Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Harmi, mutta oon tosi pettyny tuohon Viiklundiin. Yksnkertaisesti huono.
Mä oon tosi pettynyt sun kirjoitustaitoon. Hänen sukunimi on Wiklund.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että Pirjo on noin lyhyt. Mietin kuka ihme hän on... ääni tuttu, mutta kuka hemmetissä. Ajattelin Anna-Leena Sipilää ;D
Anna-Leena on ihana mutta paljon Pirjoa tuhdimpi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta todeta kuin sen, että Riku Niemisen ja Aku Hirviniemen hahmoja on ikävä. Ja kyllästyttää noi olemassaolevien ohjelmien " matkimiset" imitoinnit kuten levyraati ym... eikö löydy mitään omaperäistä itse keksittyä? Kysyy joukko katsojia.
Mun mielestä esimy Hengaillaan, Aarrepajan ja Levyraadin matkimiset on ollut ihan sikahauskoja. Kuin myös taannoin S-marketin mainos oli hulppea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi pettynyt sun kirjoitustaitoon. Hänen sukunimi on Wiklund.
Et sinäkään possessiivisuffikseja hallitse.
Miksei kukaan ole maininnut mitään Ushman "murteesta" sketsissä. Taisi mennä murteet ja aksentit sekaisin. Oli aika kiusallista
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ole maininnut mitään Ushman "murteesta" sketsissä. Taisi mennä murteet ja aksentit sekaisin. Oli aika kiusallista
En huomannut mitään tuollaista...?
Se Pirjo Heikkilän hahmo oli kuin se kesken viikkokatsauksen ylös pomppaava pappa, joka kertoo niitä rivoja vitsejä. Ihan saman näköisiä.
Miksi Nina Lahtisella on alkutunnarissa (vuoristorata) jarrukahva, vaikka vaunut ovat erillisiä? Ja miksi hän ei käytä sitä, vaan kumauttaa vaarallisesti muiden vaunujen perään?
Vierailija kirjoitti:
Hän on edelleen Wiklund, ja sinä edelleen trolli. Ja sinun pettymystä täällä saa kuunnella viikosta toiseen. :D Wiklund on nokkela ja taitava.
Viimeinen jakso tällä viikolla!! Keitä halutaan seuraavalle kaudelle? Mää haluun et Niina jatkaa juontajana. Ja ainakin Köpi, Niklas ja Linda jatkaa näyttelijöinä!
Minusta se Niinan pokkakoe oli ihan liian pitkä. Mittari oli jo tapissa ja juttu vaan jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkui
Matti McConagheyn äiti oli tosi sympaattisen kuuloinen, ihana murre ja painotus puheessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Se Pirjo Heikkilän hahmo oli kuin se kesken viikkokatsauksen ylös pomppaava pappa, joka kertoo niitä rivoja vitsejä. Ihan saman näköisiä.
Niin oli. Ihan kuin se Kutvosen Mauri.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen jakso tällä viikolla!! Keitä halutaan seuraavalle kaudelle? Mää haluun et Niina jatkaa juontajana. Ja ainakin Köpi, Niklas ja Linda jatkaa näyttelijöinä!
Vitsi kausi meni nopeesti. Mäki haluan et samat kaikki jatkaa, jotenki heihin on ihan kiintynyt. Mutta kivaa olisi saada vaikka muutama nainen vielä lisäksi. Eikö joskus ole ollut peräti 10 näyttelijää? Nyt on vaan kuusi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut käy, mutta Ushman ja Lindan vois vaihtaa osaaviin koomikoihin. Ushma tekee jotain musikaalirevyytä koko ajan pälliloisteessa ja suu isona. Noh, se härskipappa on hyvä.
Lindan osaaminen yleensäkään on kyseenalaista. Keskittyy nätteyteensä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Matti McConagheyn äiti oli tosi sympaattisen kuuloinen, ihana murre ja painotus puheessa. :D
" ihan hyvät pesuvedet täällä, minä vain vähän niissä kainaloita virutin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella on nuori tyttö ja häntä selvästi jännitti. Kyllä se siitä kun kokemusta tulee lisää.
Joo suoraan levyltä tuli, ei ollut live-esitys.
😂 Semmonen asiantuntijalausunto.
Sillähän oli jumalattomia ongelmia monitorinsa kanssa. Siksi alkuun laulu ei kuulunut, kun ei yhtään kuullut omaa ääntään.
Kertsissä alkoi homma hoitua, kun sai ruuvattua volaa. Oliko bändi treeneissä soittanut hiljempaa tai kauempana, läpi ei meinannut päästä. Suoran lähetyksen piikkiin meni, vaikka niissäkin treeninsä on. Toki kokematonkin neito, mutta livenä laulo.
Yksi Putouksen suola on näyttelijän pokan pettäminen.
Niklas repeilee liikaa. Pysyykö sillä mikään livehahmo käsissä? Matti MacConegheylle sopii pieni tirrikkä ja repeily, kun on liioittelija ja peräkammarin poika. Muutoin raskasta kattoo, kun ei pysy lestissään.
Köpi sitten taas pysyy hyvin, satunnaisia repsahduksia lukuunottamatta.
Matti voittoon!
Niina Lahtinen varmaankin. En usko, että juontaja vaihtuu kauden viimeisessä jaksossa.