Tältä Sofia Tuomola ja Ella Toivainen näyttävät Turkissa tehtyjen kauneusleikkauksien jälkeen lääkäriltä kritiikkiä ilmiölle
www.is.fi/viihde/art-2000010918319.html
Mitäpä tykkäätte? Kannattiko? Tuliko parempi? Onko ihan tervettä?
Nämä operaatiot eivät ole ihan riskittömiä. Mikä on ihmisen minäkuvassa pielessä, kun kaunis ihminen tuhoaa naamansa ja maksaa vielä siitä?
Kommentit (280)
Lopettaisivat jo. Mikään määrä kirurgiaa ei saa heitä näyttäämää muuta kuin oudoilta, leikellyiltä miehiltä. Säästyisi rahat ja kivut.
"Tiedän, että olin tosi kaunis ennenkin, mutta nyt näytän sellaiselta ihanalta Bratz-nukelta. Olen aina halunnut näyttää siltä, ja nyt mä näytän."
Eikö kukaan sano näille, että ei vika ole naamassasi vaan korviesi välissä?
Eihän joku piirroshahmo tai muovinukke voi olla mikään oikean ihmisen esikuva ja ihanne?
Miksi näihin pitää vielä rohkaista?
Enemmän vaan juttuja pieleen menneistä operaatioista ja komplikaatioista.
Ja kyllä plastiikkakirurgiankin pitäisi perustua todellisiin ongelmiin ja terveyshaittojen ehkäisyyn.
Ahneet ja epäeettiset puoskarit tässä tekevät rahaa selvästi mielenterveysongelmaisten ihmisten terveyden ja kukkaron kustannuksella.
Joku lainsäädäntö pitäisi saada tähänkin rajoitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoo, että omatpa ovat naamansa ja rahansa.
No ei se ihan niin ole, kun komplikaatiot hoidetaan lopulta kotimaassa.
Ja turha puoskarointi on kyllä ihan yleisesti tuomittavaa puuhaa.
Ton Sofian vaginoplastiassahan tuli ongelmia, joita hoidetaan verorahoilla. Ja senkin jälkeen ravaa toisella puolella maailmaa operaatioissa.
Eetu ja Santeri. Ovatpa naisellisia. 🤢🤮
katoppa vähän lauserakennetta ja välimerkkej' ennekuin avaudut.
JA mitä asia sulle kuuluu!
Osataan ihan ite lukea kyllä!
Eikö sofian uusin ongelma ole se, että 18ke thaimaassa maksanut pimppi ei miellytä silmää. Kirrurgi oli tehnyt siitä "oudon". Yrittää nyt bissiim saada suomessa julkiselta ilmaisen kaunistusleillauksen sillekin. Myös toiminnassa on ilmeisesti ongelmia, kun se meinaa kuulemma kasvaa umpeen jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton Sofian vaginoplastiassahan tuli ongelmia, joita hoidetaan verorahoilla. Ja senkin jälkeen ravaa toisella puolella maailmaa operaatioissa.
Olen nähnyt sen keinovaginan (videot kiertää sivustolla jota ei saa mainita), plussaa että näyttää parantuneen hyvin ja symmetrisesti, miinusta että se näyttää enemmän epämuodostuneelta miesvehkeeltä kuin p*llulta. Ja tuossa 3pv takaisessa tubevideossa käy ilmi että kipuja on häiritsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sofian uusin ongelma ole se, että 18ke thaimaassa maksanut pimppi ei miellytä silmää. Kirrurgi oli tehnyt siitä "oudon". Yrittää nyt bissiim saada suomessa julkiselta ilmaisen kaunistusleillauksen sillekin. Myös toiminnassa on ilmeisesti ongelmia, kun se meinaa kuulemma kasvaa umpeen jatkuvasti.
Kaikki miehille tehdyt keino"vaginat" yrittää kasvaa umpeen loppuelämän ajan. Dilatointia voi harventaa mutta ei lopettaa, on vaarallista jos antaa sen kuroutua umpeen laiskuuttaan.
En ole heistä koskaan ennen kuullut mitään ja ensimmäisen kuvan perusteella luulin heidän olevan oikeita naisia. Siinä mielessä kyllä harvinaisen hyvin onnistuneita leikkauksia, vaikka näyttävät hieman nukkemaisilta. Mutta se nukkemaisuus taisi olla heidän oma toiveensa.
Itse pidän kauneusleikkauksia aivan järjettöminä, mutta en paheksu niihin hakeutuvia ihmisiä. Niin kauan kuin operoivat omilla rahoillaan niin se on heidän oma asiansa eikä kuulu muille.
Ylipäänsä kauneusleikkauksilla missä tahansa tehtynä harvoin saadaan onnistunutta lopputulosta. Tai kuka on sellaisen nähnyt? Vaikka Hollywood-tähdet leikkauttavat naamaansa suurella rahalla Yhdysvalloissa, niin ei niistä silti mitään kauniita lopputuloksia tule.
Pintapuoliset kauneusleikkaukset eivät pysty korjaamaan sitä, mikä on sisällä henkisesti rikki.
" Mulle on ollut tosi rankkaa, että ihmiset sanovat, että sä olet pilannut oman naamasi, näytit kauniimmalta ennen.On mennyt monta yötä siihen, kun vituttaa, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että he eivät ei tajua, että tämä ei ole se lopullinen lopputulos vieläkään, Tuomola toteaa.
Tukea ystävykset ovat saaneet perheiltään, vaikka Toivaisen vanhemmat miettivät aluksi onko kauneusleikkauksille tarvetta.
He ehkä ajattelivat, ettei ole tarvetta mennä, mutta tiesivät myös sen, että mä itse tiedän mitä haluan, Toivainen sanoo."
Niinpä niin. Ikinä et ole täydellinen. Ja jos joku huomauttaa että tuo on täysin tarpeetonta, niin "vittukun ne on niin tyhmiä, eivätkä tajua".
Ja aina löytyy joku tukemaan tätä älyttömyyttä. Jopa omat vanhemmat alaikäisille. Meidän prinsssa haluaa Botoxia ja silarit, niin tokihan ne on hänelle ostettava. Muuten prinsessan mieli järkkyy.
Millä rahalla tuota pelleilyä pystyy harrastamaan? Eivät taida tehdä töitäkään.
Mun mielestä ne näyttää ihan kiinalaiskaksosilta.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vaan juttuja pieleen menneistä operaatioista ja komplikaatioista.
Ja kyllä plastiikkakirurgiankin pitäisi perustua todellisiin ongelmiin ja terveyshaittojen ehkäisyyn.
Ahneet ja epäeettiset puoskarit tässä tekevät rahaa selvästi mielenterveysongelmaisten ihmisten terveyden ja kukkaron kustannuksella.
Joku lainsäädäntö pitäisi saada tähänkin rajoitteeksi.
Emme pysty lainsäädännöllä vaikuttamaan siihen mitä Turkissa tai muuallakaan Suomen rajojen ulkopuolelle tapahtuu.
Suomessa nämä eivät teetä leikkauksiaan, sillä täällä ei tehdä mitä asiakas haluaa, vaan vaan toteutetaan vain maltillisempia ja luonnollisemman näköisiä operaatioita.
Kannattaa lukea se juttu jota kommentoi.
Tuo Tuomola on tuossa ennen kuvassa klassinen kaunotar, jälkeen kuvassa hän näyttää siltä kissanaiselta, Jocelyn Wildensteiniltä. Karmean näköistä.
Tuo toinen näyttää samalta, miltä miljardi pikkutyttöä, eikä leikkaukset näytä muuttaneen mitään, mitä ei olisi saanut eri meikillä aikaan.
Katsovatko miehet todella miltä naisen tai naisoletetun toosa ulkoisesti näyttää? Saahan sitä itseään silvotuttaa miten haluaa mutta onko tutkittu miten tällaisten radikaalien leikkausten ja hormonihoitojen kanssa tulee toimeen sitten vanhemmalla iällä?
Ei ainakaan Sofialla kovinkaan symmetrinen tuo joku leikkaus, mikä tehty silmiin tai johonkin. Toinen puoli selkeästi kireämpi kuin toinen. Näyttää siltä, että ampiainen olis pistänyt. Vain onko vielä leikkauksen jälkeistä turvostusta.