Ai että työttömyys estää pariutumisen miehillä?
Olenkohan sitten poikkeustapaus kun olen seurustellut koko aikuiselämäni ja vain muutama pilipali määräaikainen työsuhde ollut vain. En saanut koskaan omaa suojatyöpaikkaani. Ei silti estä vastakkaisen sukupuolen kiinnostumista minusta. t:pitkäaikaistyötön mies
Kommentit (36)
Pimpsaa saa helposti, isäongelmaisia nuorempia vosuja, yhäreitä ja mt-tapauksia. Pitemmät, vakavammat ja laadukkaammat suhteet ei onnistu tietenkään. T. Työtön nussija itsekin
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn töissä, minulla on omistusasunto, 2 sijoitusasuntoa, rahasto jne. Käyn lomilla matkoilla. Avomieheni matkustaa työn puolesta ja käytämme hänen pisteet lomamatkoille, viimeksi en tainnut maksaa mitään koko matkan aikana. Mutta jos seurustelisin työttömän kanssa, luult joutuisin maksamaan kaikki hänen kulut.
Minä asun ilmaiseksi miesystäväni kotona, ostan ja teen ruuat, siivoan. Mies on sanonut nämä kulut tulisivat muutenkin. Mutta voisin hyvin maksaa tästä, hän vaan on selkeesti varakkaampi.
Enkä ikinä halua mitään ja en esim halua merkkilaukkuja jne. Viimeksi sain lahjaksi 29 euron tuotteen, juuri mitä halusin
Ei tässä taidettu tarkoittaa sugar babyjä/lompakkoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki todelliset jännikset ole työttömiä?
No minä olen jättänyt yhden työttömän eikä kyse ollut todellakaan mistään jänniksestä. Oli ihan normi duunari kun tavattiin, mutta 2 lapsen jälkeen lopetti työt. Työt kun haittasivat harrastusta eli rahapelejä. Minun tilini ei riittänyt miehen harrastukseen, joten oli pakko laittaa lusikat jakoon. Kysyin kyllä ensin, että kumman valitsee; perheen vai pelit. Valitsi pelit.
Kertomalla miehelle mitä saa tehdä ja mitä ei riippuvuus buffff vain katoaa pois? Homma hoidettu, aika heittää high five? Voisiko naivimpaa suhtautumista enää mitenkään olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki todelliset jännikset ole työttömiä?
No minä olen jättänyt yhden työttömän eikä kyse ollut todellakaan mistään jänniksestä. Oli ihan normi duunari kun tavattiin, mutta 2 lapsen jälkeen lopetti työt. Työt kun haittasivat harrastusta eli rahapelejä. Minun tilini ei riittänyt miehen harrastukseen, joten oli pakko laittaa lusikat jakoon. Kysyin kyllä ensin, että kumman valitsee; perheen vai pelit. Valitsi pelit.
Sinun tilisi? Mulla on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu, eikä miehelläni ole mitään tekemistä minun tilini kanssa.
Minulla mies joka halusi että jään kotirouvaksi koska tienasin niin vähän että se ei olisi talouteemme tuonut mitään.
Mieheni ei halua tulla tyhjään kotiin ja rakastaa minua yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Pimpsaa saa helposti, isäongelmaisia nuorempia vosuja, yhäreitä ja mt-tapauksia. Pitemmät, vakavammat ja laadukkaammat suhteet ei onnistu tietenkään. T. Työtön nussija itsekin
Varmaan ne työttömyyden syyt juuri sinun kohdallasi selittävät tuota enemmän kuin työttömyys sinänsä.
M34
Nyt on koittanut tummien miesten aika ja sellaisen yhä useampi nainen vain kelpuuttaakin. Mainoksissakin sen huomaa että parhaimman näköinen ja onnellisimman oloinen pariskunta on aina tumma mies ja vaalea nainen yhdessä.
Heidän välisessä katsessaankin on aina aitoa rakkautta.
Suomalainen mies ja eteenkin työtön sellainen on kierrätyskamaa
Kuntouttavaan työtoimintaan pitäisi lisätä deittailu- ja parisuhdeopetusta niin saataisiin työttömätkin miehet jälkikasvua tekemään.
Minä olen alkoholisti pitkäaikaistyötön, silti on aina laadukasta naisseuraa löytänyt ja lapsia siunaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä muka yllätys? Kuka normaali, tulevaisuutta suunnitteleva nainen tahallaan pariutuisi työttömän kanssa?
Tai mies?Ei kukaan!
Aika moni.
Niin epätoivoinen tasoton nainen ettei ole mahdollisuuksia siittää kakaroita muulla kuin työttömällä miehellä. Sitten tienaa elantonsa yksinhuoltajana.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavaan työtoimintaan pitäisi lisätä deittailu- ja parisuhdeopetusta niin saataisiin työttömätkin miehet jälkikasvua tekemään.
Sillä suurin osa on jo elatusvelvollisia pakoillen elatusmaksuja kun eivät halua sellaisia maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkoholisti pitkäaikaistyötön, silti on aina laadukasta naisseuraa löytänyt ja lapsia siunaantunut.
Vai muka laadukasta. 🤣 Anna mun nauraa. Kukaan laadukas ei tarvitse perseaukista holistia. Kyllä ne sun naisseurasi on ollut ihan kaikkea muuta kuin laadukasta.
Minä olen työtön ja olen pari naisen kanssa. Mitä huuhaa juttuja lehdet taas kirjoittelee.
Olen FT ja työskentelin sairaalafyysikkona viitisen vuotta ennen irtisanoutumista. Ei auttanut koulutus eikä hyväpalkkainen työ naisen saamiseen.
naiset on sisimmiltään golddiggereitä. naiset pariutuu ainostaan alfojen kanssa eli rikkaiden, menestyneiden tai komeiden kanssa.
tyhmät naiset toki ottaa itselleen työttömiä renttuja, mutta niiden kohtalonsa olla yh-äitejä
Minä käyn töissä, minulla on omistusasunto, 2 sijoitusasuntoa, rahasto jne. Käyn lomilla matkoilla. Avomieheni matkustaa työn puolesta ja käytämme hänen pisteet lomamatkoille, viimeksi en tainnut maksaa mitään koko matkan aikana. Mutta jos seurustelisin työttömän kanssa, luult joutuisin maksamaan kaikki hänen kulut.
Minä asun ilmaiseksi miesystäväni kotona, ostan ja teen ruuat, siivoan. Mies on sanonut nämä kulut tulisivat muutenkin. Mutta voisin hyvin maksaa tästä, hän vaan on selkeesti varakkaampi.
Enkä ikinä halua mitään ja en esim halua merkkilaukkuja jne. Viimeksi sain lahjaksi 29 euron tuotteen, juuri mitä halusin