Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Onmeks Rekka-liisa tippu. NIIN tyhmä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mirella on nuori tyttö ja häntä selvästi jännitti. Kyllä se siitä kun kokemusta tulee lisää.
Joo suoraan levyltä tuli, ei ollut live-esitys.
Minä tykkäsin Rekka-Liisasta hauskoine repliikkeineen. Ushma Olava on näyttelijänä hyvä.
Matti on aivan hulvaton! Toivottavasti voittaa.
Vanhoissa Suomi- filmeissä ylinäyteltiin. Niissä mustavalkoisissa. Tässä ajassa se aiheuttaa myötähäpeää. Tässä ohjelmassa sen lisäksi on tuo huutaminen, sanojen venyttäminen, suun teennäiset vääntelyt. Enkä nyt tarkoita hahmoja vaan juontajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa Suomi- filmeissä ylinäyteltiin. Niissä mustavalkoisissa. Tässä ajassa se aiheuttaa myötähäpeää. Tässä ohjelmassa sen lisäksi on tuo huutaminen, sanojen venyttäminen, suun teennäiset vääntelyt. Enkä nyt tarkoita hahmoja vaan juontajaa.
Hyvin se veti ja aika rauhallisesti, pahempaakin on tässä koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella on nuori tyttö ja häntä selvästi jännitti. Kyllä se siitä kun kokemusta tulee lisää.
Joo suoraan levyltä tuli, ei ollut live-esitys.
Ihanaa pätemistä :) Kuuntele se levyversio, se kuulostaa ihan eriltä. Bändi soitti oikeasti ja Mirella lauloi oikeasti - ei noita pieniä epävireisyyksiä nykypäivänä levylle jätettäisi kun ne viritettäisiin pois. Eli melko hyvin lauloi kun luulit että levyltä tuli ;) Taustanauhoja toki käyttivät niinkuin nykyään stadionbänditkin.
Näyttelijän paras ominaisuus on se,että pokka pitää. Köpillä pitää muttei aina Nikolasilla. Mutta Matti on paras hahmo ja voittaa.
Onhan se helppoa matkia jo valmiita ohjelmia ja muutenkin ihmettelen, voiko tätä katsoa ihan normaali-lääkityksellä.
Kuka Putousta juontamaan seuraavalle jaksolle? Kuka olisi virtuaalinen, hetkessä elävä, joustava, reagoiva?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Putousta juontamaan seuraavalle jaksolle? Kuka olisi virtuaalinen, hetkessä elävä, joustava, reagoiva?
Mikko Leppilampi
Putouksessa hahmot olivat ennen hauskempia, Hirviniemen ja Kososen aikoihin. Nykyään ohjelma kokonaisuudessaan on parempi, hyvin koottu, sketsit ja hahmo-osuus on hyvin balanssissa. Jos katsoo esim. kausien 4-5 jaksoja, niin huomaa, kuinka silloin sketsit olivat ylipitkiä ja tylsiä, hahmoille annettiin paljon aikaa, seikkailivat tuntitolkulla jossain yhteistyökumppani-mainostajan paikassa(esim pizzeria)ja ylipäätään koko ohjelma oli keskittynyt liikaa hahmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijän paras ominaisuus on se,että pokka pitää. Köpillä pitää muttei aina Nikolasilla. Mutta Matti on paras hahmo ja voittaa.
Mun mielestä tässä ohjelmassa on parasta se, kun näyttelijät repeilee itsekin nauruun.
Köpi on kyllä taitava tapaus. Matti voi hahmona kyllä voittaa.
Matti ylivoimaisesti paras hahmo. Näyttelijänsä mainio ja symppis tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin Rekka-Liisasta hauskoine repliikkeineen. Ushma Olava on näyttelijänä hyvä.
Harmi että tippui. Itse tykkäsin myös hahmosta.
Itse myös tuntui että Rekka-Liisa hahmo ja hahmon sanoma ymmärrettiin tahallaan vääriin kun sanottiin että hahmon myötä naisilla olisi entistä hankalampaa miesvaltaisilla aloilla.
Vaikka hahmon tarkoitus oli selvästi nauraa ja irvailla sille naistyypille joka, varsinkin miesvaltaisilla aloilla, yrittää päästä eteenpäin omien kykyjen sijaan, käyttäen naisellisia avuja avukseen, eli niin sanotusti reittä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä ohjelmassa on parasta se, kun näyttelijät repeilee itsekin nauruun.
Joo ei se haittaa, kysehän on improvisaatioista
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo taiteilijanimi, vai