Entisen pääministerin persekuvat maailmalla - tämäkö on se maakuva jonka haluamme maastamme välittää
Ihminen saa ihan itse päättää millaisia kuvia itsestään laittaa ja tässä on se lopputulos.
Ei taida olla paljoa sanottavaa maailman politiikasta. Sääli, jos tällaisella pitää jotain edistää - ei mitään tietoa mitä, mutta pakkohan tässä joku agenda tässäkin on olla.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin julkkis, että kuvaajat juoksisi perässä. Haluaa itse julkaista kuvia, ettei vain joutuisi ihan unohduksiin. Tietää, että näitä media sitten julkaisee. Aika erikoista, että tuo sitä esiin että haluaa olla rauhassa, silti näitä kuvia piisaa.
Veitolan ohjelmassa sanoi suosionsa huipulla "pelkään, ettei kiinnostus minua kohtaan koskaan lopu". Aivan mieletön uskottavuus hänellä.
Ei kiesus, mitä parodiaa. Suomen "maailman parhaat ja edistyksellisimmät" kulissit ropisevat näköjään nyt kaikki kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis edes ollut hyvä pylly, mut tommonen lättis
Reitevä rakkaani Riikka, turpeapilluinen puoluepomo!
"Vasemmistoälykkö" taas palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen persekuvista persut vouhkaavat? Minä en ole nähnyt yhtään. Onko tämä joku Perussuomalainen- tai Seiska-lehden tilaajapalkintokuva?
Ehkä et vaan huomannut sitä kuvasta kun ei ollut kummoinen
Koko ketjun aloitus hiukan persahtava ;)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen persekuvista persut vouhkaavat? Minä en ole nähnyt yhtään. Onko tämä joku Perussuomalainen- tai Seiska-lehden tilaajapalkintokuva?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko: tämä peppu joka istui Merkkelin vieressä samalla tavalla pskoo ja pieree kuin monien muidenkin peput!:D eli tietoshokki kulttilaisille: myös marinin lättänä peppu haisee ja pskoo!
Vierailija kirjoitti:
Tässä paljastui persuuden haittapuoli. Siinä missä persu sälyttää kokonaisten vieraiden maanosien ja kansojen kunnian milloin minkäkin ihmisyksilön varaan, se vaatii jokaisen suomalaisen (tässä tapauksessa naisen) käyttäytyvän paremmin kuin yksikään persu on ikinä käyttäytynyt. Muuten maamme kunnia ja maakuva on menyttä!
Hauraissa kantimissa pesujen omanarvontunto.
Miten persut liittyy Sannaan tai sannan takapuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti. Marin karkottaa demarinaiset tuollaisilla lapsellisilla ulotuloillaan. Vaikka ei ole enää poliitikko, niin pitäisi osata käyttäytyä siten, ettei menetä arvostustaan varsinkin naisena. Miltei alastomana pitää poseerata ja kuvitella että saan tästä kiitosta ja kehuja. Onko mieli sairastunut vai mistä on kyse? t entinen eläkeläisdemari.
Käytkö sinä uimassa vaatteet päällä?
Kuka puhuu uimisesta vaatteineen tai ilman vaan siitä, että tuo muija levittelee itse itsestään pyllykuvia kun eivät muut kutsu häntä minnekään, missä joku muu ottaisi hänestä kuvia julkisuuteen. Surullista.
Hänen somensa on kyllä kuin minkäkin teinin some, on filtteri- ja persekuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin julkkis, että kuvaajat juoksisi perässä. Haluaa itse julkaista kuvia, ettei vain joutuisi ihan unohduksiin. Tietää, että näitä media sitten julkaisee. Aika erikoista, että tuo sitä esiin että haluaa olla rauhassa, silti näitä kuvia piisaa.
Worldwide privacy tour.
Jep. Vaikuttaa olevan jo ihan yhtä narsistinen kuin ilmeinen esikuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy nykyisen hallituksen ministereiltä yhtä kauniita kuvia kuin Sannasta on otettu. Ei, vaikka kaikki hallituksen naiset ja miehet poseeraisivat samalla tavalla.
Onneksi hallitus ei ole mikään Miss Suomi kiertue ja sinne ei ole valittu ihmisiä kauneuden perusteella. Tai ei ainakaan pitäisi valita!
Täällä palstalla joku "paksukallo"-terminä toistuvasti käyttävä kirjoittaa:
Hän ei ole enää poliitikko eikä hänen tarvitse ottaa poliittisiin asiioihin kantaa, eikö se jo mene sun paksuun kalloosi.
Tähänpä on vain sanottava:
Et taida tajuta, että tuo nainen toimi tasan tarkkaan samalla tavalla ollessaan pääministeri, eli nyt ei ole kyse vain siitä, että elää kuin teini-ikään jumiutunut huonosti kasvatettu tyttönen vaan siitä, että tuolla naisella oli syystä tai toisesta mahdollisuus vaikuttaa maamme talouteen, ulkomaan suhteisiin ja turvallisuuteen.
Minun paksuun kallooni mahtuu kyllä, että tavan tavallinen yöperhonen tekee mitä tekee ja se on tuon tyypin ihan oma asia, mutta sinun paksuun kalloosi ei taida mahtua, että suurin osa meistä suomalaisista ja Suomessa asuvista emme halua tuollaisia "esikuvia".
Joten minä ehdotan että lopettakaa kaikki tuon elähtäneen teinin seuraaminen, nythän hän joutuu jo itse toimittamaan itsestään materiaalia keskusteltavaksi, sillä kiinnostus on meillä tasan 2 % ja maailmassa häneen on suhtauduttu jo ajat erittäin kriittisesti ja lähinnä naureskellen ja silmiä pyöritellen.
Lue sinä paksukallokommentoija vaikkapa marinin työnantajan (hah!) maan toimittajien näkemys sanna mariinista:
https://www.thesun.co.uk/news/19631642/sanna-marin-antics-finnish-caree
Jokainen poliitikko voi vapaasti ottaa itsestään uikkarikuvan ja sitten vain odottelemaan, että kansainvälinen lehdistö julkaisee kuvan.
Mikä ihme persujankkaaja täällä häärii? Kaikki kritiikki muka persujen esittämää?
On Suomessa muitakin puolurira ha äänestäjistä suurin osa ei kuulu niistä mihinkään.
Marin sai Suomelle erittäin paljon positiivista julkisuutta maailmalla. Valitettavasti kotimaassa hänet kiusattiin ulos kuvioista. Se ei tuonut meille mitään positiivista maakuvaa. Enkä edes oke samaa poliittista suuntausta kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä paljastui persuuden haittapuoli. Siinä missä persu sälyttää kokonaisten vieraiden maanosien ja kansojen kunnian milloin minkäkin ihmisyksilön varaan, se vaatii jokaisen suomalaisen (tässä tapauksessa naisen) käyttäytyvän paremmin kuin yksikään persu on ikinä käyttäytynyt. Muuten maamme kunnia ja maakuva on menyttä!
Hauraissa kantimissa pesujen omanarvontunto.Miten persut liittyy Sannaan tai Sannan takapuoleen?
Peniksellään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen poliitikko voi vapaasti ottaa itsestään uikkarikuvan ja sitten vain odottelemaan, että kansainvälinen lehdistö julkaisee kuvan.
Varmasti voi. Mutta onneksi fiksut eivät sitä tee.
Soini oli sillä tavalla lehdistöä kiinnostava, että hänestä julkaistiin uikkarikuva mikä otettiin salaa. Sannuli joutuu julkaisemaan itse kun ei lehdistö seuraa tarpeeksi perässä.
Vierailija kirjoitti:
Marin syö omalla käytöksellään tavallaan koko vasemmistolaisen ideologian uskottavuutta.
Sitähän täällä on ketjutolkulla jo ihmetelty. Vai tämäkö on sitten se uusin versio vasemmistolaisuudesta.
Jossain ihan omassa kuplassa nämä kyllä siinä tapauksessa leijuvat, jonne ei tavan köyhiä rumia pallinaamoja päästetä.
Vierailija kirjoitti:
Marin sai Suomelle erittäin paljon positiivista julkisuutta maailmalla. Valitettavasti kotimaassa hänet kiusattiin ulos kuvioista. Se ei tuonut meille mitään positiivista maakuvaa. Enkä edes oke samaa poliittista suuntausta kuin Marin.
Kiusattiin ulos kuvioista? Hänhän sai ääniä ja olisi voinut jatkaa puolueessaan, mutta itse häippäsi. Arvaisin, että syynä oli pissi joka nousi päähän ja ei kelvannut enää mikään rivikansanedustajan paikka.
Heissä kieltämättä on paljon samaa.
En halua olla esillä! Paitsi koko ajan haluan olla esillä!