Särähti korvaan kun ihminen johon olen ihastunut sanoi:
'Mä tykkään susta kun olet niin helppo...' oli kylläkin vähän alkoholia naiuttinut. Nyt sen jälkeen sitten olen ottanut etäisyyttä kun tuli huono fiilis siitä mitä hän sanoi Aloin miettimään jopa sitä että olen hänelle seksuaalisesti helppo. Tuli ällöt fiilikset asiasta.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tosiaan tarkoitti, että sun kanssa on helppo olla, mutta kännipäissään sönkkäsi ja sinä ymmärsit väärin.
Eihän hän edes mitään sönkännyt. AP ymmärsi väärin ihan omasta halustaan ja tahallaan.
Toki kyseessä on provo, eikä tarinan henkilöitä varmaankaan ole edes olemassa.
Siis on ihan tosi juttu eikä ole provo. Olisin ymmärtänyt paremmin jos olisi sanonut että helppo ihminen mutta pelkästään helppo... ja se että ei lisännyt siihen mitään muuta ja suutelimme vielä jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tosiaan tarkoitti, että sun kanssa on helppo olla, mutta kännipäissään sönkkäsi ja sinä ymmärsit väärin.
Eihän hän edes mitään sönkännyt. AP ymmärsi väärin ihan omasta halustaan ja tahallaan.
Toki kyseessä on provo, eikä tarinan henkilöitä varmaankaan ole edes olemassa.
Siis on ihan tosi juttu eikä ole provo. Olisin ymmärtänyt paremmin jos olisi sanonut että helppo ihminen mutta pelkästään helppo... ja se että ei lisännyt siihen mitään muuta ja suutelimme vielä jälkikäteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sut on helpompi kaataa sänkyyn kuin yleensä. Ehkä sulla on huono itsetunto, ja siksi mies saa iisisti edestä ja takaa.
Sekö vain miehillä mielessä, sekö vain. Minä niin mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Je préférerais le français.
Et tu crois que tu es ou?
N'oubliez pas le subjonctif.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän tarkoittaa että kanssasi on helppo olla? Hän taitaa myös pitää sinusta. Älä ylianalysoi.
Tyypillinen nainen ylianalysoija ja salakuoppien etsijä. Koska nainen itse aina heittelee noita salasilmukoita. Jessus
Ap tietää meitä paremmin henkilön. Tiedän ihmisiä, joiden suusta helppo tarkoittaisi satavarmasti vaan iisiä kaatoa ja ihmisiä, jotka tarkoittavat mukavaa ihmistä. Jotenkin tuo sana helppo ilman lisämääreitä on aika ....
Vierailija kirjoitti:
Noo, tarkoitti tietysti että kakkonenkin sulla on liukas liukuvoiteitta. Sitä se tarkoitti!
Tosi harvinaista, löytö. Typerä mies jo sut suututti. Olis saanut varmaan vielä pitkään kunnon kakkosta. Itse joudun aina laittamaan liukua kakkoseen pyrkiessäni. Kuiva pakkaa olemaan, mutta niin suloinen ...
Äijä teki tyhmän tempun kun möläytti tommosta. Nyt pitää hänen etsiä uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän tarkoittaa että kanssasi on helppo olla? Hän taitaa myös pitää sinusta. Älä ylianalysoi.
Tyypillinen nainen ylianalysoija ja salakuoppien etsijä. Koska nainen itse aina heittelee noita salasilmukoita. Jessus
Kyllä se on pakko keksiä joku vika.
Siis sä menit antamaan heti pildeä ja hän toteaa sen jälkeen, että ihanaa kun olet helppo. Mun mielestä tota ei voi ymmärtää muutenkuin, että sulta saa helposti. Jos sitä tarkoitti, hän ei ole sinusta kiinnostunut kuin seksuaallisessa mielessä. Miksi et pyytänyt tarkentamaan mitä tarkoitti. Ole nyt varovainen sen kanssa.
Jaa, tosta sulle tuli huonot fiilikset? Jopas sulle tulee huonot fiilikset helposti!
Aikoinaan jonkin vieraan kaupungin kaduilla kohtasin jonkun neidin, kerroin hänelle että olen nälkäinen ja siksipä pyysin häntä kertomaan ja neuvomaan että mistä läheltä löytyisi jokin kätevä ruokapaikka... ja sitten pyysin häntä mukaani syömään. Ja hän suostui. Ja niin me mentiin syömään yhdessä ja alettiin tapailla toisiamme. Se tapailu oli aivan mahtavaa! Vietimme aivan kaiken vapaa-aikamme aivan täysin yhdessä!
Kun tuota täydellistä yhteiseloa oli takana viikko tai kaksi, niin minä kysyin neidiltä "kai sä muistat miten me tavattiin, miten mä pyysin sua syömään mun kanssa?" Neiti vastasi "joo". Ja niinpä minä jatkoin "tiedätkö sä että miksi mä pyysin mun kanssa syömään juuri tasan sua?" Neiti vastasi "en" Ja niinpä minä kerroin hänelle ihan täysin rehellisesti "ennen kuin mä pyysin sua, niin mä pyysin myös kahdelta muulta neidiltä, mutta ne vastasivat EI"
Tuon jälkeen tuo minun lemmitty neitini edelleenkin jatkoi yhdessä minun kanssani! Eli ilmeisesti hänelle ei tullut huonoja fiiliksiä, ei niin mitenkään, ei niin mistään :)
Hän oli täydellinen neiti. Sinä olet huono neiti.
Tarkoitti kai että sun seurassa on helppo olla, tulette toimeen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Quel est le rapport avec la discussion ?
(Mitä tällä on tekemistä keskustelun kanssa?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tu crois que tu es ou?
N'oubliez pas le subjonctif.
Ou est ce que tu voudrais le voir?
Vierailija kirjoitti:
Siis sä menit antamaan heti pildeä ja hän toteaa sen jälkeen, että ihanaa kun olet helppo. Mun mielestä tota ei voi ymmärtää muutenkuin, että sulta saa helposti. Jos sitä tarkoitti, hän ei ole sinusta kiinnostunut kuin seksuaallisessa mielessä. Miksi et pyytänyt tarkentamaan mitä tarkoitti. Ole nyt varovainen sen kanssa.
Se juuri onkin vahvana tunteena tässä että meidän suhde on pelkästään seksuaalista himoa, kovasti kyllä sanoo rakastavansa ym. en ole kyllä vakuuttunut tästä. Melkoisen erilaisen käsityksen saanut tosiaan minusta, en ole helppo ihminen, pikemminkin päinvastoin jos seuraan intuitiotani. Toivottavasti se ei vain ole väärässä. Ap
Tosi kuvottavia ylipäätään miehet, jotka puhuvat helpoista naisista, etsivät helppoja naisia jne. YYYYYÄÄÄÄÄÄK!
Minullekin tuli mieleen, että tarkoitti helppoa ihmistä, ei helppoa saalista.