Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän taas yksinäisen lauantai-illan

Vierailija
02.12.2023 |

Yksi lisää tuhansien joukkoon, eihän sen pitäisi tuntua miltään. Jouluaatto lähenee. Sekin yksin. Yksin yksinään yksinäisesti kaikkialla. Yksin. Yksin. Yksin. Koska mitä muutakaan enää on? Kaikki on yksinäisyyttä. Sellaista se on. 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on aamulääkkeet ottamatta 🙄

Vierailija
82/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tasan 12 vuotta, kun menetin neitsyyteni.

Naispuolisen kaverini mies yhtyi minuun saunassa.

Muistelen tätä ensimmäistä kertaa hyvällä. Sen jäikin ainoaksi kerrakseni. Surettaa😢

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, mutta en jaksa enää edes välittää. Aivan sama. Kävin just suihkussa lenkin päälle ja taidan alkaa katsoa tuota sekaisin marista- leffaa vaikka aivan sama olisi katsoa beck tai tuo alaston asekin. Evvk.

Aluksi minäkin tein kaikkea. Ehkä uskoin, että tämä ei jatku ikuisesti. Nyt ei enää jaksa. Mikään ei tunnu enää miltään eikä mistään saa mielihyvää.

Ap

Jep. Lähdin eilen lenkille jotta tulisi parempi olo ja saisi edes niitä liikunnan tuottamia endorfiineja mutta ilman jäin. Enää ei liikuntakaan tunnu samalta kuin ennen ja oikeastaan ei tunnu miltään. Mitä nyt silloin jos sattuu saamaan rakon kantapäähän tai varpaaseen.

Ja ei tuntunut tuo leffakaan missään. Aina ennen se on jopa naurattanutkin ja ollut sellainen takuuvarma ok mielialan kohentaja mutta nyt nukahdin jossain puolivälissä kun olo oli vaan hoh-hoijaa ja vmp.

Ja tuon aikaisen nukkumaanmenon vuoksi sitä sitten hilluukin hereillä aamuviidestä asti vaikka eivittu ole edes mitään tekemistä mikä huvittaisi. Keitin jo puuron ja pelasin tunnin pasianssia ja nyt sitten vissiin notkun tällä palstalla en edes tiedä kuinka kauan. Aivan sama. Hieno viikonloppu ja hieno elämä.

Vierailija
84/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Mä oon tahallaan yksin ja se on ihan pirun siistiä. Voi tehä mitä vaan. Olla miten vaan. Tai ainakin jotakin sinne päin.

Kun haluaa tavata ihmisiä, niin ottaa automaattikahvin ja menee tuijottamaan omasta autosta toisia ihmisiä marketin parkkipaikalle. Sielläpähän vilisevät ja kuhisevat. 

Elämän yksi tavoitteista muuttaa mettään asumaan (max 35 km töihin). Sitten sitä saakin olla rauhassa! Jaksa näitä halvatun ihmisiä siunailla joka päivä. Luonnon parissa on hyvä ja voimakas olla! 

Vierailija
85/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Mä oon tahallaan yksin ja se on ihan pirun siistiä. Voi tehä mitä vaan. Olla miten vaan. Tai ainakin jotakin sinne päin.

Kun haluaa tavata ihmisiä, niin ottaa automaattikahvin ja menee tuijottamaan omasta autosta toisia ihmisiä marketin parkkipaikalle. Sielläpähän vilisevät ja kuhisevat. 

Elämän yksi tavoitteista muuttaa mettään asumaan (max 35 km töihin). Sitten sitä saakin olla rauhassa! Jaksa näitä halvatun ihmisiä siunailla joka päivä. Luonnon parissa on hyvä ja voimakas olla! 

Sama haave. Tosin itselle ei tule ikinä tuollaista fiilistä, että haluaisin nähdä ihmisvilinää vaan v!tuttaa jo riittämiin tämäkin mikä niitä on pakko nähdä kun käy töissä tai kaupassa.

Mä en kaipaa yhtään vieraita ihmisiä ympärilleni vaan ystäviä, kavereita, puolison ja oman perheen.

Joku ketjuun kommentoikin että yksinäisenä kerrostaloasuminen on järkkyä ja minusta tämä on kuin kidutusta! Olet ypösen yksin, mutta silti pitää kuunnella muiden rääkymistä.

Vierailija
86/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole trolli niin kaikkea hyvää hänelle. Halaisin lujasti. Varmasti seuraa kaipaavalle on vaikeaa olla yksin...

Tämä foorumi meni piloille kun tänne tuli joku porukka ilmeisesti ylilaudalta ja sen jälkeen kaikkia vaan kiusataan. 

Jaksamisia! 

Vierailija
87/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa tuollaisen yksinäisen illan.

Työssäni olen ihmisten ympäröimä, työpäivänä aikana voisin koskettaa tuhansia ihmisiä!

Minulla on kolme lasta ja itsellä kolme harrastusta joissa ihmisiä ympärillä- mies, kaksi veljeä, meidän molempien vanhemmat yms päivittäiselämässä!

En ole milloinkaan itsekseni!

Joskus vien koiran rantaan kävelylle, ja  silloinkin olemme kahden

Jos olisin yksin illan, haluaisin kyllä koirani mukaan, niin:

Katsoisin ehkä elokuvaa mutta enimmäkseen vain makaisin hiljaisuudessa. Söisin keksejä. Nauraisin itsekseni. Pierisin äänekkäästi. Joisin teetä ja lukisin.

Siis minkälaisella ihmisellä tulee edes mieleen kirjoittaa yksinäisyyden tuskasta avautuvalle ihmiselle jotain näin typerää?

Jos haluat päästä nauttimaan ap:n tilanteesta niin sehän onnistuu sinulla varsin helposti. Eroat miehestäsi ja annat hänelle yksinhuoltajuuden lapsiin. Sanot veljillesi ja vanhemmillesi ettet ole kiinnostunut enää tapaamaan heitä. Istut kaikki illat yksin kotona "nauramassa itseksi" ja "pieremässä äänekkäästi". Kuinka monta iltaa menee ettei se enää olekaan niin mukavaa? Kuinka kauan menee että toivoisi että olisi edes joku kenelle soittaa? Joku kenen kanssa viettää joulua? Joku kenen kanssa nauraa yhdessä, joku kenelle kertoa kirjasta mitä olet lukenut. Joku kenen kanssa jakaa ne keksit. 

Vierailija
88/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanniks solitary on vapaaehtoista yksinoloa ja loneliness 'pakollista'.

Olisi helppo sanoa että mene vaan johonkin tapaamiseen/kerhoon mutta helpompi sanoa kuin tehty. En itsekään ilkeä mennä vaikka olen solitary.

Olin itse vuosia yksinäinen ja sain juuri näitä vinkkejä että mene johonkin kerhoon tai kansalaisopiston kurssille. Joo ehkä niistä joku on joskus löytänyt aidon kaverin, mutta minun kokemuksella ihmiset kävivät niissä lähinnä harrastamassa ja menivät sitten jokainen omiin menoihinsa, perheensä luo ja kuka minnekin. Itse kun tulee yksin tyhjään kotiin niin olo on entistä yksinäisempi. Olen aina ollut aktiivinen ihminen, harrastanut, opiskellut, tehnyt töitä jne pitänyt itseni kiireisenä. Elämässä oli sisältöä, mutta kyllä se yksinäisyys vaan silti kalvoi koko ajan kovasti. 

Tilanne on korjaantunut, edelleen olen sinkku mutta olen onnistunut löytämään ystäviä enkä koe enää itseäni yksinäiseksi kovinkaan usein. Mikään muu ei ole muuttunut, mutta mieliala on ihan erilainen kuin silloin yksinäisenä. Nuo kaikki "opi olemaan onnellinen yksinään" on ihan tyhjäpäistä p*askaa. Kyllä ihminen tarvitsee ihmisiä ympärilleen, ei nyt koko ajan mutta niin että on joku jolle soittaa, joku joka välittää, joku jolle olet arvokas. Ei tuota ymmärrä jos ei ole itse kokenut yksinäisyyttä. 

Vierailija
89/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysymistä haluttiin kaikkialta, kosketti epäröivästi komeettakurkun häntää. Sydämen mies ja hänen johtajansa katoavat savuun. Isoisoisoisäni kaiverrukset olivat hyvin punaisia ja ylittivät kellastuneet kaiverrukset. Tiellä komeetan yläpuolella Notaari vaeltelee, alttarin rakastaja Sana on kuultu, hän on lähimmäisesi. Marszałkowskan katu ei ole uusi, kahvilintujen tummanvihreä pää on saanut läpinäkyvyyttä. Kauneimmat kuvat ovat Niesiołowskin arvio ylpeydestä, jonka hän tunsi sotilaan nuoren tyttären persoonassa. Rejtan, joka meni Białopiotrowiczin hirviportille, seisoi Niemenin persoonalla. Raskaana oleva suunnitelma huusi Korttitaulujen häntä Ja yleisö kuuli ne ensimmäisenä. Lähin suru, jota hän ei kokenut, ajoi heidät kiireisiin romaaneihini Rosflowy Moscow. He joivat kukaan ei aloittanut puolta nahkaa He rankaisevat jatkuvasti kyläläisiä.

Tapasin Dłużén tällä tavalla, kun hän osti lastenlastensa viinirypäleitä ja vihanneksia

Iltaa, tekoäly. Oletko yksinäinen? Käsittämätöntä settiä. Oisko jotain koodia?

Vierailija
90/92 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP:lla menee?

Vierailija
91/92 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla menee?

Ei sua oikeasti kiinnosta miten mulla menee. Oot mies, joka kuvittelee et multa saa helpolla seksiä, ku oon yksinäinen.

Ap

Vierailija
92/92 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:llä menee? On totta, että haluaisin sulta seksiä. Joten saako sulta?

T. Panomies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi