Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät
Mitä oikein teen nyt?
4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...
Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.
Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?
Kommentit (223)
Pitää olla ammatti hyvä, olethan sen maininnut? Rahaa pitää myös olla ja rokotus tieto pitää olla myös tinderissä kunnossa.
Miksi ihmeessä ottaisit jonkun jota kohtaan tunnet inhoa? Ei kuulosta kovin reilulta toistakaan ihmistä kohtaan, hänhän tuhlaisi kenties vuosia kanssasi.
Ai niin se taso. Unohdit kehittää sitä tärkeintä. Luonnettasi.
Kummallista, etteivät nämä pävästä toiseen jatkuvat jankutuksesi nosta tasoasi yhtään.
Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ammatti hyvä, olethan sen maininnut? Rahaa pitää myös olla ja rokotus tieto pitää olla myös tinderissä kunnossa.
Kyllä, lääkäri tai lentäjä pitää olla. Korkeakoulutettu DI, auto tieto myös pitää olla profiilissa laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Tasosi on se millaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia saat. Ei yhtään sen parempi.
Väitinkö minä jotain muuta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ottaisit jonkun jota kohtaan tunnet inhoa? Ei kuulosta kovin reilulta toistakaan ihmistä kohtaan, hänhän tuhlaisi kenties vuosia kanssasi.
Ai niin se taso. Unohdit kehittää sitä tärkeintä. Luonnettasi.
Se luonneko siellä tinderissä näkyy ja painaa vaakakupissa kun nainen valitsee?
Niinhän se asia on, että naisia kiinnostavat miehissä eri asiat kuin miehiä naisissa. Se, että itse arvostat naisessa "hyvää kuntoa" / laihuutta, ei tarkoita että tämä nostaisi sinun ominaisuutenasi naisten kiinnostusta mihinkään suuntaan. Siksipä ei voi olettaa, että urheilullisena miehenä saat urheilullisen naisen. Olisi parannuttava alueilla, jotka naisia aidosti kiinnostavat, kuten esimerkiksi halukkuudella matkustaa maailmalla (juro maalainen harvoin on naisten listalla nro 1), koulutustaustalla, varallisuudella tai romanttisuudella. Ja ennen kuin näistä listatuista ominaisuuksista suutahtaa, kannattaa muistaa, että kolme ensimmäistä voi kompensoida myös tehokkaasti tuolla viimeisellä; köyhien maiden miehethän kun onnistuvat tunnetusti viettelemään naisturisteja jo vain sillä, että puhuvat suomalaiselle naiselle kauniita. Suomalainen mies vain tuppaa olemaan liian ylpeä tai tiukan "rationaalinen" siihen, että lähestyisi naista tavoilla, jotka ovat hänelle oikeasti viehättäviä.
Lisää ilmoitukseesi kirjoittamasi aloitusteksti, niin - ainakaan - ylipainoiset naiset eivät enää ota sinuun yhteyttä.
Kannattaa heti kertoa muille, että näyttää uskomattoman upealta, jos he eivät ymmärrä tilannetta valokuvistasi.
Pahoittelen, että minua huvittaa.
Minä kyllä ymmärrän että ap on harmistunut. Jos naisena kuvittelisin omalle kohdalleni että olisin 4 vuotta treenannut, laittanut tyylin uusiksi ja edelleen olisi samat tykkääjät, niin tuntuisihan se ikävältä.
Toki on olemassa miehiä (ja naisia) joilla on vääristyneet odotukset esim. viihteen tai aikuisviihteen katsomisesta. Se onko apn tykkääjät oikeasti esim. ylipainoisia, sitä me ei tiedetä. On miehiä jotka haukkuu ihan normaalipainoisia ylipainoisiksi.
Mitä sinun profiilissa lukee? Se teksti voi myös vahingossa rajata kiinnostuneita. Myös erilaiset naiset tykkää eri tyylistä. Kannattaa kokeilla jotain muuta välillä (kuitenkin niin että pukeudut itselle luontevasti). Esim. jos nyt tyyli on trendikäa, ota ne kuvat pois ja laita joku neulepaita ja ulkoiluhousut ja ota kuva luonnossa. Eränaisissa on varmasti liikunnallisia.
Oletko oppinut soittamaan klassista pianoa? Esim Beethovenin Kuutamosonaatti. Tai Chopinia? Siinä sulle tasonnostatusta kerrassaan.
Et vain ole kiinnostava. Aika vanhakin jo, sinua kiinnostavat laatunaiset todennäköisesti ovat jo varattuja. Ja ei, tyydyttämätön suhde ei ole kohtalosi ihan oma valintasi, mahdollisesti, jos et osaa elää itseksesi.
Meinasitko kitistä lauantai-illan täällä vai oikeasti tehdä asialle jotain?
Valitettavasti (sinun kannaltasi) niillä komeilla lihaksilla, valkaistuilla hampailla ja roleksilla ei saa kompensoitua sitä, että päässä ei liiku mitään ja olet huumorintajuton tosikko. Jompi kumpi vielä menettelisi, mutta molemmat yhtäaikaa vetävät sinut juuri sille tasolle mitä tindertykkäykset osoittaa. Ota tai oo ilman, oma valintasi.
Niitä naisia joita ap etsit eivät taida Tinderissä olla, koska tarjonta siellä on aika surkea myös naisille.
Vierailija kirjoitti:
Lisää ilmoitukseesi kirjoittamasi aloitusteksti, niin - ainakaan - ylipainoiset naiset eivät enää ota sinuun yhteyttä.
Kannattaa heti kertoa muille, että näyttää uskomattoman upealta, jos he eivät ymmärrä tilannetta valokuvistasi.
Pahoittelen, että minua huvittaa.
Sinun mielestäsi liikunnallisen ja huippukuntoisen miehen tulisi ottaa joku sohvaperuna ja 60kg ylipainoinen nainen?
Ovatko he mielestäsi "samalla tasolla" ?
Vierailija kirjoitti:
Tehdä mitä? Minähän olen viimeiserät 4 vuotta tehnyt.
Ap
Joku ihminen on valmis laittamaan itsensä likoon ja tutustumaan sinuun ihmisenä ja sinua tämä asia itkettää? Kokeilepa sellaista elämää jossa kukaan ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Sitten saattaa oikeasti itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdä mitä? Minähän olen viimeiserät 4 vuotta tehnyt.
Ap
Lähteä kavereiden kanssa ihmisten ilmoille pitämään hauskaa.
Mä en ymmärrä näitä tasojuttuja ollenkaan. Tulee aika omahyväinen kuva kertojasta. Alentaa muita tai itseään.
Joku on sun tyyppinen tai sitten ei ole.
Tasosi on se millaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia saat. Ei yhtään sen parempi.