Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys työhösi liittyen: millaiset asiakkaat ärsyttävät sinua?

Vierailija
02.12.2023 |

Kysymys otsikossa. Nyt saa avautua. Peukku ylös = ärsyttää/ärsyttäisi minuakin. Peukku alas = ei ärsytä/ärsyttäisi minua.

Ärsyttää asiakkaat, jotka ovat supervaativia ja sitten eivät edes osaa kiitosta sanoa, kun saavat toivomansa asian.

Ap

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää hiukan ne jotka eivät yhtään osaa lukea niitä kylttejä kaupassa :D Ymmärrän jos kyseessä on erikoisempi tuote ja se on paikassa missä ei odottaisi, mutta monet ovat hyvin selkeät jos seuraa opasteita. Mielelläni siis toki autan mutta joskus ärsyttää hieman.

Vierailija
82/85 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalin asiakas on kyllä semmoinen +40v suomiukko. Aina alkaa perustuslailla ja ihmisoikeustuomioistuimilla uhkailu ja päähän on pinttynyt ajatus siitä, että "asiakas on aina oikeassa". "Koko elämäni olen veroja maksanut" jne. Käytännössä poikkeuksetta myös alkoholiongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon on ihmisiä, jotka eivät vaivaudu lukemaan mainoksia kunnolla loppuun. Ja sitten kun ilmenee, että asiakas on itse mokannut, hän ei voi sitä myöntää millään. Asiakas inttää kassalla, että ulkoständissä on mainos "kaikki tuotteet -30%" Mennään asiakkaan kanssa katsomaan ja asiakas osoittaa mainosta voitonriemuisena "NONI KATOPA KAIKKI....ripsivärit......TOSI EPÄSELVÄSTI KYLLÄ KIRJOITETTU!!!"

Ärsyttää muakin. Jotkut vielä tuntuvat tahallaan ymmärtävän väärin ja sitten kuvittelevat että ovat oikeutettuja siihen tarjoukseen jonka ovat mielessään onnistuneet kuvittelemaan. "Kun minä nyt tämän takia tänne varta vasten tulin". 

Sitten on ne, jotka eivät ymmärrä että tarjouskampanjat alkavat ja loppuvat. Meille tulee yllättävän paljon vihaisia yhteydenottoja tyyliin "ostin tämän tuotteen kesällä ja nyt se on 100 € halvempi. Pyydän

"Jotkut vieläpä syyttävät, ettei heille ole kerrottu kampanjasta. Sitten käy ilmi, että he ovat kieltäneet asetuksissaan markkinointiviestien lähettämisen! :D Tää on ihan todella yleistä. Kai he sitten odottavat että heille soitetaan henkilökohtaisesti jos jokin asia tulee aleen. "

Joo tämä. Jotkut suhtautuvat ihan raivoisasti markkinointiin ja tulevat linjoja pitkin silmille jos heille on lähtenyt jokin mainos. Mutta sitten kuitenkin ollaan marttyyrina kun asioita menee sivu suun ja valitetaan että miksi ei ole tästä infottu. No kun se info on sitä markkinointia, jota sydämestäsi vihaat niin eipä meillä ole tässä paljoa tehtävissä miten kertoisimme sinulle asioista. Ihmiset osaavat olla ihan uskomattoman ristiriitaisia.

Vierailija
84/85 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset jotka yrittää ujuttautua ilman vuoronumeroa vaikka varsin selvästi näkevät että on paljon porukkaa jonossa, isot numeronäyttötaulut, välillä kilahtelee kun numero vaihtuu ja selkeästi lukee että ota vuoronukero, kiitos.

Vierailija
85/85 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alennusten pyytelijät. Kai he kokevat että juuri heissä on jotain niin erityistä että juuri he ansaitsevat edullisemman hinnan kuin muut. Me kuitenkin haluamme kohdella kaikkia asiakkaita samalla tavalla ja tasapuolisesti, ja jos pystymme antamaan kaikille sen edullisemman hinnan niin sitten alennamme hintaa tai teemme jonkun tarjouksen. 

Nykyään ajattelen että sellainen automaattinen alennuksen pyytäminen kertoo aika paljon ihmisestä ja arvostuksesta toisten työtä kohtaan.

Sama. Oon joskus aikoinaan itsekin ollut tällainen tinkijä ja kai siinä ajatuksena oli että kaikki ovat huijareita eikä itse halua olla sinisilmäinen ja maksaa täyttä hintaa. Nykyään ärsyttää tosi paljon sellaiset tyypit, ja onhan se loukkaavaa kun epäillään automaattisesti huijariksi. Ymmärrän tinkimisen jos on jokin peruste, mutta on paljon ihmisiä jotka automaatiolla kysyvät alennusta mistä tahansa palvelusta. Kun he ovat niin nokkelia ja ovelia, että kyllä he tietävät, että teillä on näissä hinnoissa ilmaa ja he ovat niin erityisiä tyyppejä että heille pitäisi oikeastaan maksaa että saatte heidät asiakkaaksi. Näiden kanssa menen aina listahinnan mukaan enkä edes mainitse jos jossain tuotteessa jokin harkinnanvara olisikin. Se on tarkoitettu niille, jotka on itsekin valmiita tulemaan vastaan ja tarjoamaan jotain vastavuoroisesti vaihdossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi