Suosittele hyvää runkopatjasänkyä! Vastaako hinta aina laatua? Runkkareissa kun on tosi isoja hintaeroja.
Kommentit (4)
hintaluokaltaan edullisissa patjoissa? Hiotuttaako vaahtomuovi?
Meilläkin on patjojen uusiminen edessä, ja olen miettinyt, mikä olisi paras vaihtoehto. Suht edullinen mutta kumminkin hyvä. Luonnonmateriaaleista tykkäisin eniten,mutta ne taitavat olla varsin kalliita.
Meillä suvussa ollut pari Duxia (runkkareita en myönnä ;-). Ensimmäinen tädilläni jostain vuosikymmenten takaa ja on aivan loistava. Ensin siinä nukkuneet aikuiset ties kuinka monta vuosikymmentä ja sitten täti heitti jalat pois ja oli hoitolasten päiväunikäytössä ties kuinka pitkään.
Sitten äitini siskonsa innostamana osti itselleen Duxin ja kuinkas ollakaan jouset tuli läpi alle parin vuoden ja lopputulos se, että Dux kyllä vaihtoi tuotteen ihan täysin uuteen, mutta tietty luotto kyllä meni, varsinkin kun sänky oli vanhemmillani ns. varasänkynä eli vanhemmat nukkuivat suurimman osan ajasta parisängyssä ja tuo Dux oli vain silloin tällöin käytössä, jos toinen ei saanut kunnolla nukuttua (toinen vaikka yski tms).
Omakohtainen kokemus on tasan yhdeltä yöltä tuosta Duxista ja totesin, että se on minulle aivan liian pehmeä ja seuraavan yön nukuin vanhalla patjalla lattialla. Keskimäärin se on tuntunut menevän niin, että mitä kalliimpi runkkari, niin sitä pehmeämpi ;-). Itse kun en pehmeistä välitä, niin kakkosasunnolle tuli ostettua oikein halvat ja ovat niin maan mainiot.
mutta mielestäni jenkkisänky on paras...jyskista saa edullisesti. Myös sotkalla hyviä tarjouksia.