Kuvitteleeko jotkut ihan oikeasti, että 40+ ikäiset naiset ei enää löydä parisuhdetta vai onko kyse jälleen kerran vain
lapsellisesta trollaamista? Kun tuo on oikeasti niin väsynyttä länkytystä ja normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kyllä, että aikuinen ihminen voi löytää uuden parisuhteen vaikka minkä ikäisenä tahansa. Hyvänä esimerkkinä oma isoisä joka tapasi uuden puolisin 70+ ikäisenä, menivät naimisiin 80+ ikäisinä ja olivat yhdessä aina isoisäni kuolemaan asti.
Vastasin eilen ketjuun missä kyseltiin haittaako naisia karvainen ja isokätinen mies. Vastasin, että ei todellakaan haittaa ja että itsellä seksisuhde raksamiehen kanssa joka harteikas. Joku sitten kommentoi siihen, että kuka noin vanhan naisen kanssa harrastaa seksiä ja jotakin muutakin ölinää siinä oli. En vaivautunut edes vastaamaan ja nyt se kommentti on jo poistettu.
Olen siis 43v. enkä mikään vanha siis. Ihan tavallisen ikäinen ja moni mies on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan eikä pelkästään seksin merkeissä. Sen vuoksi on yhtä aikaa huvittavaa että tylsän kulunutta kun jonkun pitää aukoa päätä, että ei tämän ikäistä naista enää kukaan huoli. Hassua kyllä tiedän useita 40+ ja vanhempia naisia jotka ovat löytäneet uuden parisuhteen. Muutaman 40+ ikäisen naisen tiedän joilla on vieläpä reilusti nuorempi puoliso.
N43
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano mitään, osallistun vain arvontaan :D
No hyvä on, sanotaan nyt sen verran että röllään ajankulukseni ja huudatan kiukkuisia wanhoja harppuja ihan piruillessani. Oikeasti minua ei kiinnosta paskakilon vertaa kuka saa tai ei saa minkäkin ikäistä, koska on ihan se ja sama.
Wanhat akat on vain niin helppo saada kilahtamaan muutamalla avainlauseella.
Tässähän se tulikin. Ihminen jolla on huono olla, haluaa levittää ympärilleen pahaa mieltä ja saada muutkin vihaisiksi ja onnettomiksi. Monesti valitettavasti onnistuenkin.
Se että saan hyviä nauruja ja jäätävän määrän hupia, niin miten meinaat että se muka mullekaan pahaa oloa muka tekee??? Nauruhan tunnetusti pidentää ikää, ja selkäkeikka huutikset suorastaan nuorentaa, joten missä kohti on se "p
No ei se anna hyvää kuvaa ihmisestä, että haluaa tahallaan aiheuttaa muille pahaa mieltä. Mä en jaksa noista länkytyksistä vetää herneitä nenään, mutta joku toinen voi oikeasti loukkaantua. Jollakin voi oikeasti olla todella vaikea elämäntilanne ja sitten sä neropatti alat siinä soittamaan suutasi. Olet kyllä melkoisen lapsellinen, mutta minkäs sille mahtaa. Ei voi oikeasti asiat olla hyvin omassa elämässä jos saa nautintoa muiden mielten pahoittamisesta.
N43
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaana nainen voi hyvinkin saada miehiä parisuhteeseen, mutta ei enää 50-vuotiaana.
No ei pidä paikkaansa. Tiedän useita 50+ ikäisiä jotka ovat löytäneet uuden parisuhteen. Johan mä kerroin jo aloituksessa isoisästäni. Luulitko hänen menneen naimisiin jonkun paljon nuoremman kanssa? No ei kun aloitti 70+ ikäisenä parisuhteen kolme vuotta nuoremman naisen kanssa ja olivat kumpikin yli 80v. kun menivät naimisiin.
Ei se iästä ole kiinni saako parisuhdetta vai ei.
N43
En minä ole saanut sen jälkeen kun täytin 25
N46
"Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei etsi hupiaan toisten ihmisten kiusaamisesta ja loukkaamisesta. Niin se vaan on."
Ei vaan niin toivoisit sen olevan. Valitettava todellisuus kuitenkin on, että monikin ihminen nauttii toisten kiusaamisesta. Sopivissa olosuhteissa melkein jokainen. Jonkinlainen sadismi kuuluu ihan ihmisen ja muidenkin eläinten perusluonteeseen.
-Eri
Toki voi löytää, mutta ei ole mitään takeita.
Siis tämähän riippuu ihan missä päin Suomea asuu. Pk-seudulla on vaikea 40-50-vuotiaan naisen löytää samanikäistä miestä kun täällä on niin paljon naisia. Luulisin että esim. Turussa sama juttu. Sitten muualla päin paljon helpompaa.
Silloin harvoin kun baarissa käy niin lähestytään joo, voidaan sanoa kauniiksi mutta yleensä he on nuorempia miehiä. Joten aika monta vuotta tässä on mennyt ilman suhdetta. Eli en allekirjoita sitä että olisi helppo löytää mies tässä iässä.
Itse kyllä koen parisuhteen läytämisen hyvin vaikeaksi (N47). Kiinnostusta osoittavia miehiä kyllä löytyy, ei se ole ongelma. Mutta sellaisia jotka haluavat normaalia tasapainoista parisuhdetta ei sitten niin löydykään. On naimisissa olevaa, on rahavaikeukissa olevaa, on alkoholisoitunutta, on lapsilleen uutta "äitiä" etsivää, on sitoutumiskammoista mutta ihan hyvään aikuiseen parisuhteeseen tarjonta on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaana nainen voi hyvinkin saada miehiä parisuhteeseen, mutta ei enää 50-vuotiaana.
BUAH ! Ite oon melkein 50v. ja kyllä tuntuisin kelpaavan oikein hyvin. Ottaa aivoon se toljotus vaikka kaupassa. Luulevat vissiin , että olen nuorempi.
Mun äitilläkin on vientiä ja se on sentään 72v.
Vierailija kirjoitti:
"Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei etsi hupiaan toisten ihmisten kiusaamisesta ja loukkaamisesta. Niin se vaan on."
Ei vaan niin toivoisit sen olevan. Valitettava todellisuus kuitenkin on, että monikin ihminen nauttii toisten kiusaamisesta. Sopivissa olosuhteissa melkein jokainen. Jonkinlainen sadismi kuuluu ihan ihmisen ja muidenkin eläinten perusluonteeseen.
-Eri
Näytä minulle onnellinen ihminen joka nauttii toisten kiusaamisesta niin vannon ettei tarvi kovin syvältä kaivaa kun jo osoittautuu ettei hän kovin onnellinen olekaan. Totta, että moni nauttii kiusaamisesta, koska monella on ongelmia ja paha olo. Näkee tästäkin palstasta.
No mistä niitä miehiä sitten löytää? Olen 44, sinkkuna reilun vuoden, eikä mulla ole mitään kosijajonoa oven takana. Deittisovelluksissa saan tykkäyksiä, mutta 95% häipyy ennen kuin uskaltavat treffata. Tänä vuonna olen käynyt treffeillä kolmesti, joista kahden kanssa kumpaakaan osapuolta ei kiinnostanut tavata uudestaan, kolmannen kanssa tapailin kuukauden kunnes hän ghostasi. Seksiä olen harrastanut vuoden sisään kahdesti.
En käy baareissa enkä ala käymäänkään, ei ole lapsia joten en juokse missään lapsitapahtumissa, ja työt teen etänä (eikä kuormasta edes kannattaisi alkaa syödä). Salilla käynyt vuosikymmeniä mutta ei siellä kukaan tule juttelemaan tai edes tervehdi, saatika jossain kävelylenkillä, museossa tai kaupassa. Eli missä te saman ikäiset niitä uusia miehiä oikein bongaatte?
Ja ajatelkaa minä olen 50 v. Mies halusi erota lähes 30 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Toivuin toki erosta jonkin aikaa, mutta elämääni ilmestyi aivan ihana mies ihan vahingossa. Hyvin kelpasin ja kelpasimme toisillemme, toki takana vasta vajaa vuosi yhteistä taivalta.
Vuosi sitten eronneena 54v naisena en usko enää ketään löytäväni. Haluaisin toisen lähelleni, hyvää seksiä, juttuseuraa, mutta luotto on mennyt miehiin. Olen hauskannäköinen ja kiva nainen. Hyvin harvoin silti kukaan lähestyy. Ovat sitten juoppoja ja epäluotettavia, kiitos ei.Opettelen siihen ikävään ajatukseen, että pitkäikäisestä suvusta olevana vietän seuraavat 40v yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BUAH ! Ite oon melkein 50v. ja kyllä tuntuisin kelpaavan oikein hyvin. Ottaa aivoon se toljotus vaikka kaupassa. Luulevat vissiin , että olen nuorempi.
Mun äitilläkin on vientiä ja se on sentään 72v.
Katsomisesta on aika hitsin pitkä tie pysyvään parisuhteeseen.
Kysyisin tässä samassa ketjussa että oletteko te 50-v kieppeillä olevat naiset kokeilleet löytää miestä netin kautta? Ja mikä olisi sellanen mihin kannattaisi liittyä vai onko ihan ajanhukkaa.. Itsellä jotenkin aika suuri kynnys kokeilla siitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä on, sanotaan nyt sen verran että röllään ajankulukseni ja huudatan kiukkuisia wanhoja harppuja ihan piruillessani. Oikeasti minua ei kiinnosta paskakilon vertaa kuka saa tai ei saa minkäkin ikäistä, koska on ihan se ja sama.
Tässähän se tulikin. Ihminen jolla on huono olla, haluaa levittää ympärilleen pahaa mieltä ja saada muutkin vihaisiksi ja onnettomiksi. Monesti valitettavasti onnistuenkin.
No ei mene kovin vahvasti jos elämän suunta ja olemus on kiinni jostain netistä, ja siitä kun jotku leikillään härnää ja laskee hevoisen leikkiä. Kuka se käskee lukea kaikkea netistä kuin piru raamattua ja imuroimaan joka ryytimaata nokkaansa kaikesta mahdollisesta. Taitaa olla aika vaikea elämä sellaisella. Tai sitten on vain yksinkertaisesti rasauttavan vaikea eläjä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
No mistä niitä miehiä sitten löytää? Olen 44, sinkkuna reilun vuoden, eikä mulla ole mitään kosijajonoa oven takana. Deittisovelluksissa saan tykkäyksiä, mutta 95% häipyy ennen kuin uskaltavat treffata. Tänä vuonna olen käynyt treffeillä kolmesti, joista kahden kanssa kumpaakaan osapuolta ei kiinnostanut tavata uudestaan, kolmannen kanssa tapailin kuukauden kunnes hän ghostasi. Seksiä olen harrastanut vuoden sisään kahdesti.
En käy baareissa enkä ala käymäänkään, ei ole lapsia joten en juokse missään lapsitapahtumissa, ja työt teen etänä (eikä kuormasta edes kannattaisi alkaa syödä). Salilla käynyt vuosikymmeniä mutta ei siellä kukaan tule juttelemaan tai edes tervehdi, saatika jossain kävelylenkillä, museossa tai kaupassa. Eli missä te saman ikäiset niitä uusia miehiä oikein bongaatte?
Deittisovelluksissa, mutta niiden toimivuus on tuurista kiinni eikä iästä. Mä harrastin nettideittejä ekan kerran joskus parikymppisenä, ei tullut mitään ja kyllästyin. Sitten seuraavan kerran kolmekymppisenä, eikä tullut taaskaan mitään ja kyllästyin. Treffeillä kävin mutta miehet etsivät aina vaan parempaa. Nelikymppisenä kun tein profiilin, ei tarvinnut käydä kuin yksillä treffeillä kun löytyi tasapainoinen, normaali, realistinen, lämmin ja ihana mies.
Minä muistan myös olleeni kauhusta kankeana kun pitkä liittoni päättyi eroon ollessani 40-vuotias. Olin varma että vaihtoehdot on joko yksinäisyys tai isäni ikäisen miehen hyysääjäksi ryhtyminen. Kuinka väärässä olinkaan.
Fiksuja, hyvännäköisiä, omanikäisiä miehiä tarjolla pilvin pimein. Kyllä, joukossa myös pelimiehiä jotka varmasti preferoivat parikymppisiä, tai erossa siipeensä saaneita jotka etsivät vain tapailu/seksiseuraa. Mutta koska olin avoin ja selkeä siinä mitä etsin, nuo tyypit katosivat kuvioista hyvin nopeasti ja kivuttomasti. Jäljelle jäi parisuhdetta haluavat miehet, ja heistä yhden kanssa olen ollut parisuhteessa pian neljä vuotta. Minun, jonka ei palstaa tai somea uskovana pitäisi kiinnostaa kuin vanhoja pappoja. Mieheni on muuten minua kaksi vuotta nuorempi.
Älkää uskoko palstatotuuksia, lähinnä yksinäisiä miehiä jotka sheimaavat yli-ikäisiä naisia, kai tarkoituksenaan saada naiset alentamaan standardejaan ja huolimaan ihan kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että saan hyviä nauruja ja jäätävän määrän hupia, niin miten meinaat että se muka mullekaan pahaa oloa muka tekee??? Nauruhan t
Anteeksi nyt vain, mutta teidän lestapoikien jutut ovat niin lapsellisia, kun kuvittelette oikein aikamiehistä käyvänne. Koomisia lässyttäjiä.
Pian tulee se vanhojen porukka pitämään vähän jöötä. Luetuttavat kaikki rasvaiset juttunne. Hyihyi pojat pojat
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös tietää missä muut niitä miehiä bongaatte ja missä päin asutte jos miehiä on jonoksi? Helsingin seudulla on ainakin ihan mahdotonta kun kaikki keski-ikäiset eronneet "hyvät" miehet viedään käsistä. Eikä täällä kukaan juttele vieraille kadulla, kaupassa tai salilla tai jos juttelee niin on spesiaalitapaus.