IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin." Vierailija 01.12.2023 | 13:39 Ek
IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."
Vierailija
01.12.2023 | 13:39
Eksymä on Miss Helsinki -finalisti vuodelta 2017 ja hän piti ennen Vivianna Vanity -nimistä blogia. Nykyään hän jatkaa sisällön jakamista sosiaalisessa mediassa, opiskelee sisustusarkkitehtuuria Lahden muotoiluinstituutissa ja työskentelee sisustussuunnittelijana.
EKSYMÄN mielestä Slush tuo hyvän mahdollisuuden tavata uusia ihmisiä myös Suomessa. Lähtökohtaisesti hän tapaileekin itse ainoastaan ulkomailla asuvia miehiä.
En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin.
Tiedän, että on muitakin, jotka ovat tuskailleet saman asian kanssa.
Tietyllä tasolla Eksymä kertoo tarkoittavansa muun muassa riittäviä käytöstapoja.
Suomalaiset eivät välttämättä pukeudu yhtä hyvin tai heillä ei ole samalla tavalla herrasmiesmäisiä käytöstapoja, joita taas itse haen kumppanilta. Heikki Herttoniemestä ei välttämättä osaa treffeillä edes asettaa tuolia, kuten herrasmiehen kuuluu.
Eksymä on huomannut, että ulkomailla treffeillä käydessään hän saa todennäköisemmin sellaista prinsessakohtelua, josta pitää. Hän on tapaillut miehiä ainakin Englannissa, Espanjassa ja Saksassa.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen prinsessakohteluun tottuu nopeasti. On ihan kiva kun mies auttaa takin päälle ja antaa käden bussista ulos tullessa, ja taas laukut ja antaa oman takin, jos on kylmää.yms. Se tuntuu huolehtimiselta. Ja rakkaudelta. Nautin kovasti. Mieheni on baltti. Ei tarvitse sen kauemmaksi mennä.
Mun mieheni on kantasuomalainen sekatyömies evp ja on nuo toimet tehnyt tutustumisesta alkaen, eli vuodesta 1969😻
Oli kyllä sen näköinen mamma että en ylläty että pitää Afrikasta hakea postimyyntisulho.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä sen näköinen mamma että en ylläty että pitää Afrikasta hakea postimyyntisulho.
Anteeksi, piti mennä eri ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en deittaile ketään kauneuskilpailuihin osallitsunutta, koska he ovat aika t.hmiä!
Sinulla ihan varmasti olisi saumaa deittailla kauneuskilpailuihin osallistuneita, mutta vaan itse valitset että he eivät sinulle kelpaa 😇
jaahans, voimaantunut, kumilla täytetty ex-kaunotar? vaatii prinsessakohtelua? eipä yllättänyt, ja voinen todeta, ettei avioliittouutisia kuulla tältä melkein-julkkikselta koskaan. puhutaanpa myös tästä tasosta, jota vaatii kumppanilta, niin itsehän ei ole sitä tasoa lainkaan. saattaa kelvata keravalaiselle pitkäaikaistyöttömälle kotipiiaksi ja sitäkautta etenee vanhaksipiiaksi. hauskaa kesää kaikille kauneusleikatuille ex-kaunottarille. ps. 50 vuotiaina näytätte varmasti tosi hyvältä :)
Kaveripiirissä muutama tällainen. Kukaan ei kelvannut heille, ja nyt pian viisikymppisenä ovat edelleen sinkkuja, ja ne aina toivotut lapset jäivät tekemättä. Edelleen etsivät miestä, joka olisi heille kyllin hyvä, ei ole löytynyt. Kieltäytyvät laskemasta vaatimuksiaan.
Kuka tommosesta on kiinnostunut. Hyppii paikasta toiseen
"ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin"
Ei mitään tasoja ole olemassakaan.
On niitä miehiä Suomessa jotka tuon naisen taso vaatimukset täyttäisi vaikka kuinka paljon, mutta eivät ole kiinnostuneita tuollaisesta. Ulkomaalaisille kelpaa vähempi.
No eihän se mikään ongelma ole. Täällä todellakin on aika vähässä nk. herrasmieskäytös ja jos on vara valita, niin miksei sitten ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon pyrkivässä maassa ei vaan ole vanhan ajan herrasmiehiä. Viimeisiltäkin on viety halut käyttäytyä herrasmiesmäisesti väärintulkinnan pelin vuoksi.
Tuo pyrkivässä on oikea sana. Lainsäädäntö on kunnossa, mutta käytännön tasolla Suomi ei ole tasa-arvoinen, kaukana siitä.
Toinen juttu on se, että hyvät käytöstavat on eri asia. Ne puuttuvat meiltä suomalaisilta.
Kaikki asettakoot sellaisia standardeja kuin haluaa ja sitten kokeilla vastaako kysynnän ja tarjonnan laki.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa viviannat, jotka odottavat "prinsessakohtelua".
Jollain oikealla prinsessalla, aatelisella tai muuten selvästi elegantilla leidillä on uskottavuutta vaatia prinsessakohtelua, ei jollain ukkoja kuin sukkia vaihtavalla taviksella, jolla on vain kaunis naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon pyrkivässä maassa ei vaan ole vanhan ajan herrasmiehiä. Viimeisiltäkin on viety halut käyttäytyä herrasmiesmäisesti väärintulkinnan pelin vuoksi.
Olkaa sitten ilman, oma vika.
Tuo naisten toiminta tapa on aika sairasta kun vaaditaan äärimmäistä tasa-arvoa sekä perinteisten sukupuoliroolien epätasa-arvoa saman aikaisesti vaikka kaikki järkevät aikuiset ihmiset tietää että molemmat saman aikaisesti ei ole mitenkään mahdollista
No, muutaman vuoden sisällä alkaa naama rupsahtaa, ja oman elämänsä DiCapriot alkavat etsiä nuorempaa prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on tatuoitu, siideriä kittaava, v-sanaa ahkerasti käyttävä juntti jonka sivistys on nolla. Ole sellaiselle sitten kohtelias.
Miks sulla liikut wt-piireissä? On olemassa muunkinlaisia piirejä joihin voisit hakeutua.
Toki seura hakee kaltaistaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten toiminta tapa on aika sairasta kun vaaditaan äärimmäistä tasa-arvoa sekä perinteisten sukupuoliroolien epätasa-arvoa saman aikaisesti vaikka kaikki järkevät aikuiset ihmiset tietää että molemmat saman aikaisesti ei ole mitenkään mahdollista
Jos Eksyvä hakee sulavakäytöksistä, miestä niin tod.n niitä löytyy helpoiten osastolta auervaara / gambialainen poikahuora / näytelmät osaava naisvihaaja.
Sitten tullaan taas uusien lööppien kanssa ulos kun 'ihanan' herran todellinen luonne selviää arjessa
Vierailija kirjoitti:
Nimestään päätellen on eksynyt
Hyvä että pysyy erossa suomalaisista miehistä eikä johda heitä harhaan.
Oikeasti millekään herrasmiesmäiselle käyttäytymiselle ei ole tilaa. Naiset suhtautuvat: "minä selviän itse".