Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitteleeko jotkut ihan oikeasti, että 40+ ikäiset naiset ei enää löydä parisuhdetta vai onko kyse jälleen kerran vain

Vierailija
30.11.2023 |

lapsellisesta trollaamista? Kun tuo on oikeasti niin väsynyttä länkytystä ja normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kyllä, että aikuinen ihminen voi löytää uuden parisuhteen vaikka minkä ikäisenä tahansa. Hyvänä esimerkkinä oma isoisä joka tapasi uuden puolisin 70+ ikäisenä, menivät naimisiin 80+ ikäisinä ja olivat yhdessä aina isoisäni kuolemaan asti.

Vastasin eilen ketjuun missä kyseltiin haittaako naisia karvainen ja isokätinen mies. Vastasin, että ei todellakaan haittaa ja että itsellä seksisuhde raksamiehen kanssa joka harteikas. Joku sitten kommentoi siihen, että kuka noin vanhan naisen kanssa harrastaa seksiä ja jotakin muutakin ölinää siinä oli. En vaivautunut edes vastaamaan ja nyt se kommentti on jo poistettu.

Olen siis 43v. enkä mikään vanha siis. Ihan tavallisen ikäinen ja moni mies on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan eikä pelkästään seksin merkeissä. Sen vuoksi on yhtä aikaa huvittavaa että tylsän kulunutta kun jonkun pitää aukoa päätä, että ei tämän ikäistä naista enää kukaan huoli. Hassua kyllä tiedän useita 40+ ja vanhempia naisia jotka ovat löytäneet uuden parisuhteen. Muutaman 40+ ikäisen naisen tiedän joilla on vieläpä reilusti nuorempi puoliso. 

N43

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kukaan näitä trolliraukkoja oikeassa elämässä huoli niin purkavat vihaansa palstalle, hyvin säälittävää.

Vierailija
82/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan löydä. Miehet kuvittelevat tämän ikäisen olevan rouvashenkilö eikä kukaan koskaan missään tilanteessa lähesty.

Tuo on valitettan totta. Ja me miehet ei varattuihin kosketa, toisin kuin naiset joilta puuttuu solidaarisuus tyystin toisiaan kohtaan.

M45

Oma henkilökohtainen kokemukseni on se, että minua lähestyttiin enemmän silloin kun olin varattu. Ja eivät nuo miehet todellakaan kunnioittaneet parisuhdestatustani :D Älä hupata hölmöyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 41-vuotiaana. 42v kaverit kannusti tinderiin, ja eipä aikaakaan kun löysin pari vuotta nuoremman miehen, joka harrastaa samoja lajeja kuin minä. Muutettiin syksyllä yhteen.

Sitä kuvittelisi, että niiden lajien parista olisi helpompi löytää sinkkumies. Mutta eihän se ole.

Vierailija
84/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei etsi hupiaan toisten ihmisten kiusaamisesta ja loukkaamisesta. Niin se vaan on."

Ei vaan niin toivoisit sen olevan. Valitettava todellisuus kuitenkin on, että monikin ihminen nauttii toisten kiusaamisesta. Sopivissa olosuhteissa melkein jokainen. Jonkinlainen sadismi kuuluu ihan ihmisen ja muidenkin eläinten perusluonteeseen.

-Eri

Näytä minulle onnellinen ihminen joka nauttii toisten kiusaamisesta niin vannon ettei tarvi kovin syvältä kaivaa kun jo osoittautuu ettei hän kovin onnellinen olekaan. Totta, että moni nauttii kiusaamisesta, koska monella on ongelmia ja paha olo. Näkee tästäkin palstasta.

Olen eri, mutta anonyymillä nettipalstalla trollailu ei todellakaan ole kiusaamista. Kiusaamisella o

Oletkos ajatellut asiaa siltä kannalta, että oletkin itse joidenkin mielestä trolli ja tai ilkeä ihminen joka haukkuu toista trolliksi vain siksi, että tuo toinen on erimieltä kuin sinä? Osittain nyt syyllistyt itse siihen,mistä toisia soimaat.

Olisiko peiliin katsomisen paikka ?

Vierailija
85/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta anonyymillä nettipalstalla trollailu ei todellakaan ole kiusaamista. Kiusaamisella on aina kohde, ja täältä se puuttuu, kun ei kukaan tiedä kenen viesteihin on kommentoimassa. Jos joku kokee tulevansa kiusatuksi av:lla, se on täysin oma moka ja oma valinta. Kukaan ei pakota roikkumaan täällä.

Älä sitten myöskään itke sitä pitkää jokea, kun kaikki sun trollaukset ilmiannetaan keski-ikäisten naisten toimesta tällä palstalla 🧚🚩 

En itkekään, en ota tätä niin vakavasti. Palstailu on minulle hauskanpitoa, ja pelkästään sitä. Jos joku ketju muuttuu tylsäksi jankkaukseksi, poistun siitä heti. En jää miettimään mitään av:lta lukemaani. 

Vierailija
86/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta haisee naisten copium kilometrin päähän. :D

Sanoo mies, joka kirjoittelee av:lle klo 22 illalla.

Vierailija
87/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on siinä iässä, että haluaisi perheen perustaa ja saada omia lapsia, 40+ on poissa laskuista. Se että jos sillä +40v naisella on (ei täsi-ikäisiä) tenavia nurkissa ennestään ja lapseton mies touhuun mukaan lähtee on vaan miehen typeryyttä.

Niin mutta kuinkahan moni mies sitä perhettä alkaa VASTA nelikymppisenä perustaa?? Kyllä normaalit miehet perustaa perheen paljon aikaisemmin jo ihan siksikin että näkevät lapsensa vielä aikuisenakin sekä vielä lapsen lapsetkin.

Vierailija
88/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin heti itselleni tietyn 40+ naisen (kunhan saisin vaan 🤩😂😕)

Onko nainen varattu?

Vierailija
89/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan löydä. Miehet kuvittelevat tämän ikäisen olevan rouvashenkilö eikä kukaan koskaan missään tilanteessa lähesty.

Tuo on valitettan totta. Ja me miehet ei varattuihin kosketa, toisin kuin naiset joilta puuttuu solidaarisuus tyystin toisiaan kohtaan.

M45

Oma henkilökohtainen kokemukseni on se, että minua lähestyttiin enemmän silloin kun olin varattu. Ja eivät nuo miehet todellakaan kunnioittaneet parisuhdestatustani :D Älä hupata hölmöyksiä!

Oos nyt siinä..asetu, äläkä oo taas tommonen..höpsö

Vierailija
90/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urea iacta est !

Vierailija
91/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollaavat. Osa trollaajista on miehiä, jotka eivät löydä kumppania itselleen ja tutnevat siitä pahaa oloa, ja haluaisivat saada muutkin tuntemaan samaa pahaa oloa - joten yrittävät saada jonkun toisenkin ihmisryhmän uskomaan, että ovat epäkelpoja suhteeseen. Kohteena on 40+ naiset luultavasti siksi, että joko nämä miesoletetut itse ovat sitä samaa ikäluokkaa, tai sitten he muuten vain ovat provosoituneet juuri sen ikäisistä naisista.

Osalla voi myös olla taustalla ajatus, että jos kaikki naiset luulisivat olevansa epähaluttavia ja epäkiinnostavia, naiset alkaisivat kelpuuttaa epämieluisia miehiä, kuten vanhempia miehiä tai muuten epäkiinnostavia. Osalla voi olla taustalla pelko, että jos sattuisikin löytämään naisen, voi tämä myös erota, joten he yrittävät vaikuttaa naisiin, ettei kukaan "uskaltaisi" erota, jos "uhkana" on ettei sitten löydä ketään.

Ja osa sitten

Näytätte varmana kumpikin 50-vuotiailta.

Vierailija
92/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös tietää missä muut niitä miehiä bongaatte ja missä päin asutte jos miehiä on jonoksi? Helsingin seudulla on ainakin ihan mahdotonta kun kaikki keski-ikäiset eronneet "hyvät" miehet viedään käsistä. Eikä täällä kukaan juttele vieraille kadulla, kaupassa tai salilla tai jos juttelee niin on spesiaalitapaus.

Eivät ne miehetkään sellaisia ole, että ensimmäinen kiinnostunut nainen saa heidät, vaan kyllä miehetkin usein etsivät itselleen mieluisaa ja sopivaa kumppania. Minä ainakin olen tavannut miehiä ihan vain työn parista ja kollegoiden joukosta, ja Helsingissä asun minäkin. He ovat usein olleet eron jälkeen sinkkuna joskus pitemmänkin aikaa. Kyllä miehetkin voivat ihastua ja kiinnostua jostain naisesta, eli eivät hekään ketä tahansa halua - kyllä heitä sen vuoksi voi olla sinkkuna, vaikka heille olisi kuinka paljon kysyntää.

Tämä. Kun puhutaan normaaleista, tasapainoisista miehistä niin he etsivät ihan samalla tavalla itselleen sopivaa kumppania kuin naisetkin. Ihmistä jonka kanssa tulee juttuun ja jonka kanssa voi kuvitella olevansa jopa loppuikänsä. Mun mies oli eronsa jälkeen sinkkuna monta vuotta vaikka varmasti ei ole ollut ehdokkaista pulaa. Olisi ollut minua nuorempia ja kauniimpiakin, mutta meillä oli paljon yhteistä ja ihan omanlaistaan kipinää. Tämä on vain tämä palstamaailma jossa mies valitsee aina mahdollisimman nuoren ja mahdollisimman kauniin eikä omanikäiset naiset muka siksi kelpaa.

Vierailija
93/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aina mahdollisuus siirtyä toiseen ketjuun tai vaikka keksiä elämälläsi parempaa tekemistä. Ehkä joku sinua silloin huolisi.

Vierailija
94/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei etsi hupiaan toisten ihmisten kiusaamisesta ja loukkaamisesta. Niin se vaan on."

Ei vaan niin toivoisit sen olevan. Valitettava todellisuus kuitenkin on, että monikin ihminen nauttii toisten kiusaamisesta. Sopivissa olosuhteissa melkein jokainen. Jonkinlainen sadismi kuuluu ihan ihmisen ja muidenkin eläinten perusluonteeseen.

-Eri

Näytä minulle onnellinen ihminen joka nauttii toisten kiusaamisesta niin vannon ettei tarvi kovin syvältä kaivaa kun jo osoittautuu ettei hän kovin onnellinen olekaan. Totta, että moni nauttii kiusaamisesta, koska monella on ongelmia ja paha olo. Näkee tästäkin palstasta.

Olen eri, mutta anonyymillä nettipalstalla trollailu ei todellakaan ole kiusaamista. Kiusaamisella o

Olen vähän eri mieltä, täällä on selvästi luonnehäiriöisiä joiden ainoa huvi on koettaa satuttaa tuntemattomia näiden kuviteltujen ominaisuuksiensa kautta. Nuo ominaisuudet ovat tyypillisesti painoon, ulkonäköön, seksuaalisuuteen ja varallisuuteen liittyviä. Välillä käy jopa mielessä että  nettihirviöt toimivat jonkin valmiin pelikirjan mukaan tai sitten aavistavat intuitiivisesti mikä voi tuntua vastaanottajasta pahalta. Jokainen täällä enemmän aikaa viettävä tietää, että jopa sairauksista voi tehdä nettikiusaamisen välineen.

Milläinen ihminen toimii näin alhaisesti ellei sitten sadistinen kiusaaja, joka ei pysty muuta kautta toteuttamaan ihmisvihaansa jäädessään siitä kiinni? Täältähän näitä kukaan ei tunnu saavan pois millään ilveellä, ovat kuin palstan syöpäkasvaimia joiden kanssa on vain eleltävä. Kyllä tässä ympäristössä kiusaaja ehdottomasti voi tuntea olevansa voittaja, kun häntä ei pystytä estämään pilkkaamasta ja häpäisemästä milloin mitäkin inhimillistä ominaisuutta tai jopa oikeutta.

Jos ne ominaisuudet ovat kuviteltuja eikä todellisia, niin eihän niistä herjan heittämisen pitäisi ketään satuttaa.

Vierailija
95/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei kukaan näitä trolliraukkoja oikeassa elämässä huoli niin purkavat vihaansa palstalle, hyvin säälittävää.

Mitä vikaa trollieukoissa nyt yht'äkkiä on?

Vierailija
96/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Sama. Ei vähääkään haitannut miehiä vaikka olin naimisissa. Ja sama oli niin työpaikalla kuin ravintoloissa. Usein olivat vielä itse naimisissa että sillee. Täyttä höpön höpöä tuo väite.

Vierailija
97/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kyllä silloin ollaan tyrkyllä kun on varattu.

Vierailija
98/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ja hoikka nelivitonen jolla ei paikat roiku, koska koko ikä harrastettu liikkumista, niin sellaisella on sellainen kysyntä, että pelkästään some täyttyy sadoista kiinnostuneista, yökerhoon kun astut, on jono pöytääsi, ja kaupassa annetaan numeroa

Ainoa vaan, että parisuhde ei kiinnosta.

Vierailija
99/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urea iacta est !

Naurun tirskahduksia vain..

In continens uritas. 

Vierailija
100/127 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kyllä silloin ollaan tyrkyllä kun on varattu.

Miksi pilaatte hyvän tarinan taas faktoilla?