Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Kyllä osaavat keksiä paljon puujalkavitsejä, niissä mielikuvitusta riittää, mutta ei niistä paljoa mitään ymmärrä. Kuka tätä täytettä keksii?
Vanhoina hyvinä aikoina muistaakseni Joonas Nordman kirjoitti hauskoja sketsejä.
Harmi, että Nolo iskä tippui!!! Oli mun suosikki Matin lisäksi. Rekka-Liisa on huonoin, liian kaksimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Nolo iskä tippui!!! Oli mun suosikki Matin lisäksi. Rekka-Liisa on huonoin, liian kaksimielinen.
Nolo iskä ollut koko ajan huonoin, en ymmärrä miksi näin pitkälle pääsi edes, ehkä siksi ettei älykkäät äänestä ja pistä rahojaan turhaan
Toffe, Roope tai joku muu Niinan tilalle, pliis.
Mun mielestä on nuo julkkisten matkimiset ovat tosi ala-arvoisia. Tulee ihan koulukiusaaminen mieleen. Hörökorvat hahahaaa!! Huono ryhti hahahaaa! Nostaisin itse kunnianloukkaussyytteen moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen tuo juhlavuutta ohjelmaan pukeutumisellaan ja freesiydellään.
Suun vääntely ja teennäisyys ei ole kovin freesiä. Asu toki muuten kiva, mutta pelkkä pusero sukkahousujen kanssa oli erikoinen.
Pusero? Sehän oli mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen tuo juhlavuutta ohjelmaan pukeutumisellaan ja freesiydellään.
Suun vääntely ja teennäisyys ei ole kovin freesiä. Asu toki muuten kiva, mutta pelkkä pusero sukkahousujen kanssa oli erikoinen.
Pusero? Sehän oli mekko.
No ei todellakaan ollut!
Vierailija kirjoitti:
Parasta jaksossa oli Niinan upea stailaus. Muuten oli väsähtänyttä. Finaalia kohti, ihan kuin Niinassakin paistaisi helpotus, että kauden loppu häämöttää.
En koe että olis vielä väsähtänyttä, hauskoja hahmoja ja sketsejä löytyy joitain edelleen vaikka osassa onkin vähän kierrätyksen makua.
Mitäköhän lähetystä ootte oikein katsoneet?
Minusta parhautta olivat Matin ilmeet Rekka-Liisan puheiden aikaan! :D Loistavia reaktioita etupainotteisiin kuormiin yms. Matti voittoon!
Selasin IS-sivuja netistä ja osuin kuvaan missä Karukoski poseerasi nainen vieressään. Katsoin uudelleen ja niinhän se on, hänen kumppaninsa on yllättävästi Maria Veitolan näköinen. Jatkoin selaamista ja totuus selkeni, kuvassa oli Maria itse, ja mainos koski tulevaa Maria yökylässä ohjelmaa. Voi, että mä olen nolo 🤭. Myötätunnon osoitus nolo iskälle, harmi, että putosit.
Mielestäni tuotanto on vastuussa, mikäli uusien hahmot saavat katsojalle tunteen, että kyseessä on vanhan toistoa/matkimista. Miksi näyttelijän joka on innosta piukeena suunnitellut itselleen roolia, pitäisi muistaa kaikki entiset hahmot. Itse en heulauta hiuksianikaan vaikka vähän toiston makua olisikin, niin vaikeaa on varmasti löytää itselleen luonteva/mieleinen roolihahmo. Keskity olennaiseen ja nautin tarjonnasta. Hyvä te, näyttelijät/seremoniamestari Niina Lahtinen. 🤗
Matti on paras, sopivan veikeä kaveri😗
Vierailija kirjoitti:
Toffe, Roope tai joku muu Niinan tilalle, pliis.
Kun katsoo vanhoja Putouksia niin ainakaan Toffea ei kaipaa. Eikä kyllä Roopeakaan. Saariluoman Jaska oli hyvä.
Kyllä mulle Niina kelpaa. Sopii juontamaan mieluummin kuin olemaan yksi näyttelijöistä. Riittää että parissa sketsissä käy vierailemassa.
Katsellut myös vanhoja Putouksia, Roope ja Saariluoma ja Toffe hyviä kaikki. Läsnäolevia. Niinan voisi hyllyttää, aneeminen pakkaus.
Hahmot vaihtoon oli aika hyvä tänään.
Repesin Lastulevyraadin Mikolle.
Stubb ei ollut sketsissä yhtään hyvä. Eihän sitä olis kannattanut tollaseksi vakavaksi virkaintoiseksi tehdä... pieleen meni siis.
Kivat vaatteet ja kampaus Niinalla.
Sama, joka aiemmin ketjussa trollasit. Se on Wiklund, ei Viklund! :D mee vihaamaan muualle. Linda on taitava ja kaunis, siitä ei kahta sanaa! Sanna Aqua-Marin, haukkuva mummo, uutiset. Kaikissa oli taas tosi hyvä!