Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Onpa hauskaa, että täällä laitetaan jo lesbojakin halvalla. Mites homot ja heterot? Olisko Aku bi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti! Kuinka monta kertaa täällä oikein pitää selostaa, että Hirviniemen uhreja ei ole vain yksi
henkilö, vaan heitä on todella monta. Lisäksi hän on fyysisesti käynyt käsiksi tv-tuotannoissa esim. sekä
suomalaisiin että argentiinalaisiin naisiin. Tietysti on ne alaikäiset Riihimäeltä, mistä napsahti Hovioikeudessa
tuomio ahdistelusta. Tällaista kuraa. Akun puuhastelu on jatkunut vuosia. Esim. nuo tytöt Riihimäellä v. 2018
Niin, ja mitä sitä ennen....
Selosta ihan niin monta kertaa kuin vain jaksat. Ketään ei kiinnosta.
Kiinnostaahan. Siihenhän koko tää keskustelu liittyy! Ja Akun työkato.
Ajatteletko, et jos tapahtuneet vaan kieltää, niitä ei ikäänkuin ole sit olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti! Kuinka monta kertaa täällä oikein pitää selostaa, että Hirviniemen uhreja ei ole vain yksi
henkilö, vaan heitä on todella monta. Lisäksi hän on fyysisesti käynyt käsiksi tv-tuotannoissa esim. sekä
suomalaisiin että argentiinalaisiin naisiin. Tietysti on ne alaikäiset Riihimäeltä, mistä napsahti Hovioikeudessa
tuomio ahdistelusta. Tällaista kuraa. Akun puuhastelu on jatkunut vuosia. Esim. nuo tytöt Riihimäellä v. 2018
Niin, ja mitä sitä ennen....
Pystytkö todistamaan nämä asiat? Ja tuo Hovioikeus tuomio, muistappa, se on ollutta ja mennyttä ja selvitetty, siitä voi sulle napsajtaa seuraamus, jos alat täällä siitä syyllistämään, se on selvitetty asia.
Ja sinä , oletko lebso?
Ei palstalaisen tarvitse mitään todistaa. Lehden tarvii, jos todisteita vaaditaan.
Tuomio on julkista tietoa. Ei näistä puhuminen johda mihinkään seuraamuksiin. Oletko ihan tosissas näissä jutuissas?
Erikoinen asenne, Akun tekosista ei saisi puhua, mutta Akun pitäisi saada jatkaa puuhasteluaan.
Kaiken lisäksi edes Aku ei ole mitään kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Missä menee ahdistelun ja seksuaalisen aloitteen raja? Jos minä ehdotan jollekin miehelle seksiä ja hän ei toivonut sitä, onko kyseessä ahdistelu?
Miten ihmiset voivat päätyä seksuaaliseen kanssakäymiseen, jos ei uskalla ottaa riskiä ja ehdottaa/lähennellä?
Entä miten voi flirttailla jos esim. toisen ulkonäköä ei saa mitenkään kommentoida?
Minä pidin maailmasta, jossa seksuaalisuus oli ihanaa leikkiä. Sain kehuja ja katseita. Nyt ilmeisesti maailma muuttunut tai itse olen pahasti rupsahtanut.
Jos ei erota Akun puuhasteluja aloitteen tekemisestä, on paree pysyä poissa ihmisten ilmoilta.
Kuinka kauan jatkat "aloitteen tekemistä". Jatkatko härskeillä viesteillä ja kuvilla, vaikka toinen on ilmaissut kieltävän vastauksen? Sarjapommitatko useita kohteita samaan aikaan, kun olet parisuhteessa? Käytkö käsiksi irstailevalla tavalla esim. 20v. nuorempiin?
Jos vastauksesi on kyllä, kannattaa hakeutua myös hoitoon.
949! Ei ole Aku kieltänyt nätä viestittelyjä, niistähän tässä casessa on kyse! Koko ajan tulee lisää juttuja, joita ei edes lehdissä ole kirjoitettu.
Itse en ymmärrä tässä jutussa sitä, ettei aikuinen ihminen siis se nainen ottanut asiakseen selvittää asiaa kahden kesken? Vaan tuhosi hänen elämänsä! Kohtuutonta!
Te täällä suurinosa haluatte ristiinnaulita hänet!
Kuinka moni muu on ja on edelleen asiattomasti käyttäytyvä julkkis?
Emme halua ristiinnaulita, Aku voi itse ripustautua joulupuun oksalle kulkusista.
Ei ollut Aku mikään Härski Hartikainen, Härski kuului Uuno Turhapuro elokuviin.
Aku on asittänyt esim Marja Tyrni, Usko Eevertti Luttinen, Samppa Linna ja Timo Harjakainen.
Nämä hahmot on varmasti hauskuuttanut montaakin suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
949! Ei ole Aku kieltänyt nätä viestittelyjä, niistähän tässä casessa on kyse! Koko ajan tulee lisää juttuja, joita ei edes lehdissä ole kirjoitettu.
Itse en ymmärrä tässä jutussa sitä, ettei aikuinen ihminen siis se nainen ottanut asiakseen selvittää asiaa kahden kesken? Vaan tuhosi hänen elämänsä! Kohtuutonta!
Jos Akun viestit ovat harmittomia, ei niistä kertominen tuhoa mitään.
Mistä ainä tiedät, mitä tämä (yksi?) nainen yritti? Akulla kohteita kuitenkin monia.
Vierailija kirjoitti:
Aku on asittänyt esim Marja Tyrni, Usko Eevertti Luttinen, Samppa Linna ja Timo Harjakainen.
Härski mikä härski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ainä tiedät, mitä tämä (yksi?) nainen yritti? Akulla kohteita kuitenkin monia.
täysin harmittomia viestejä ja se nainen tuhosi jo hänen ja hänen läheisensä elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härski mikä härski.
Härski ei ollut härski vaan besserwisser ja sen vuoksi oikeastaan ainoa hauska hahmo Uunoissa.
Kukaan muu kuin Aku itse, ei tuhonnut yhtään mitään.
Nelikymppinen Aku-poika viestitteli salaa puolisoltaan törkyviestejä nuorille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täysin harmittomia viestejä ja se nainen tuhosi jo hänen ja hänen läheisensä elämän.
Jankuti jankuti
Aku teki rikoksen .
Voisiko enää huonommin puolisoaan kohdella.
Miksei Aku lähettele dick piccejään vaikka seiskaan ja iltapäivälehtiin? Saisi molemmat osapuolet "tarpeensa" tyydytettyä.
Kukaan nainen, ei tuhonnut Akulta yhtään mitään. Aku teki sen ylimielisyydessään ihan itse.
Ei Akun kokoisesta heijarista kannata lähettää kuvaa yhtään mihinkään.
Kyllä flirttailla voi toki edelleen, mutta ehkä ei kannata heti iskeä "kiinni pyrstöön" niin kuin Aku teki.