Mistä voisi saada äkkiä 2000€
Minulla on tuon verran laskuja, jotka pitäisi saada maksettua asap (ovat menossa ulosottoon). Millä ihmeen keinolla haalisin rahat kasaan? Pikavipistä saisin tuon summan otettua vielä tässä kuussa, mutta ensi kuussa olisi sitten vieläkin pahempi katastrofi edessä. Tuloni ovat tällä hetkellä ratkaisevasti pienemmät kuin mitä menoni (vaikka luovuin jo autosta ja harrastuksesta), koska menetin toisen kahdesta osa-aikaisesta työpaikastani.
Voisin ilmoittautua työkkäriin, mutta en haluaisi sen pompoteltavaksi, ja sitä paitsi tämä nykyinen työpaikka on niin hyvä, että en missään nimessä halua hakea mistään muualta kokopäivätyötä. Varsinkaan kun tämä osa-aikaisuus on ollut välivaihe, ja ensi vuonna on luultavasti taas jo täydet tunnit. Mutta se ei lämmitä tällä hetkellä. Ja vaikka ilmoittautuisin työkkäriin, päivärahat tulisivat liian hitaasti.
Myytävää arvokasta omaisuutta ei ole, pikkusälästä ei moista summaa tule. Myöskään p****ttäni en myy. Onko mitään muuta keinoa?
Kommentit (70)
Minä lähtisin tuossa tilanteessa yksinkertaisesti myymään omaisuuttani esim. fb-kirppiksellä. Huonekaluja ja elektroniikkaa ensisijaisesti, niistä saisi eniten. En edes ole kauhea hamsteri, mutta voisin yrittää myydä kyllä vaikka mitä mitä ilmankin pärjäisin, esim.
-parvekekalusteet
-ylimääräisiä mattoja ja Vallilan verhoja
-muumikannuja ja lopetettuja muumimukeja (joita vain hilloan kaapin päällä)
-kastehelmi- ja kivi-tuikkukippoja
-dvd-bokseja (Harry Potter, Muumit, Sinkkuelämää, Moderni perhe jne.)
-lauta- ja palapelejä
-pelikonsoleita
-joulukalentereista tullutta avaamatonta kosmetiikkaa kuten Body Shop
-blenderi
-erilaisia astiasarjoja
-vaatteita
Luulen, että jos saisin kiskottua hyviä hintoja, voisin saada kasaan vaikka tonnin. Makselisin sillä laskuja pois jos sillä saisi ulariin menoa siirrettyä.
Panostaisin hyviin ja laadukkailta näyttäviin myyntikuviin.
Lisäksi alkaisin tarjota tutuille palveluksia, esim. siivousta kotona. Minä ainakin palkkaisin kamuni mielelläni siivoamaan kotiini jos toisella olisi rahapula, itse vihaan siivoamista!
SOVI VELKOJIEN KANSSA ETTÄ MAKSAT NIIN PIENISSÄ ERISSÄ
LASKUT KUIN PYSTYT- SITTE LAINA JOSSA EI OO KORKOJA
NS ENSILAINA.. KYLLÄ NOISTA SELVIÄÄ !!
Nyt voi saada töitä joulukorttien lajittelusta ja erilaisista joulutapahtumista. Pukkikeikkaa tekemällä voi saada aatosta hyvät rahat.
Osta harjanvarsia jostain halvalla 10 kpl ja tuunaa ne kirjavalla teipillä. Sitten voit käydä myymässä niitä 20 euron hintaan. Vanhainkodeissa vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko yrittäny saada laskuille lisäaikaa tai että voisit maksaa osissa?
Olen käyttänyt maksuvapaita kuukausia lainoissa niin paljon kuin pystyn. Mutta mahdollisuus niihin katoaa heti kun maksut alkavat viivästyä. Vuokrasta tuskin voi moista neuvotella... muita laskuja tulee koko ajan lisää, joten ei kamalasti auta jos niitä pinoaa isommiksi vuoriksi tulevaisuuteen...
Mitä ihmeen laskuja tulee ovista ja ikkunoista? Varsinkin jos kaikki ylimääräinen kulutus on karsittu olemattomiin. Minulle tulee kuukaudessa hyvin vähän laskuja ja niiden summan tiedän aika tarkkaan etukäteen. Yhtiövastike, sähkö, ammattiliiton jäsenmaksu, laajakaista+kanavapaketti. Sähkönsiirtomaksuja ja vakuutusmaksuja noin 3 kuukauden välein, niissä niin pitkä maksuaika että niihin ehtii valmistautua. Silloin tällöin koiran eläinlääkärikuluja, mutta nekin melko ennakoitavissa.
Minulla voisi olla ratkaisu ongelmaasi, mutta meidän pitäisi tavata tai saada ainakin puhelisittehan..
Joko perustat jonkun uuden uskonnon tai onlyfans.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähtisin tuossa tilanteessa yksinkertaisesti myymään omaisuuttani esim. fb-kirppiksellä. Huonekaluja ja elektroniikkaa ensisijaisesti, niistä saisi eniten. En edes ole kauhea hamsteri, mutta voisin yrittää myydä kyllä vaikka mitä mitä ilmankin pärjäisin, esim.
-parvekekalusteet
-ylimääräisiä mattoja ja Vallilan verhoja
-muumikannuja ja lopetettuja muumimukeja (joita vain hilloan kaapin päällä)
-kastehelmi- ja kivi-tuikkukippoja
-dvd-bokseja (Harry Potter, Muumit, Sinkkuelämää, Moderni perhe jne.)
-lauta- ja palapelejä
-pelikonsoleita
-joulukalentereista tullutta avaamatonta kosmetiikkaa kuten Body Shop
-blenderi
-erilaisia astiasarjoja
-vaatteita
Luulen, että jos saisin kiskottua hyviä hintoja, voisin saada kasaan vaikka tonnin. Makselisin sillä laskuja pois jos sillä saisi ulariin menoa siirrettyä.
Panostaisin hyv
PelikonsoLEITA. No oothan sä hamsteri. Muutenkin hirveesti tavaraa pyörimässä turhaan nurkissa pölyä keräämässä. Astiasarjojakin.
Ei kai sen keinon tarvitsisi olla helppo, kunhan se olisi mahdollinen (lottovoittoa ei toivomalla saa) eikä ihmisarvoa loukkaava (kuten nämä jatkuvat seksityön ehdottelut tällä palstalla).
Itse kaipaisin esimerkiksi vinkkejä osa-aikaisista ja keikkatöistä, joihin oikeasti pääsee helposti. Itse kun en pääse yhteenkään "3 viikon sijainen tiskaajalle", "joulukauden kiireapulainen pakettipisteelle", "varastotyöntekijä joulukuuksi", "huomiseksi verkkoruokakauppaan keräilemään" tai "kahtena aamuna viikossa siivoamaan liikuntahallia" tyyliseen hommaan. Olen hakenut kaikkea mitä on tarjolla.
Haen kyllä ihan kunnollisia kokopäivätöitäkin, mutta sillä välillä pitäisi saada laskuja maksettua.
Ahkeruudesta ei ole minun kohdallani puutetta, vaan töistä joissa voisi sillä ahkeruudella saada edes vähän rahaa.
-ei ap