Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajajan ymmärryshaasteet

Vierailija
02.12.2023 |

Alkufaktat: en voi vaihtaa, tämä asianajaja oli ainoa lukuisista, joka suostui asian ottamaan. Kyselin MONILTA, kaikilta kieltävä vastaus.

Kuuluu Asianajajaliittoon.

On vaikuttanut ihan hyvältä, mutta...

Heti alussa oli ymmärryshaasteita. Kerroin aivan täysin selkeästi, että olen saanut myönteisen oikeusturvapäätöksen. Ei mennyt ymmärrykseen, en käsitä miksi???????? Pitkään hän antoi pelkkää sähköpostineuvontaa, ja ihmettelin että miksi ihmeessä saan myönteisen oikeusturvapäätöksen jälkeen ainoastaan neuvontaa. Lopulta yhtäkkiä asia menikin ymmärrykseen ja kunnollinen avustaminen alkoi. 

Kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin, KUNNES...

Aivan yhtäkkiä saan tietää asianajajan vedonnut asiaan, jota en TODELLAKAAN ole koskaan sanonut. Hän väittää, että olen. Missään vaiheessa ei ole viitsinyt varmistaa minulta selkeästi tavaten: oletko tehnyt näin? Jos et ole, niin miten olet tehnyt ja mitä maksanut? Minkä summan tarkalleen ottaen?

Hän vain olettaa asioita ja kirjaa niitä teksteihin, minä luotan sokeasti häneen ja siihen, että hän varmistaa, ellei ole aivan satavarma. Sitten yhtäkkiä hän yrittää vierittää minun vastuulleni asioita, jotka eivät todellakaan ole minun syytäni!!!

En voi alkaa riitelemään, kun on oma lehmä ojassa ja tarvitsen apua tähän. 

En vain tajua miksi v*****a nuo eivät tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Tajuan, että heillä on paljon erilaisia tapauksia käsittelyssä, mutta ei se selitä YMMÄRRYSONGELMAA ja sitä, ettei viitsi kysyä minulta kymmenen kertaa varmistusta ennen kuin menee kertoilemaan eteenpäin asioita, joista ei ole edes täyttä varmuutta.

Suututtaa, kun en voi sanoa tiukasti vastaan, koska en voi pilata omaa juttuani alkamalla tappelemaan. Minulla oli jo loistava fiilis tästä kaikesta, kunnes tuli märkä rätti vasten kasvoja ja tajusin, että se ihminen ei vain ymmärrä mitään mitä hänelle sanon.

Mitä ihmettä teen???!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tämä asianajaja oli ainoa lukuisista, joka suostui asian ottamaan. Kyselin MONILTA, kaikilta kieltävä vastaus."

Kyllä tämä kertoo jo todella paljon. Jos sinulla oikeasti olisi uskottava juttu ja mahdollisuus voittaa, niin siitä olisi ollut kiinnostunut useampi asianajaja.

Onko tämä niitä sinun vesilasku- tai varainsiirtoverojuttujasi? Olet se taannoinen erillistalohullu?

Mitä sinä kuvittelet tietäväsi minun asioistani? Et tiedä yhtään mitään, joten ihan turha väittää asian olevan "höpöhöpöä", KUN ET TIEDÄ MIKSI ASIANAJAJAT OVAT KIELTÄYTYNEET. Huoh.

Asianajajat ovat pääsääntöisesti kiinnostuneet rahasta ja juttujen voittamisesta. Jos sinulla kerran on myönteinen oikeusapupäätöls, niin asianajajahan on varma että saa työstään palkkion. Siltikään suurin osa ei suostunut juttua ottamaan. Ei siihen ole muuta syytä kuin että näkivät että juttua on vaikea jos ei mahdoton voittaa.

Voi tietysti olla että tajusivat että olet jonkintasoinen sekopää, ja sellainen on asiakkaana aina vaikea. 

Vierailija
22/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tämä asianajaja oli ainoa lukuisista, joka suostui asian ottamaan. Kyselin MONILTA, kaikilta kieltävä vastaus."

Kyllä tämä kertoo jo todella paljon. Jos sinulla oikeasti olisi uskottava juttu ja mahdollisuus voittaa, niin siitä olisi ollut kiinnostunut useampi asianajaja.

Onko tämä niitä sinun vesilasku- tai varainsiirtoverojuttujasi? Olet se taannoinen erillistalohullu?

Mitä sinä kuvittelet tietäväsi minun asioistani? Et tiedä yhtään mitään, joten ihan turha väittää asian olevan "höpöhöpöä", KUN ET TIEDÄ MIKSI ASIANAJAJAT OVAT KIELTÄYTYNEET. Huoh.

Asianajajat ovat pääsääntöisesti kiinnostuneet rahasta ja juttujen voittamisesta. Jos sinulla kerran on myönteinen oikeusapupäätöls, niin asianajajahan on varma että saa työstään palkkion. Siltikään suurin

Totta hel---vetissä tämä on vaikea keissi. Kuka on sanonut jotain muuta?! 

Mikä hel--vetti sinä olet nimittelemään minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt sattumoisin tiedän, että asia on kaukana höpöhöpöstä, jos minulta vaaditaan rahaa, jota en ole velvollinen maksamaan ja se on täysin yksiselitteistä.

Te voitte uskoa tai olla uskomatta. Minä tiedän omat asiani, ette te. 

Mitä sä täällä nillität? Kukaan täysjärkinen ei aloituksesta tajunnut yhtään mitään. 

Vierailija
24/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajajia sattumoisin kiinnostaa myös oma maine ja töiden jatkuvuus. Varmistavat paremmin oman selustansa, kun eivät ota liian vaikeita keissejä hoitaakseen. 

Vierailija
25/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan vastaa enää kommentteihin, jotka eivät liity aloitukseen. 

Vierailija
26/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asianajajia sattumoisin kiinnostaa myös oma maine ja töiden jatkuvuus. Varmistavat paremmin oman selustansa, kun eivät ota liian vaikeita keissejä hoitaakseen. 

On kai se juttu jo otettu hoidettavaksi, rajatut mahdollisuudet luopua kesken kaiken, mutta yksi on tosiaan että aiheuttaa luottamuspulan asiakkaan puolelta jolloin pääsee irtautumaan. 

Vierailija
27/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet selittänyt asiaasi yhtä epäselvästi asianajajallesi, kuin meille yrität selittää, ei ole mikään ihme, ettei hänkään ole sitä ymmärtänyt. 

Vierailija
28/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai se juttu jo otettu hoidettavaksi, rajatut mahdollisuudet luopua kesken kaiken, mutta yksi on tosiaan että aiheuttaa luottamuspulan asiakkaan puolelta jolloin pääsee irtautumaan. 

Voisin myös vaihtaa, jos olisi joku johon vaihtaa. Mutta kun ei ole. Se tässä onkin ongelmana. 

Vierailija
29/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin myös vaihtaa, jos olisi joku johon vaihtaa. Mutta kun ei ole. Se tässä onkin ongelmana. 

Arvatenkin, mutta voisit katsoa sitä ongelmaksi muodostunutta asiaa siltä kantilta että voisiko siinä mahdollisesti piillä pyrkimys päästä jollakin 'tekosyyllä' eroon, silloin ei korjaudu millään selittämisellä. 

Vierailija
30/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin, mutta voisit katsoa sitä ongelmaksi muodostunutta asiaa siltä kantilta että voisiko siinä mahdollisesti piillä pyrkimys päästä jollakin 'tekosyyllä' eroon, silloin ei korjaudu millään selittämisellä. 

Ööö?

Vierailija
31/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet selittänyt aa:lle asioita samoin kuin aloituksen tyyliin, niin ei yhtään ihme jos asioiden hoitaminen on vaikeaa hänen kanssaan.

Vierailija
32/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä kunnan kirjoittelijaneekeri. Sen verran tot tekstii susta lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi