Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestääkö kaikki akateemiset kokoomusta?

Vierailija
01.12.2023 |

Ennen saattoi osa äänestää vihreitäkin, mutta ei varmaan nykyisin kovin moni.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äänestä

Vierailija
2/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla DI ja KTM tutkinnot, äänestän PS

Vierailija
4/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja jokainen akateeminen on älykäs ja rikas. Meitä tehdään samalla muotilla akatemiatehtaalla, jossa käteen jaetaan kokoomuksen jäsenkortti.

Vierailija
5/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietämistäni hyvin harva, suurimmalla osalla on näkemys enempi vasemmalla tai siinä aika keskellä.

Vierailija
6/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit äänestää Kekkosen jälkeisissä kulissivaaleissa. Ihan sama lopputulos äänesti tai ei.

Vierailija
7/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat, jotka lähtevät pois yliopistoilta. Yliopistoille jää ne vasurit.

Vierailija
8/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on tohtoritason puolue

Vierailija
9/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan äänestä. En ole koskaan äänestänyt kokoomusta, enkä näillä näkymin tule niin myöskään tekemään. 

Nyt uutisoidaan, kuinka eduskunnan sote-valiokunnassa sensuroivat asumistukileikkausten vaikutuksta tehtyä asiantuntijamuistiota, jotta saisivat leikkaukset vaikuttamaan harmittomilta. 

Kylmempää ja omahyväisempää porukkaa saa Suomesta etsiä.

Vierailija
10/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Olenhan akateeminen ja ymmärrän miten hyvinvointiyhteiskunta pidetään pystyssä.

Vierailija
11/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Olen 3. Polven akateeminen. 55 v.

Paras kaverini, myös 55 v, on hyvin vihervassari. Olemme peruskysymyksistä aivan eri mieltä. Siltihän on paras kaverini. Vuodesta 1975.

Vierailija
12/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kaikki akateemiset ei ole tyhmiä. 

Vierailija
13/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen mutta pienituloisesta perheestä (ei vanhemmilta saatuja lapsilisiä tai muuta varallisuutta) ja palkkani vain 4100e joten ei minulla ole sellaista omaisuutta jotta kokoomuksen äänestäminen hyödyttäisi.

Tiedän kyllä ettei palkka ole varsinaisesti surkea mutta elän yksin eli kaikki asumiset jne maksan yksin, joten en minä mitään omaisuutta vielä ole kerryttänyt. ASP/säästötileillä vain noin 35k€ mutta ei muuta omaisuutta.

Ei kokoomuksen äänestäminen minua mitenkään hyödytä, oikeastaan haittaa kun Kokoomus nyt haluaa palauttaa varainsiirtoveron ensiasunnon ostajille.

Kokoouksen äänestäminen hyödyttäisi vasta kun kuusinumeroinen omaisuus, paljon sijoituksia ja korkeampi palkka.

Vierailija
14/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suomi ei elä ilman yrittäjyyttä. KM.

Vierailija
15/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit äänestää Kekkosen jälkeisissä kulissivaaleissa. Ihan sama lopputulos äänesti tai ei.

Tutkitusti kaikkein eniten äänestävät he, joille on lopulta kaikkein vähiten merkitystä sillä kuka tai ketkä tulevat valituksi ja jolla ei ole paljoakaan merkitystä sillä onko lapslisä parikymppiä suurempi vai pienempi maksetaanko vuoka-asujalle asumistukea muutama kymmenen euroa vähemmän kuin nyt vai pidetäänkö asumistuki ennallaan. - Vastaavasti vähien äänestävät, joille suurin merkity sillä millaista politiikkaa harjoitetaan esimerrkiksi talos ja sosiaalipolitikkan kentillä ja joille 100€ kuukausittaisten menojen nousu tai lasku näkyy välittömästi suoraan toimeentulossa ja elämisen laadussa.

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
16/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä n42, tohri ja perussuomalaisia äänestävät.

Älykkäät ihmiset ja koulutetut tietysti äänestävät asiansa tieteellä perustelevat puolueita kuten kokoomus, PS.

Vasemmiston äänestäjät näitä jotka tottuneet huutamaan laumoissa ja kerjäämään ruokansa (nykyään soosu ruokkii kerjäläiset mutta samaa porukkaa!)

Vierailija
17/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen OTM ja KTM ja äänestän Vasemmistoliittoa.

Vierailija
18/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kommari ja äänestän vasemmistoliittoa.

Vierailija
19/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse DI ja sossu.

Vierailija
20/45 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Suomi ei elä ilman yrittäjyyttä. KM.

Kokoomus ei ole pienyrittäjälle eikä keskisuurellekaan mikään järkevä vaihtoehto. Massiivinen yritystukiautomaatti vääristää kilpailua, eikä kokoomus sormeaan liikauta sitä purkaakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme