Kunpa tuo Venäjän presidentti osaisi lopettaa sotimisen Ukrainassa!
Ihmisellä on vain yksi elämä. Miksi se pitää käyttää sotimiseen?
Kommentit (2156)
Vierailija kirjoitti:
Moskovan 'teurastusoperaation' kuolonuhrien määrä on noussut kahdella, eli se on nyt 139.
Noniin Mr Teurastaja Wladimir. Että vielä tämmöisen lahtauksen menit tekemään. Joko on Pääsiäisenä korvat revitty Putinilta ?
Ei ole Pääsiäs Sielunmessuun Wladimirillä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
A-studio (27.3.2024): Miten Euroopan tulisi vastata Venäjän ja ääri-islamistisen terrorismin uhkaan? Haastattelussa presidentti Sauli Niinistö.
Ihanko totta ! Että tämän Maapallon Ykkös Terroristin kimppuun nyt hyökään ?
Korvat pois Putinilta.
Tirskun jo pelkästä ajatuksesta. Kohta tämä menee katseluun, ja saatan silloin nauraa niin kovaäänisesti, että se voi kuulua naapuriin asti.
Karjala takaisin. Pullo kerrallaan. Prkl.
Mitä tästä Alpo Rusista pitäisi oikein ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vahva veikkaus että seuraavana kreml masinoi tero iskun johonkin länsimaahan. Ja sillä se yrittää saada huomiota pois tuosta moskovian itse järjestetystä näytöksestä. Psykopaatin ja patologisen valehtelijan touhuja on lopulta aika helppo ennakoida. Mutta, kuten tiedettyä, se menee tietysti rsssimiseksi, ja käry käy siitäkin näytöksestä.
En usko että iskee länsimaahan ! Kolmas maailmansota alkaisi siitä välittömästi. Eikä Venäjä pärjää missään sodassa. Venäjä on tyhjä valtio, kaikilta osin.
Mutta, vielä voi taas palkata Palkkasotilaita. Kuten viikko sitten Moskovassa. Senhän piti olla täysin aukoton keissi. Mutta toisin kävi.
Putin "paloi ja paljastui" . Putin oletti että tämän iskun voi varmasti siirtää Ukrsinan syyksi. Eipä onnistunut. Lukasenkka töpeksi ja tupeksi. Kiitos siitä Valko-Venäjä.
Putin maksoi 1 miljoonan tästä iskusta.
Osansa saivat myös ne sinisiin pukeutuneet Turvallisuuspalvelun miehet, jotka avustivat AMPUJIA.
Venäjällä on radiohiljaisuus tästä. Luulenpa että "kuiske kuuluu" kansan keskuudessa. Pressa pisti kylmäksi lähes 140 omiaan ! Ja vammautui yli 200...
Nyt sitten luikkii Mr. Terroristi Pääsiäsaamun Sielunmessuun.....
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vahva veikkaus että seuraavana kreml masinoi tero iskun johonkin länsimaahan. Ja sillä se yrittää saada huomiota pois tuosta moskovian itse järjestetystä näytöksestä. Psykopaatin ja patologisen valehtelijan touhuja on lopulta aika helppo ennakoida. Mutta, kuten tiedettyä, se menee tietysti rsssimiseksi, ja käry käy siitäkin näytöksestä.
IIGORIN fantasiaa ????
Ei ole mitään sotaa, jota tarvitsisi lopettaa, on vain ns. erikoissotilasoperaatio, josta tietyillä ylemmän tason henkilöillä on Venäjällä oikeus käyttää sanaa sota, muille se on rangaistava teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IIGORIN fantasiaa ????
Sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ryysyläiset!
Varsin sähäkkää sanailua.
Vierailija kirjoitti:
I hope my mother will never find out.
Saa selville mitä?
Vladolf Putler, mannen utan nåd.
Jos kukaan ei ole huomannu niin rajan toisellla puolella kaikki informaatio on valetta.
silläpä sitä päättäjät ratsastelee ja kansa uskoo.
Koska ei voi olla totta että päättäävään asemaan päässeet valehtee?
Trum. Putin. Kim Jong-un. Hitler. Mussolin. jne...
Aina sama kaava läpi historian.
Narsisteista kyse.
Kansa ei opi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan ei ole huomannu niin rajan toisellla puolella kaikki informaatio on valetta.
silläpä sitä päättäjät ratsastelee ja kansa uskoo.
Koska ei voi olla totta että päättäävään asemaan päässeet valehtee?
Trum. Putin. Kim Jong-un. Hitler. Mussolin. jne...
Aina sama kaava läpi historian.
Narsisteista kyse.
Kansa ei opi mitään.
Vai eikö se uskalla oppia?
Kiina-krääsän ostelu minimiin!
Putin on selvästikin päättänyt jatkaa maailmantappiin eikä välitä enää, kuin sotimisesta..
Venäjän on nyt poistuttava kiireen vilkkaa ukrainasta, lopetettava joko hyökkäyssota.
Hän alkaa vaikuttaa kamikazehahmolta.
A-studio (27.3.2024): Miten Euroopan tulisi vastata Venäjän ja ääri-islamistisen terrorismin uhkaan? Haastattelussa presidentti Sauli Niinistö.
https://areena.yle.fi/1-66931087