Muita, jotka ei kuulu mihinkään ystäväporukkaan?
Viimeksi lukiossa oli pieni porukka, johon kuuluin. Nykyään on yksi ystävä, johon olen säännöllisesti yhteyhdessä ja toinen, joka on yhteydessä vaan silloin, kun minä laitan hänelle viestiä. Hyvänpäivän tuttuja tulee kerran vuoteen nähtyä baarissa. Onko muita, jotka eivät aikuisena kuulu mihinkään "rinkiin"?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "nähdä velvollisuudesta"? Mielenkiinnosta kysyn siis. Eli ei huvittaisi tavata mutta jotenkin tuntuu, että siihen on velvollisuus vai miten? Eikö olisi helpompaa lopettaa kaverisuhde sitten kokonaan?
Avatkaa pliis :)
Mulla ainakin tämä tarkoitti sitä että pakko oli joskus sentään nähdä jos halusi jossain tekemisissä yhä olla. Pikkuhiljaa tämäkin jäänyt ja muutama vuosi myöhemmin tajunnut että ainiin, mutta ei enää kehtaa ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "nähdä velvollisuudesta"? Mielenkiinnosta kysyn siis. Eli ei huvittaisi tavata mutta jotenkin tuntuu, että siihen on velvollisuus vai miten? Eikö olisi helpompaa lopettaa kaverisuhde sitten kokonaan?
Avatkaa pliis :)
No mä tarkoitin sillä sitä, että kun oltiin oltu suht pitkään kavereita enkä minä heidän seuraansa mitenkään kuitenkaan inhonnut, niin koitin saada itseni välillä tapaamaan heitä, vaikka ennemmin olisin jäänyt kotiin. En olisi halunnut olla se, josta puhutaan että se unohti kaverinsa miehen takia, vaikka tottahan se oli. Ja meillä ei kuitenkaan ollut mitään riitoja tai muuta, niin en minä halunnut tuosta noin vaan ilmoittaa että tämä oli tässä, en halua nähdä teitä enää ikinä. Ainakin itse koen että näin meidän kaveruudet hiipuivat aika luonnollisesti pois, toivottavasti toisellekaan osapuolelle ei jäänyt huono fiilis. Viimeksi kun kuulin tästä vanhasta kaverista, jonka kanssa eniten vietin aikaa, niin puheeksi tulivat koronarokotteet, hän laittoi kauhistuneita emojeita ja ettei olisi musta uskonut kun sanoin että olen ottanut kaksi, sen jälkeen ei vastannut enää mitään kun jotain kyselin. No, sekin oli loppuvahvistus sille miten erilaisia oltiin :D
^ Kiitos vastauksesta! :)