Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Särähti korvaan kun ihminen johon olen ihastunut sanoi:

Vierailija
30.11.2023 |

'Mä tykkään susta kun olet niin helppo...' oli kylläkin vähän alkoholia naiuttinut. Nyt sen jälkeen sitten olen ottanut etäisyyttä kun tuli huono fiilis siitä mitä hän sanoi Aloin miettimään jopa sitä että olen hänelle seksuaalisesti helppo. Tuli ällöt fiilikset asiasta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo, tarkoitti tietysti että kakkonenkin sulla on liukas liukuvoiteitta. Sitä se tarkoitti!

Ripuli?

Vierailija
42/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nainen on eri asia kuin että jonkun kanssa on helppo olla, ei se asia selittelemällä parane.

Hän ei rakasta sinua eikä välitä sinusta, joten nyt on paras panna välit kokonaan poikki. Hän kyllä pitää sut mielellään varalla siihen asti kun löytyy parempi, koska sulta saa seksiä, mutta kukaan itseään kunnioittava ihminen ei suostu sellaiseen. En ylipäätään olisi kenenkään miehen kanssa, joka suhtautuu naisiin noin misogynistisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran eräs tyttö sanoi että "sun kanssa on kiva olla". Mä suutuin heti kun alkaa tollasia töksäyttelee että mun kanssa on kiva olla sillee. Mä en oo sellanen poika!

Vierailija
44/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei luoja.

Miesparka yritti kehua naista pienessä pierussa mutkattomaksi ihmiseksi jonka kanssa on helppo olla.

Mutta nainenhan ei ollutkaan helppo, vaan sotkuaivoinen killipää kuten naiset yleensä on. Ylikelaus-psykooseissaan nainen päätyy kirjoittelemaan vauvafoorumille kuinka on väärinymmärtänyt jonkun kehun, ja samalla todistaa miehen alkuperäisen ajatuksen täysin vääräksi.

Semmoset perus klassikot sieltä. 

Stay single, queens.

Vierailija
45/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää kun tulet nopeasti hänen kanssaan, se on kiihottavaa.

Vierailija
46/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
47/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kuvottavia ylipäätään miehet, jotka puhuvat helpoista naisista, etsivät helppoja naisia jne. YYYYYÄÄÄÄÄÄK!

Joo joo. Kiva ja kevyt olo ku pussit heiluu ja keikkuu tyhjinä niin että tuuli ne veisi helposti. Kyllä mäkin naisen heti kehuisin jos vain pussit oon tyhjäksi saanu ja polkenu ja siten on mieli kepiä ja ne pussitkin joo.

Vierailija
48/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset menevät sänkyyn puolituntemattomien kanssa, jotka vielä kännipäissään hölisevät epäkunnioittavia asioita? Pitäisi osata arvostaa itseään sen verran ettei tee asioita hetken mielijohteesta ja himon vallassa, vaan pitemmän tähtäimen suunnitelmia. Tuo kyseinen juttu on mielestäni jo taputeltu. Älä jää enää ihmettelemään sitä.

Vierailija
49/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää huolta siitä, ettei kukaan kehu teitä pienessä pierussa.

Vierailija
50/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli mieleen, että tarkoitti helppoa ihmistä, ei helppoa saalista.

No siis koko tämän provon pointtihan onkin, että tämä on ilmiselvästi ainoa oikea tulkinta, ja AP esittää stereotyyppisen irrationaalista ylianalysoivaa ja oikuttelevaa naista, joka loukkaantuu kaikesta ihan loukkaantumisen ilosta. Kulunut, ei lainkaan omaperäinen provo, mutta kyllä nämä kansaan uppoaa.

Vierailija
51/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kuvottavia ylipäätään miehet, jotka puhuvat helpoista naisista, etsivät helppoja naisia jne. YYYYYÄÄÄÄÄÄK!

Joo joo. Kiva ja kevyt olo ku pussit heiluu ja keikkuu tyhjinä niin että tuuli ne veisi helposti. Kyllä mäkin naisen heti kehuisin jos vain pussit oon tyhjäksi saanu ja polkenu ja siten on mieli kepiä ja ne pussitkin joo.

Mitä hyötyä sitä äm mää on jälkikäteen enää kehua kun on jo saanut?

Vierailija
52/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli myös huono tapa tehdä minut mustasukkaiseksi myös entisistä hoidoistaan. Tiedän siis hänen entiset seksipartneritkin. Sain vain tietää niistäkin paljon myöhemmin. Ei siis ole kyse pelkästään tuosta yhdestä möläytyksestä mutta se oli piste ii:n päälle. Puhuuko rakastunut ihminen tuolla lailla toiselle? Ap

Vierailija
53/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi? Ja siis oletko mennyt hänen kanssaan sänkyyn?

Olin... mutta tajusin sen nyt jälkikäteen että se oli virhe. Ap

No, sanoja oli ainakin oikeassa.

Vierailija
54/54 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä sitä äm mää on jälkikäteen enää kehua kun on jo saanut?

Jos sais uudestaan jos sattumalta tapaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän