Ovatko itsepalvelukassat kaupoissa lähinnä ihmispelkoisille vai?
Millaiset ihmiset niitä käyttävät? Itse en ole koskaan käyttäny niitä. Tykkään kun voi tervehtiä ja kiittää ihmistä asioinnin yhteydessä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että ihminen tekee sen homman enkä halua sen ihmisen olevan minä. Lisäksi kassalla asiointi saattaa olla ainut ihmiskontaktini koko viikolla.
Ap kysyi itsepalvelukassoista.
Kiire. En jaksa olla työpäivän iltana kaupassa yhtään kauempaa kuin on tarpeen. Pikakassa on nopea ja päsen suoraan skannauksen jälkeen laittamaan tuotteen kassiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen paljon käyttänyt itsepalvelukassoja, niitä käsipiippareita en vielä kertaakaan. Prismoissa niitä ainakin on.
Käsipiippari tekee kaupassa asioinnista merkittävästi sujuvampaa ja jos on pokkaa myös huomattavasti edullisempaa. Kukaanhan ei kontrolloi sitä piippasitko oikeasti kaikki tuotteet vai et.
Kyllä niitä pistokokein tarkastetaan.
Lähinnä ne ovat tosiaan ihmisaroille panikoijille.
Ruokatauolla, jos en ole muistanut ottaa tai kotona ei ole, käyn hakemassa jotain lähikaupasta. En tosiaankaan jää siihen odottamaan, kun asiointiliikenteen mummot syrjäkyliltä tekee viikottaiset ostoksensa ja täyttävät sosiaalisuustarpeensa kaupassa/kassalla. Ja en tosiaankaan vihaa ihmisiä enkä niitä mummoja, päin vastoin, teen työni hyvinvointialueen sosiaalipalveluissa, pääosin ikäihmisten parissa .
Asiakaspalvelukassat ovat niille, jotka eivät osaa käyttää ip kassoja.
5 vuoden päästä ap-kassat ovat harvinaisuus supermarketeissa.
Minä odotan innolla sitä päivää, kun pääsen tekoälylääkärille. Olisi ihanaa asioida lääkärin kanssa joka ymmärtää puhetta ja muistaa mitä olen sanonut.
Nehän teki jo vuosia sitten parempia diagnooseja kuin ihmislääkärit, joten en tajua mitä tässä hidastellaan.
Toisekseen odotan saavani aikanaan hoivakodissa Terminatorin näköisen hoivarobotin, joka huolehtii kaikista fyysisistä tarpeistani ja pelaa väliajat kanssani shakkia. Olen 40, joten arviolta yli 30 vuotta aikaa opetella pelaamaan itse.