Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitteleeko jotkut ihan oikeasti, että 40+ ikäiset naiset ei enää löydä parisuhdetta vai onko kyse jälleen kerran vain

Vierailija
30.11.2023 |

lapsellisesta trollaamista? Kun tuo on oikeasti niin väsynyttä länkytystä ja normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kyllä, että aikuinen ihminen voi löytää uuden parisuhteen vaikka minkä ikäisenä tahansa. Hyvänä esimerkkinä oma isoisä joka tapasi uuden puolisin 70+ ikäisenä, menivät naimisiin 80+ ikäisinä ja olivat yhdessä aina isoisäni kuolemaan asti.

Vastasin eilen ketjuun missä kyseltiin haittaako naisia karvainen ja isokätinen mies. Vastasin, että ei todellakaan haittaa ja että itsellä seksisuhde raksamiehen kanssa joka harteikas. Joku sitten kommentoi siihen, että kuka noin vanhan naisen kanssa harrastaa seksiä ja jotakin muutakin ölinää siinä oli. En vaivautunut edes vastaamaan ja nyt se kommentti on jo poistettu.

Olen siis 43v. enkä mikään vanha siis. Ihan tavallisen ikäinen ja moni mies on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan eikä pelkästään seksin merkeissä. Sen vuoksi on yhtä aikaa huvittavaa että tylsän kulunutta kun jonkun pitää aukoa päätä, että ei tämän ikäistä naista enää kukaan huoli. Hassua kyllä tiedän useita 40+ ja vanhempia naisia jotka ovat löytäneet uuden parisuhteen. Muutaman 40+ ikäisen naisen tiedän joilla on vieläpä reilusti nuorempi puoliso. 

N43

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että nämä miehet ovat sinusta kiinnostuneita parisuhdemielessä? Se, että miehet sanovat niin, ei tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
62/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että nämä miehet ovat sinusta kiinnostuneita parisuhdemielessä? Se, että miehet sanovat niin, ei tarkoita yhtään mitään.

Mistä sinä muka tiedät etteivät olisi? Ja toiseksi, onko se sinulta mitenkään pois? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet oikeassa elämässä lähesty naisia "ulkona". Ja tosiaan baareissa en käy enkä ala käymään, en käytä alkoholia ja en ollenkaan viihdy meluisissa paikoissa. 

Vierailija
64/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei etsi hupiaan toisten ihmisten kiusaamisesta ja loukkaamisesta. Niin se vaan on."

Ei vaan niin toivoisit sen olevan. Valitettava todellisuus kuitenkin on, että monikin ihminen nauttii toisten kiusaamisesta. Sopivissa olosuhteissa melkein jokainen. Jonkinlainen sadismi kuuluu ihan ihmisen ja muidenkin eläinten perusluonteeseen.

-Eri

Näytä minulle onnellinen ihminen joka nauttii toisten kiusaamisesta niin vannon ettei tarvi kovin syvältä kaivaa kun jo osoittautuu ettei hän kovin onnellinen olekaan. Totta, että moni nauttii kiusaamisesta, koska monella on ongelmia ja paha olo. Näkee tästäkin palstasta.

Olen eri, mutta anonyymillä nettipalstalla trollailu ei todellakaan ole kiusaamista. Kiusaamisella on aina kohde, ja täältä se puuttuu, kun ei kukaan

Olen myös eri, mutta tuo kirjoittaja kyllä ihan itse sanoi saavansa hupia siitä kun saa ihmiset pahoittamaan mielensä ja suuttumaan. Hänellä on myös ihan selkeä kohde, vanhemmat naiset. Toki täällä tilanteesta voi poistua, mutta niin voi usein tosielämässäkin. Ei se anna tuolla tavalla netissä käyttäytyvästä ihmisessä yhtään sen tasapainoisempaa kuvaa kuin nekään jotka ihan livenä nauttivat saadessaan muille pahan mielen. 

Vierailija
65/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on siinä iässä, että haluaisi perheen perustaa ja saada omia lapsia, 40+ on poissa laskuista. Se että jos sillä +40v naisella on (ei täsi-ikäisiä) tenavia nurkissa ennestään ja lapseton mies touhuun mukaan lähtee on vaan miehen typeryyttä.

Vierailija
66/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 41-vuotiaana. 42v kaverit kannusti tinderiin, ja eipä aikaakaan kun löysin pari vuotta nuoremman miehen, joka harrastaa samoja lajeja kuin minä. Muutettiin syksyllä yhteen.

Vierailija
67/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kun poistut nettideittipalveluista, niin kaiken tuon satojen tuntien turhan työn voi unohtaa"

Kiva kun ymmärsit vihdoin pointtini. Eli treffipalveluistakaan ei miehiä löydy; sitähän minä alunperin sanoinkin, palautteena aplle joka väittää että kumppani löytyisi helposti. Ei löydy, livenä eikä netistä. Nämä jotka väittävät miehiä olevan jonoksi asti eivät todennäköisesti ole oikeasti kokeilleet viedä juttuja pidemmälle. 

Vierailija
68/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet oikeassa elämässä lähesty naisia "ulkona". Ja tosiaan baareissa en käy enkä ala käymään, en käytä alkoholia ja en ollenkaan viihdy meluisissa paikoissa. 

Löytääkö niistä baareista sitten joitain eri kumppaneita? Samat sinkut pyörii baarissa ja Tinderissä. Kypsemmässä iässä baareissa ei vain ole enää ketään edes lähelle omaa ikää olevia ihmisiä.

Vierailija
69/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 41-vuotiaana. 42v kaverit kannusti tinderiin, ja eipä aikaakaan kun löysin pari vuotta nuoremman miehen, joka harrastaa samoja lajeja kuin minä. Muutettiin syksyllä yhteen.

Hyvä, nämä ovat juuri niitä tarinoita, mitä Tinder haluaa naisten kuulevankin.

Vierailija
70/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naiset ei trollaa, kun huutavat punaisena kuinka miehet ei muka saa ulkomaalaisia naisia esim. Japanissa tai Koreassa. Tai edes suomalaisia naisia!

Ketju taas täynnä katkeria, keski-ikäisiä miesvihaajia.

Vierailija
71/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan löydä. Miehet kuvittelevat tämän ikäisen olevan rouvashenkilö eikä kukaan koskaan missään tilanteessa lähesty.

Tuo on valitettan totta. Ja me miehet ei varattuihin kosketa, toisin kuin naiset joilta puuttuu solidaarisuus tyystin toisiaan kohtaan.

M45

Vierailija
72/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei etsi hupiaan toisten ihmisten kiusaamisesta ja loukkaamisesta. Niin se vaan on."

Ei vaan niin toivoisit sen olevan. Valitettava todellisuus kuitenkin on, että monikin ihminen nauttii toisten kiusaamisesta. Sopivissa olosuhteissa melkein jokainen. Jonkinlainen sadismi kuuluu ihan ihmisen ja muidenkin eläinten perusluonteeseen.

-Eri

Näytä minulle onnellinen ihminen joka nauttii toisten kiusaamisesta niin vannon ettei tarvi kovin syvältä kaivaa kun jo osoittautuu ettei hän kovin onnellinen olekaan. Totta, että moni nauttii kiusaamisesta, koska monella on ongelmia ja paha olo. Näkee tästäkin palstasta.

Olen eri, mutta anonyymillä nettipalstalla trollailu ei todellakaan ole kiusaamista. Kiusaamisella on aina kohde, ja täältä se puuttuu, kun ei kukaan

Olen vähän eri mieltä, täällä on selvästi luonnehäiriöisiä joiden ainoa huvi on koettaa satuttaa tuntemattomia näiden kuviteltujen ominaisuuksiensa kautta. Nuo ominaisuudet ovat tyypillisesti painoon, ulkonäköön, seksuaalisuuteen ja varallisuuteen liittyviä. Välillä käy jopa mielessä että  nettihirviöt toimivat jonkin valmiin pelikirjan mukaan tai sitten aavistavat intuitiivisesti mikä voi tuntua vastaanottajasta pahalta. Jokainen täällä enemmän aikaa viettävä tietää, että jopa sairauksista voi tehdä nettikiusaamisen välineen.

Milläinen ihminen toimii näin alhaisesti ellei sitten sadistinen kiusaaja, joka ei pysty muuta kautta toteuttamaan ihmisvihaansa jäädessään siitä kiinni? Täältähän näitä kukaan ei tunnu saavan pois millään ilveellä, ovat kuin palstan syöpäkasvaimia joiden kanssa on vain eleltävä. Kyllä tässä ympäristössä kiusaaja ehdottomasti voi tuntea olevansa voittaja, kun häntä ei pystytä estämään pilkkaamasta ja häpäisemästä milloin mitäkin inhimillistä ominaisuutta tai jopa oikeutta.

Vierailija
73/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan leski äitinikin deittailee. Ikää on muistaakseni 65. 

Vierailija
74/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös eri, mutta tuo kirjoittaja kyllä ihan itse sanoi saavansa hupia siitä kun saa ihmiset pahoittamaan mielensä ja suuttumaan. Hänellä on myös ihan selkeä kohde, vanhemmat naiset. Toki täällä tilanteesta voi poistua, mutta niin voi usein tosielämässäkin. Ei se anna tuolla tavalla netissä käyttäytyvästä ihmisessä yhtään sen tasapainoisempaa kuvaa kuin nekään jotka ihan livenä nauttivat saadessaan muille pahan mielen. 

En kommentoinutkaan tuon kirjoittajan motiiveja, vaan ainoastaan sitä, mikä on kiusaamista ja mikä ei.

Vierailija
75/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy baareissa enkä ala käymäänkään, ei ole lapsia joten en juokse missään lapsitapahtumissa, ja työt teen etänä (eikä kuormasta edes kannattaisi alkaa syödä). Salilla käynyt vuosikymmeniä mutta ei siellä kukaan tule juttelemaan tai edes tervehdi, saatika jossain kävelylenkillä, museossa tai kaupassa. Eli missä te saman ikäiset niitä uusia miehiä oikein bongaatte?

Ohis: olisit minulle täydellinen treffikumppani!

T: M46 ja 100% samanlaisessa elämäntilanteessa, kuin sinä olet.

Vierailija
76/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän eri mieltä, täällä on selvästi luonnehäiriöisiä joiden ainoa huvi on koettaa satuttaa tuntemattomia näiden kuviteltujen ominaisuuksiensa kautta. Nuo ominaisuudet ovat tyypillisesti painoon, ulkonäköön, seksuaalisuuteen ja varallisuuteen liittyviä. Välillä käy jopa mielessä että  nettihirviöt toimivat jonkin valmiin pelikirjan mukaan tai sitten aavistavat intuitiivisesti mikä voi tuntua vastaanottajasta pahalta. Jokainen täällä enemmän aikaa viettävä tietää, että jopa sairauksista voi tehdä nettikiusaamisen välineen.

Milläinen ihminen toimii näin alhaisesti ellei sitten sadistinen kiusaaja, joka ei pysty muuta kautta toteuttamaan ihmisvihaansa jäädessään siitä kiinni? Täältähän näitä kukaan ei tunnu saavan pois millään ilveellä, ovat kuin palstan syöpäkasvaimia joiden kanssa on vain eleltävä. Kyllä tässä ympäristössä kiusaaja ehdottomasti voi tuntea olevansa voittaja, kun häntä ei pystytä estämään pilkkaamasta ja häpäisemästä milloin mitäkin inhimillistä ominaisuutta tai jopa oikeutta.

Tämä. Palstalle on pesiytynyt trolleja, jotka keksivät ihan mistä tahansa kiusattavaa, mistä jollekin vaan mitenkään tulee paha mieli. Tällä viikolla haukkuivat 3-vuotiasta down-syndroomaista lasta yksi päivä aloituskaupalla, varmaan 20 aloitusta ilmiannoin samasta asiasta. Sen alemmas ei kyllä enää ihminen pääse kiusaamisessaan, kehitysvammaisia lapsia aikuisena haukkumassa netissä.

Sitten nämä samat palstamiehet vinkuvat, miten naisille ei kelpaa "tavallinen" mies. Viha paistaa läpi kulmista ja ratkenneista saumoista, juttele jonkun kanssa tunti niin kyllä nuo vihat tulee sivulauseissa ilmi. Siksi ovat yksin lopun ikäänsä.

Vierailija
77/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan löydä. Miehet kuvittelevat tämän ikäisen olevan rouvashenkilö eikä kukaan koskaan missään tilanteessa lähesty.

Nyt on vuosi 2023. Enää ei naisen tarvitse seinäruusuna odottaa, että prinssi saapuu ratsullaan. Ihan saa itsekin etsiä sitä seuraa; se parantaa löytymisen todennäköisyyttä merkittävästi.

Ei sellaisen miehen, jonkalaista etsin.

Vierailija
78/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan leski äitinikin deittailee. Ikää on muistaakseni 65. 

Mun äiti on 63v ja hän on pari vuotta sitten alkanut seurustella nykyisen miesystävänsä kanssa jonka löysi Badoosta. 

N43

Vierailija
79/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta anonyymillä nettipalstalla trollailu ei todellakaan ole kiusaamista. Kiusaamisella on aina kohde, ja täältä se puuttuu, kun ei kukaan tiedä kenen viesteihin on kommentoimassa. Jos joku kokee tulevansa kiusatuksi av:lla, se on täysin oma moka ja oma valinta. Kukaan ei pakota roikkumaan täällä.

Älä sitten myöskään itke sitä pitkää jokea, kun kaikki sun trollaukset ilmiannetaan keski-ikäisten naisten toimesta tällä palstalla 🧚🚩 

Vierailija
80/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaavat. Osa trollaajista on miehiä, jotka eivät löydä kumppania itselleen ja tutnevat siitä pahaa oloa, ja haluaisivat saada muutkin tuntemaan samaa pahaa oloa - joten yrittävät saada jonkun toisenkin ihmisryhmän uskomaan, että ovat epäkelpoja suhteeseen. Kohteena on 40+ naiset luultavasti siksi, että joko nämä miesoletetut itse ovat sitä samaa ikäluokkaa, tai sitten he muuten vain ovat provosoituneet juuri sen ikäisistä naisista.

Osalla voi myös olla taustalla ajatus, että jos kaikki naiset luulisivat olevansa epähaluttavia ja epäkiinnostavia, naiset alkaisivat kelpuuttaa epämieluisia miehiä, kuten vanhempia miehiä tai muuten epäkiinnostavia. Osalla voi olla taustalla pelko, että jos sattuisikin löytämään naisen, voi tämä myös erota, joten he yrittävät vaikuttaa naisiin, ettei kukaan "uskaltaisi" erota, jos "uhkana" on ettei sitten löydä ketään.

Ja osa sitten vain trollaa huvikseen ja on huomannut, että tuo a

Juuri tämä. Katkerat miehet yrittää painaa naisia alas jotta kuka tahansa mies ja minkä ikäinen hyvänsä kelpaisi. Tämä on ihan iänikuinen tietynlaisten miesten keino naisten saamiseksi. Luulen että ovat jo kouluajoilta kiusanneet tyttöjä eli se asenne ollut jo sieltä asti. Saattaa myös olla että asenne ja kohtelu vastakkaiseen sukupuoleen  opittu jo omalta isältä. Onko ihme ettei naiset kiinnostu!