Supo tulee varmaan saamaan hyvin mielenkiintoisia ja laadukkaita hakemuksia.đ€
Tuntuu, ettÀ aika moni palstalainen on sinne hakemassa.
Kommentit (42)
Minulla on jo valmiiksi sanomalehti, johon leikkaan reiÀt silmien kohdalle.
Stasi-Supo voi haistaa pitkÀn paskan!
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tuollaisiin usein tuhansia hakemuksia tulee. Ainakin monta muistitikkua saavat, kun jokainen hakija lÀhettÀÀ yhden. Kelpaa niihin sitten omia lomakuvia tallennella, kÀtevÀÀ.
Sinne pitÀÀ lÀhettÀÀ paperinen hakemus.
USB-standardeihin perehtyneet, miksi tiedustelupalvelu haluaa fyysisen muistitikun eikÀ kelpuuta esimerkiksi verkkolevyn kautta jakoa? Jos tÀmÀ olisi totta, luulen ettei Supo tee tikuilla mitÀÀn, vaan luovuttaa ne Tikkakosken sotilastiedustelulle analysoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tuollaisiin usein tuhansia hakemuksia tulee. Ainakin monta muistitikkua saavat, kun jokainen hakija lÀhettÀÀ yhden. Kelpaa niihin sitten omia lomakuvia tallennella, kÀtevÀÀ.
Mutta liitteeksi videoesittely muistitikulla
SUPPO ei enÀÀn ole presidentin poliisi vaan juridisesti hallitukselle vastuussa ja tarvitsee" erilaisia osaajia" ja hyvÀ niin kun ei aikoinaan mennyt pidÀttÀmÀÀm Mauno Koivistoa valtiopetoksesta. Hakijoista sen verran ettÀ palkka hommasta siihen nÀhden ettÀ voi oikeasti menettÀÀ henkensÀ on niin surkea ettÀ pÀtevimmÀt eivÀt varmasti ole tikkua rustaamassa hakemukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo valmiiksi sanomalehti, johon leikkaan reiÀt silmien kohdalle.
No sillÀ pÀÀsee jo pitkÀlle. EikÀ kukaan huomaa mitÀÀn.
TÀmÀn palstan Iikori-hokijathan nÀkevÀt VenÀjÀn hybridivaikuttamista joka paikassa - sopisivat hyvin Supoon, voivat aloittaa trolli-metsÀstyksen vaikka sÀnkynsÀ alta.
Supo on lÀhinnÀ viikon vitsi. Kun katsoo minkÀlaista tyyppiÀ siellÀ on johtoa myöten niin on kyllÀ naurussa pitelemistÀ.
Salaiset tehtĂ€vĂ€t on kiinnostavia,ađ
jos olisin nuori ja terve voisin kokeilla hakea,perheelliselle voi olla vaarallinen työ.
jos työpaikka olis suomessa ,niin moni voisi nyt hakea. jÀnnittÀvÀ työ ja haastava varmasti.
ulkomaille jos haetaan niinkuin tÀssÀ nyt varmaan haettiin, niin vaatimukset pohja koulutuksista varmaan kovat. hyvÀ et laittoivat haun julkisesti. saavat nyt uusia kykyjÀ.
kerrankin mielenkiitoisia paikkoja joita hakea,pakkohakuun sopiva paikka myös helsinkilÀisille. haastattelu voi olla mielenkiintoinen....
Ja tÀmÀn haun jÀlkeen kaikki alkavat kytÀtÀ epÀillen niitÀ, jotka osaavat nÀitÀ "harvinaisempia" kieliÀ, kuten kiinaa. SuomenkielihÀn se harvinainen on kun maailmanlaajuisesti katsotaan. Olisin voinut vakoilla suomea puhuvia.
TyöttömÀt lÀhettÀvÀt joka kuukausi 4 työhakemusta, lisÀksi työllistymistoimissa olevat ( yht. 420000) ja pÀtkÀtyölÀiset ja 0-tuntisopparilaiset (500000 ). 900000 potentiaalista työntekijÀÀ. Jokaisesta taustaselvitys?
Vierailija kirjoitti:
USB-standardeihin perehtyneet, miksi tiedustelupalvelu haluaa fyysisen muistitikun eikÀ kelpuuta esimerkiksi verkkolevyn kautta jakoa? Jos tÀmÀ olisi totta, luulen ettei Supo tee tikuilla mitÀÀn, vaan luovuttaa ne Tikkakosken sotilastiedustelulle analysoitavaksi.
No siis toihan on aivan lÀppÀ ja enempi varmaan joku testi: ne, jotka lÀhettÀvÀt itsestÀÀn tietoja jollain suojaamattomalla tikulla, putoaa heti jatkosta. VÀhintÀÀn siinÀ tulee olla koodilukitus, jonka Supolaiset saa sitten pÀhkÀillÀ itse auki, jos haluaa kiinnostuksen herÀttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Salaiset tehtĂ€vĂ€t on kiinnostavia,ađ
Jep, pystyisin soluttautumaan salaa Supoon yhdellÀ haulla. Ei rikosrekisteriÀ, ei merkintöjÀ poliisin jÀrjestelmissÀ, en ulosotossa, talousasiat kunnossa, puhun viittÀ eri kieltÀ, lÀpÀisisin kevyesti laajan turvallisuusselvityksen ja olen korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta liitteeksi videoesittely muistitikulla
NiitÀ kiinnostaa syystÀ tai toisesta sen videotiedoston metatiedot. Siksi tikulla eikÀ levyjaolla.
Minua kiinnostaisi tietÀÀ, onko heillÀ tarkoitus kerÀtÀ "reserviÀ" ettÀ jos joskus jossain "Pihtiputaalla" epÀillÀÀn liikkuvan epÀilyttÀviÀ ihmisiÀ --> Ollaan "Pihtiputaan mummoon" yhteydessÀ ja pyydetÀÀn tarkkailua ja raportointia.
Vai etsitÀÀnkö juuri johonkin "valmiisiin tehtÀviin" hakijoita. Jos vaikka epÀilevÀt henkilöÀ X firmassa Y epÀilyttÀvÀksi, eihÀn he voisi juuri tuolta hakea "agenttia" ilmoituksella suoraan. Mutta ehkÀ avoimella haulla nappaa, jos ei samassa työpaikassa ole ehkÀ lapset samassa harrastuksessÀ ja voivat kentÀn laidalla tutustua tmv.
Ja onko nuo sellaisia, ettÀ annetaan suoraan tehtÀvÀ tarkkailla asiaa/ihmistÀ X, vai ihan yleisellÀ tasol,a ilmoitella jos jotain poikkeavaa sattuu huomaamaan...
tÀssÀ on ylilaudan salapoliiisi rikostenselvittÀjille hyvÀ tilaisuus. nyt on ylilaudan kyvyille sopiva paikka hakea.toivon ettÀ minfon rikos selvittÀjÀt myös hakee.kerrankin marple ja poirot ihailijan työpaikka.