Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä ylitse mahdollisimman nopeasti ihastuksesta? Mies vieläpä on kävelevä "punainen lippu"

Vierailija
30.11.2023 |

Olen toivottoman ihastunut mieheen, vaikka moni asia hänessä olisi ehdoton ei ei minulle parisuhteessa. Hänellä on mm paljon naispuolisia ystäviä(kymmenkunta) joiden kanssa nukkuu ja tekee kaikenlaista, omien sanojensa mukaan ei ole koskaan tehnyt heidän kanssaan mitään intiimiä, paitsi, että, jos nainen tulee luokseen yöksi, ottaa tämän viereensä nukkumaan. Tämä esimerkiksi ei toimisi minun kanssani. On paljon muutakin, mutta aivoni vähättelevät jokaista "hälytysmerkkiä", koska olen niin ihastunut ja ajattelen, että saisin tuonkin asian muutettua, jos olisimme parisuhteessa. Ettei hän enää tekisi niin, koska kunnioittaisi minua. 

Miten pääsitte yli ihastumisesta? En haluaisi kuitenkaan katkaista välejä.. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumitäpaskaanyttaas

Vierailija
2/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat päästä eroon, niin silloin on vain katkaistava välit. Muuten sinusta tulee yksi uusi nainen hänen haaremiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, että ei ole tehnyt mitään intiimiä, nukkunut vain. En uskoisi tuota. Ja minulla on miespuolisia ystäviä, mutta en ota heitä viereeni nukkumaan. Jos ovat yötä, teen pedin sohvalle. Minulle yhdessä nukkuminen miehen kanssa on tarpeeksi intiimiä. Eli eteenpäin vain ystävä hyvä, meressä riittää kaloja. 

Vierailija
4/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol eksäni oli tuollainen, paljon naisia kavereina, todellisuudessa oli maannut about jokaisen kanssa. Sain kuulla suhteen päätyttyä :DDDDD Mutta usko mitä haluat. Älä ole naiivi tyttönen. 

Vierailija
5/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat päästä eroon, niin silloin on vain katkaistava välit. Muuten sinusta tulee yksi uusi nainen hänen haaremiinsa.

Komppaan tätä kommenttia. Ikävä kyllä välien katkaisu on ratkaisu, jos olet vieläpä ap epätoivoisen ihastunut. Et pääse yli muuten. Nimimerkillä, kokemusta on. 

Vierailija
6/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ja petyt.

Vierailija
7/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neeext! Älä hyvä nainen alennu tuollaiseen. 

Minullakin on miespuolisia ystäviä, mutta en minä heitä viereen ottaisi nukkumaan. Ehei. 

Helposti sitä voi kuvitella, että sitä olisi jotenkin erityinen, että mies kyllä Minun kanssani muuttuisi. 

Ei tule tapahtumaan. Oman mielenterveytesi kannalta, unohda. 

Vierailija
8/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nukkuminen minullekin no no. Jos alkaisin tuollaisen miehen kanssa tapailemaan ja nukkuisin hänen kanssaan lusikassa en voisi kuvitella muuta kuin sitä miten hän nukkuu lusikassa naispuolisten kavereidensa kanssa samalla tavalla. En vain p y s t y i s i. Nyt roimasti etäisyyttä. 

Vierailija
9/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mua haittaa vaikka se nai kymmentä eri naista, kunhan vain naisi vähän minuakin".

Vierailija
10/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saitkin jo vastauksia. Anna olla. 

Vierailija
11/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät roimasti terapiakuluissa ja pysyt työkykyisenä kun pysyt kaukana häntäheikistä. 

Vierailija
12/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien noiden naisen sängyissä pyörivä ja hääräävä mies tuo vielä kotiisi syyhypunkit, satiaiset ja lutikat! 

Vierailija
13/13 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lienee kaappihomo mikäli puhuu totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän