IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin." Vierailija 01.12.2023 | 13:39 Ek
IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."
Vierailija
01.12.2023 | 13:39
Eksymä on Miss Helsinki -finalisti vuodelta 2017 ja hän piti ennen Vivianna Vanity -nimistä blogia. Nykyään hän jatkaa sisällön jakamista sosiaalisessa mediassa, opiskelee sisustusarkkitehtuuria Lahden muotoiluinstituutissa ja työskentelee sisustussuunnittelijana.
EKSYMÄN mielestä Slush tuo hyvän mahdollisuuden tavata uusia ihmisiä myös Suomessa. Lähtökohtaisesti hän tapaileekin itse ainoastaan ulkomailla asuvia miehiä.
En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin.
Tiedän, että on muitakin, jotka ovat tuskailleet saman asian kanssa.
Tietyllä tasolla Eksymä kertoo tarkoittavansa muun muassa riittäviä käytöstapoja.
Suomalaiset eivät välttämättä pukeudu yhtä hyvin tai heillä ei ole samalla tavalla herrasmiesmäisiä käytöstapoja, joita taas itse haen kumppanilta. Heikki Herttoniemestä ei välttämättä osaa treffeillä edes asettaa tuolia, kuten herrasmiehen kuuluu.
Eksymä on huomannut, että ulkomailla treffeillä käydessään hän saa todennäköisemmin sellaista prinsessakohtelua, josta pitää. Hän on tapaillut miehiä ainakin Englannissa, Espanjassa ja Saksassa.
Kommentit (206)
Totta. Vain ulkkismiehet on auttaneet vaunujen kanssa nostamalla ja ovia avaten. Suomalaismiehet kävelee päin ja menee itse ensin bussiin, ulkkismiehet näyttää kädellä ole hyvä. Ja tämähän suomalaista miestä ärsyttää. Ulkkismiehet ei ole heidän mielestään naisille tasa-arvoisia, mutta kohteliaampia ovat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon pyrkivässä maassa ei vaan ole vanhan ajan herrasmiehiä. Viimeisiltäkin on viety halut käyttäytyä herrasmiesmäisesti väärintulkinnan pelin vuoksi.
On meitä, mutta me pysytellään kaukana suomalaisista naisista.
Höpön löpön. Riittävän kauniille naisille kaikki miehet pokkuroivat. Tiedän, koska olen se kaunis nainen. Aina on löytynyt oven avaajia ja kassien kantajia, ihan ventovieraatkin tulevat auttamaan.
Miehet ovat ihan helvetin ulkonäkökeskeisiä kyllä. Onneksi onnistuin löytämään miehen jota kiinnosti muukin kuin ulkokuori.
Yllätys, että nainen, jolla ei ole mitään tarjottavaa, provoaa internetissä huomion perässä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on tatuoitu, siideriä kittaava, v-sanaa ahkerasti käyttävä juntti jonka sivistys on nolla. Ole sellaiselle sitten kohtelias.
Mulla ei ole yhtään tatuointia enkä käytä mitään päihteitä. Suomiukoille mun päihteettömyys tuntuu olevan kauhea ongelma.
Sinimustaa tai Persuja äänestävä äidinmaidolla edelleen elävä autistinen peelo, joka on niin persaukinen, ettei oo varaa Ylilaudasta maksaa, mutta Vauvaan tekee satoja aloituksia ja poistoja/päivä.
-winner-
On meitä, mutta me pysytellään kaukana suomalaisista naisista.