Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitteleeko jotkut ihan oikeasti, että 40+ ikäiset naiset ei enää löydä parisuhdetta vai onko kyse jälleen kerran vain

Vierailija
30.11.2023 |

lapsellisesta trollaamista? Kun tuo on oikeasti niin väsynyttä länkytystä ja normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kyllä, että aikuinen ihminen voi löytää uuden parisuhteen vaikka minkä ikäisenä tahansa. Hyvänä esimerkkinä oma isoisä joka tapasi uuden puolisin 70+ ikäisenä, menivät naimisiin 80+ ikäisinä ja olivat yhdessä aina isoisäni kuolemaan asti.

Vastasin eilen ketjuun missä kyseltiin haittaako naisia karvainen ja isokätinen mies. Vastasin, että ei todellakaan haittaa ja että itsellä seksisuhde raksamiehen kanssa joka harteikas. Joku sitten kommentoi siihen, että kuka noin vanhan naisen kanssa harrastaa seksiä ja jotakin muutakin ölinää siinä oli. En vaivautunut edes vastaamaan ja nyt se kommentti on jo poistettu.

Olen siis 43v. enkä mikään vanha siis. Ihan tavallisen ikäinen ja moni mies on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan eikä pelkästään seksin merkeissä. Sen vuoksi on yhtä aikaa huvittavaa että tylsän kulunutta kun jonkun pitää aukoa päätä, että ei tämän ikäistä naista enää kukaan huoli. Hassua kyllä tiedän useita 40+ ja vanhempia naisia jotka ovat löytäneet uuden parisuhteen. Muutaman 40+ ikäisen naisen tiedän joilla on vieläpä reilusti nuorempi puoliso. 

N43

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin alle nelikymppisenä ja pian tuli vastaan uusi hyvä mies. Eksä vaihtoi vanhempaan, yli nelikymppiseen naiseen. Keski-iässä monet huomaa, ettei sovita enää yhteen, vaikka oltaisi muuten ihan hyviä ihmisiä. Ja monet pariutuu uusiksi.

Iän myötä vaan huonotkin kokemukset usein kertautuu, niin joillakin katkeruus ja pelot vaikuttaa niin että on hankala olla ja huonot puolet näkyy suhteessa, onpa mies tai nainen.  

Vierailija
122/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin, ettei ketään kiinnosta yli nelikymppiset, keskustelupalstojen mukaan jo yli 25-vuotiaana nainen on pilalla. Mutta minä löysin elämäni miehen yli nelikymppisenä (tai oikeammin mies iski silmänsä minuun) ja menimme naimisiin. Vientiä oli +40-vuotiaana enemmän kuin nuorempana, johtuen ehkä siitä, että elämä muutenkin mallillaan ja olen muutakin kuin ulkokuori. Ulkoisestikin olen edelleen hoikka ja jonkun silmään myös kaunis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä niitä miehiä sitten löytää? Olen 44, sinkkuna reilun vuoden, eikä mulla ole mitään kosijajonoa oven takana. Deittisovelluksissa saan tykkäyksiä, mutta 95% häipyy ennen kuin uskaltavat treffata. Tänä vuonna olen käynyt treffeillä kolmesti, joista kahden kanssa kumpaakaan osapuolta ei kiinnostanut tavata uudestaan, kolmannen kanssa tapailin kuukauden kunnes hän ghostasi. Seksiä olen harrastanut vuoden sisään kahdesti. 

En käy baareissa enkä ala käymäänkään, ei ole lapsia joten en juokse missään 

Erosin hieman yli nelikymppisenä ja jäin kolmen lapsen totaaliyksinhuoltajaksi (ex muutti todella kauas). Ensin nappasin komean työkaverin friends with benefits suhteeseen, joka jossain vaiheessa muuttui enemmän tavalliseksi seurustelusuhteeksi. Sitten tutustuin ja seurustelin kahteen otteeseen puolisen vuotta miesten kanssa, jotka olin tavannut deittailusivuston kautta. Välissä oli myös taas yksi fwb-suhde, jossa mies olisi halunnut suhteen viemistä seurusteluksi (lopulta hän on jäänyt todella hyväksi ystäväksi). Kaikki jätin, kun olin oikeasti sisäistänyt mikä minut tekee onnelliseksi, en missään tapauksessa halunnut tyytyä tai sopeutua liikaa oman onneni kustannuksella. Miehet olisivat halunneet jatkaa. 

Kolme vuotta sitten tapasin taas netin kautta mielenkiintoisen miehen ja hän osoittautui elämäni rakkaudeksi. Ja minä osoittauduin hänen elämänsä rakkaudeksi. Olen ihan uskomattoman onnellinen.

N50

Vierailija
124/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies. 

Huoh. Tuo on niin ärsyttävää kun aina epäillään minkä tahansa viestin kirjoittajaa. Todella lapsellista. 

Mä ap olen 43-vuotias nainen jolla yksi aikuinen lapsi. Mene muualla märisemään äläkä tule tähän mun ketjuun väittämään mua valehtelijaksi. 

N43

Vierailija
125/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vastasin eilen ketjuun missä kyseltiin haittaako naisia karvainen ja isokätinen mies. Vastasin, että ei todellakaan haittaa ja että itsellä seksisuhde raksamiehen kanssa joka harteikas."

Hahaha. Oikeinko seksisuhde ja vieläpä raksamiehen kanssa joka on harteikas. HARTEIKAS!?

Mahtava saavutus!

Mikä sun ongelma on? Missä mä muka kirjoitin, että tuo on joku saavutus? Mä vain kerroin miten itsellä tilanne on ja mistä pidän. En ymmärrä mikä tuossakin nyt sitten oli väärin. Älä lue tätä ketjua jos noin häiritsee. Oikeasti aikuiset ihmiset täällä vinkuu ties mistä ja tulkitsevat toisten ihan tavallisia ja asiallisia viestejä ihan miten sattuu. 

N43

Vierailija
126/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö se Tinderin käyttö sitten lopettaa? Miksi tasapainoiset terveelliset miehet olisivat Tinderissä, kun tuollaiset otetaan jo kauan ennen 40:ää?

Me nelikymppiset ollaan siellä toisella kierroksella, kuten itsekin olin. Ainakin kaikki mätsit kenen kanssa juttelin ennen tinderistä "poistumistani", oli siellä erottuaan pitkistä suhteista. Aika monella, miehellä sekä naisella, oli lapsia ja etsivät seuraa kertoen olevansa eronneita.

Joissakin tämän palstan keskusteluissa olen huomannut, että kun joku 40+ ikäinen nainen on kertonut olevansa Tinderissä, niin jotkut alkaa siinä viisastelemaan kun ei ole tuohon ikään mennessä kelvannut kenellekään. Niin ei tule pieneen mieleen näille, että nämä 40+ ikäiset monesti ovat eronneita eikä sellaisia joilla ei ole ollut yhtään suhdetta. On takana ero ja löytyy lapsia. No sitten tietysti alkaa ilkkuminen, että no sähän olet epäonnistunut parisuhteessasi niin miksi enää yrittää uutta tms. Voi luoja kuinka lapsellista. Että jos yhdestä parisuhteesta eroaa, niin ei saisi enää koskaan aloittaa uutta? :D Missähän todellisuudessa nämä jotkut oikein elää? On ihan ok erota jos parisuhde ei toimi. Se, että ennen ei erottu niin paljon johtuu siitä, että ero ei ollut yhteiskunnassa hyväksytty asia vaan kauhea häpeä ja siksi kiristeltiin kuolemaan asti siinä huonossa liitossa. Sekö sitten on jotenkin tavoiteltava asia. 

N43

Vierailija
127/127 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vastasin eilen ketjuun missä kyseltiin haittaako naisia karvainen ja isokätinen mies. Vastasin, että ei todellakaan haittaa ja että itsellä seksisuhde raksamiehen kanssa joka harteikas."

Hahaha. Oikeinko seksisuhde ja vieläpä raksamiehen kanssa joka on harteikas. HARTEIKAS!?

Mahtava saavutus!

Mikä sun ongelma on? Missä mä muka kirjoitin, että tuo on joku saavutus? Mä vain kerroin miten itsellä tilanne on ja mistä pidän. En ymmärrä mikä tuossakin nyt sitten oli väärin. Älä lue tätä ketjua jos noin häiritsee. Oikeasti aikuiset ihmiset täällä vinkuu ties mistä ja tulkitsevat toisten ihan tavallisia ja asiallisia viestejä ihan miten sattuu. 

N43

Olen eri, mutta ehkä se tässä avauksessa tökkäisi, ettet ole ilmeisesti edes yrittänyt saada parisuhdetta erosi jälkeen? Et siis oikeasti voi tietää kuinka helppoa tai vaikeata se olisi.