Entisen pääministerin persekuvat maailmalla - tämäkö on se maakuva jonka haluamme maastamme välittää
Ihminen saa ihan itse päättää millaisia kuvia itsestään laittaa ja tässä on se lopputulos.
Ei taida olla paljoa sanottavaa maailman politiikasta. Sääli, jos tällaisella pitää jotain edistää - ei mitään tietoa mitä, mutta pakkohan tässä joku agenda tässäkin on olla.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen poliitikko voi vapaasti ottaa itsestään uikkarikuvan ja sitten vain odottelemaan, että kansainvälinen lehdistö julkaisee kuvan.
Kukaan muu poliitikko vain ei tuollaista tee. Koska se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen persekuvista persut vouhkaavat? Minä en ole nähnyt yhtään. Onko tämä joku Perussuomalainen- tai Seiska-lehden tilaajapalkintokuva?
Olisi varmaan pitänyt jaksaa puoli tuntia selata Marinin Instagrammia että olisi tullut joku ilmeisesti vapaa-ajan rantakuva kohdalle. En ole ihan niin fanaattinen. Mutta en tuomitse, kukin tehkööt ajallaan mitä tahtoo. Marin tuo paljon kaivattua sisältöä monen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen persekuvista persut vouhkaavat? Minä en ole nähnyt yhtään. Onko tämä joku Perussuomalainen- tai Seiska-lehden tilaajapalkintokuva?
Olisi varmaan pitänyt jaksaa puoli tuntia selata Marinin Instagrammia että olisi tullut joku ilmeisesti vapaa-ajan rantakuva kohdalle. En ole ihan niin fanaattinen. Mutta en tuomitse, kukin tehkööt ajallaan mitä tahtoo. Marin tuo paljon kaivattua sisältöä monen elämään.
Älä nyt viitsi teeskennellä. Kenenkään ei tarvinnut katsoa Sannan Instaa koska iltapäivälehdet julkaisivat kuvan sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti. Marin karkottaa demarinaiset tuollaisilla lapsellisilla ulotuloillaan. Vaikka ei ole enää poliitikko, niin pitäisi osata käyttäytyä siten, ettei menetä arvostustaan varsinkin naisena. Miltei alastomana pitää poseerata ja kuvitella että saan tästä kiitosta ja kehuja. Onko mieli sairastunut vai mistä on kyse? t entinen eläkeläisdemari.
Käytkö sinä uimassa vaatteet päällä?
Kiinnostuksen aihe on outojen tyrkkykuvien postaaminen someen samalla kun mainostaa anti-viherpunaista kerskakulutusmatkailuaan. Ketään ei kiinnosta Sannan uinti, lomailu tai bikinien käyttö sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja fiksu nuori nainen, joka elää omaa elämäänsä.
Elä sinäkin omaasi ja anna hänen olla.
N 58
Ei, vaan tympeä perse-eläjä, joka saa
elinvoimansa harhakuvitelmasta, että toiset häntä ihailee.
Ja kadehtii! Älä unohda, se on Sannan ja faniensa koko elämäntarkoitus, kuvitella että kaikki, siis ihan kaikki, koko maailmassa, kadehtivat Sannaa. Suomalaisten lisäksi nyt myös britit kadehtivat kaikki Sannaa noiden hullujen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen poliitikko voi vapaasti ottaa itsestään uikkarikuvan ja sitten vain odottelemaan, että kansainvälinen lehdistö julkaisee kuvan.
Tollasissa kuvissa on se puoli, että ainakin minulla tulee jostain henkilöstä kuva mieleen. Silloin, kun henkilö puhuu asiaa jakkupuku päällä. Kuinka vakavasti otettava enää silloin on.
Alan epäillä, että Sanna itse julkisti sen tanssivideonkin, kuvitellen että näyttää siinä tosi hyvältä ja seksikkäältä. Sai siitä sitten hyvää uhriutumismateriaalia. Ihmiset maailmalla kun säälivät häntä sen julkistamisen vuoksi koska näyttää siinä niin nololta.
Sannuskan peppu paskoo ja pieree samalla tavalla kuin tavis kansalaisten perseet eli shokkiuutinen: senkin peppu paukkuu ja rutisee!!
Vierailija kirjoitti:
Marin sai Suomelle erittäin paljon positiivista julkisuutta maailmalla. Valitettavasti kotimaassa hänet kiusattiin ulos kuvioista. Se ei tuonut meille mitään positiivista maakuvaa. Enkä edes oke samaa poliittista suuntausta kuin Marin.
Nyt näyttää siltä, että myös paha maailma kiusaa hänet ulos, kun on huomannut hänen levittelevän auliisti pääsiassa luksuselämällä brassailemista, filtteröityjä selfieitä ja paljaan pyllyn kuvia. Mitä tehdä? Muuttaako itseään vai hyväksyäkö, että arvostus bilehile-jauhojengi-selfie-belfie -arvoja edustavalle poliitikolle on vähäistä. Etenkin maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa uintikuvat jopa naisista ovat ihan normaaleja. Saisivat olla muuallakin.
On ne useimmissa länsimaissa. Olen joskus harmitellut sitä että täällä av-palstalla ei näe ovatko kommentoijat jotain lahkolaisia tai muita fundamentalisteja. Mun on joskus vaikea uskoa että suomalainen katsoisi vaikkapa uintikuvan olevan sopimaton.
Vierailija kirjoitti:
Alan epäillä, että Sanna itse julkisti sen tanssivideonkin, kuvitellen että näyttää siinä tosi hyvältä ja seksikkäältä. Sai siitä sitten hyvää uhriutumismateriaalia. Ihmiset maailmalla kun säälivät häntä sen julkistamisen vuoksi koska näyttää siinä niin nololta.
Sannan tapa hallita julkisuutta on
- esiinny tarkoituksella kyseenalaisissa kuvissa
- saa arvostelua
UHRIUDU.
Nyt kun tämä on mennyt kansainväliselle tasolle, uhriutumista ymmärtävä yleisö alkaa olla vähissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa uintikuvat jopa naisista ovat ihan normaaleja. Saisivat olla muuallakin.
On ne useimmissa länsimaissa. Olen joskus harmitellut sitä että täällä av-palstalla ei näe ovatko kommentoijat jotain lahkolaisia tai muita fundamentalisteja. Mun on joskus vaikea uskoa että suomalainen katsoisi vaikkapa uintikuvan olevan sopimaton.
Siinä on se ero, että poliitikot ym ei-tyrkyt julkisuuden ihmiset esiintyvät niissä vain salaa kuvattuina. Yleensä poliitikot haluavat suojella yksityiselämäänsä, eivät vapaaehtoisesti poseeraa seksuaalissävytteisissä ja paljastavissa kuvissa.
Marin on yksityishenkilö, ei pääministeri.
Sipilän hallituskaudella Persujen ulkoministeri kiilotti maakuvaa maailmalla omalla persekuvallaan, eikä se persuja haitannut.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin sai Suomelle erittäin paljon positiivista julkisuutta maailmalla. Valitettavasti kotimaassa hänet kiusattiin ulos kuvioista. Se ei tuonut meille mitään positiivista maakuvaa. Enkä edes oke samaa poliittista suuntausta kuin Marin.
Nyt näyttää siltä, että myös paha maailma kiusaa hänet ulos, kun on huomannut hänen levittelevän auliisti pääsiassa luksuselämällä brassailemista, filtteröityjä selfieitä ja paljaan pyllyn kuvia. Mitä tehdä? Muuttaako itseään vai hyväksyäkö, että arvostus bilehile-jauhojengi-selfie-belfie -arvoja edustavalle poliitikolle on vähäistä. Etenkin maailmalla.
Jotenkin tosiaan tulee mieleen Meghan. Ensin uhriutui miten britit ovat hänelle ilkeitä ja sai sympatiaa USA:sta. Sitten kun USA:ssa tajuttiin myös millainen on niin USA:ssakin ryhdyttiin kritisoimaan ja nauramaan. Sama Sannalla, uhriutui miten ilkeät suomalaiset setämiehet vain kiusasivat häntä ja maailmalla säälittiin. Nyt kun Sanna on maailmalla niin siellä huomataan ihan samat jutut ja reagoidaan vielä kriittisemmin. Brittimedia kun ei ole yhtään niin kiltti kun suomalainen.
Briteissä kun alkaa nyt vaalitaisto jossa Tony Blair tukee Keith Starmeria niin kritiikki vain yltyy kaikkea ja kaikkia kohtaan jotka ovat Tony Blairiin yhteydessä. Ja kun britit puhuvat omasta sisäpolitiikastaan niin eivät yhtään käsittele asioita yhtä silkkihansikkain kuin silloin kun kyseessä on jonkun toisen, pienen maan pääministeri.
Voi meitä, voi meidän suunnatonta typeryyttämme ja kyvyttömyyttämme elää ja antaa elää.
Eikö tuo kuva lie laitettu esille kommentteja tai kehumista silmälläpitäen?
No, ei ole kyllä mitenkään innostava. Lisää massaa ja muotoa pakaroihin!!
Minusta se kuva oli ihan jees rantakuvaksi ja hyvät mainingit meressä vielä.
Tuo kuva ei muuta Sannan puheiden painoarvoa yhtään mihinkään. Palstan kuva arvostelijoiden oma arvomaailma vain tulee esiin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vai? Ihan istuva Suomen mies-ulkoministeri on tehnyt, eikä se ollut persuista yhtään noloa
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Sannan takapuoli puhuu luultavasti järkevämpiä kuin hänen suunsa.
Hänen puolueensa yksinkertaisesti hävisi vaalit. Se on normaalia demokratiassa. Kukaan ei kiusannut häntä ulos. SDP ei halunnut hänen jatkavan vaalihäviön jälkeen, sekin on normaalia demokratiassa.
Demokratian toimivuus vaikuttaa vain myönteisesti maakuvaan. Ja kuten sanottu, toimivassa demokratiassa poliitikot vaihtuvat.