Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada Panacod resepti?

Vierailija
30.11.2023 |

Miten saada Panacod resepti? Olen ollut nyt 2 kuukautta selkäkivun takia saikulla, mutta haluaisin jo takaisin töihin ja Panacod voisi auttaa selkäkipuun, kun nykyinen Panadol ja Burana ei auta yhtään.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tramalia ja panacodia monet kerrat reseptillä. En viitsi edes hakea nykyistä panacod reseptiä kun näistä lääkkeistä ei ole minulle mitään hyötyä. Huono, sekava olo ja pahoinvointi sekä tokkura ei kiinnosta. Kivut ei lähde vaan pää menee sekaisin ikävällä tavalla. Burana 600 ja panadol 1000 combo auttaa paremmin.

Vierailija
42/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri vein takaisi apteekkiin täyden Panacod paketin. Määrättiin leikkauksenjälkeisiin kipuihin, mutta ei tullut mitään kipua ja lääkkeet jäivät syömättä. Oli vielä paketti tuhdinpaakin kipulääkettä ( huumetta suorastaan )a vein senkin avaamattomana apteekkiin. Erikoista , että ihan varalta määrättiin ja satuin ottamaan ulos apteekista, turhaan. Mutta hyvä niin.

Minusta apteekkiin eivät ota takaisin lääkkeitä, vaikka pakettia ei ole avattu. Tai no voivat ottaa hävitykseen eli rahojasi et ainakaan saanut takaisin. 

Hävitykseen vein, ei tietenkään saa rahoja takaisin, vaikka avaamaton pakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistata vaikka viisaudenhammas

Ei yleensä anneta, nykyään on burana-panadol yhdistelmä. Hammaslääkäri oli vähän ihmeissään, kun kysyi, onko mitä kipulääkkeitä kotona. Panacodia oli polvileikkauksen jäljiltä.

Vierailija
44/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erään leikkauksen jälkeen panacodia. Lääkkeellä ei ollut mitään tehoa, joten söin buranaa. Seuraavalla kerralla, kun minulta katkesi luu, sain panacodia ja tramadolia. Kumpikaan ei vienyt kipua, mutta tramadol auttoi nukahtamaan, joten söin niitä vielä toisenkin seuraavana päivänä. Sitten siirryin buranaan. En juurikaan käytä lääkkeitä, joten ihmettelen, miksi näillä muka niin kovilla lääkkeillä ei ole minuun mitään tehoa.

Vierailija
45/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mulla on kun Panacod ei vaikuta eikä vie kipua? 2 kpl olen jopa kerralla ottanut. Vaikea edes uskoa ihmisten puheita lääkkeen toimivuudesta 🤔

Vierailija
46/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mulla on kun Panacod ei vaikuta eikä vie kipua? 2 kpl olen jopa kerralla ottanut. Vaikea edes uskoa ihmisten puheita lääkkeen toimivuudesta 🤔

Minuun se ei vaikuta mitenkään. Tunnen yhden ihmisen, jolle se on tehokas kipulääke, ja kaksi sellaista, joilla menee siitä kivunlievityksen lisäksi pää sekaisin.

Vierailija
47/48 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenitestiin, jos on varaa ja sitten fysiatrille. Geenitestissä selviää mm. miten Panacod (kodeiini) vaikuttaa sinuun. Joillekin se ei auta lainkaan, jotkut saavat voimakkaan euforian. Tuttuni kävi testissä ja selvisi, että hänelle ei esim. Panacodia saisi määrätä lainkaan, tässä tulivat esiin myös monet muut lääkkeet. Hyödyllinen testi, jos joutuu käyttämään useita lääkkeitä. Törkeän kallis, jos joutuu itse maksamaan.

Lisää mm. linkistä: https://www.synlab.fi/palvelut/farmakogeneettinen-laaja-testipaneeli-dn…

Vierailija
48/48 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcoxia auttaa mulle.  Panadol ja Tramal laittaa vaan pään sekaisin.