Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisiä kiinnostaa koska joku on ollut viimeksi paikalla whatsappissa??

Vierailija
30.11.2023 |

En tajua. Mitä se mistään kertoo. Itse olen ainakin piilottanut sen ja sen että olen juuri nyt paikalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on ylimääräistä aikaa ja pakkoliikkeitä.

Vierailija
2/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jotkut kokee henkilökohtaisena loukkauksena sen että joku ei ole jatkuvasti saavutettavissa ja kehtaa hoitaa esim. työasioita whatsapissa vastaamatta "turhanpäiväisempään" viestiin. kannattaa olla pois päältä nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkereita jotka kyttää viestejä kiinnostaa 

Vierailija
4/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle se tuo ainakin lisäinfoa siitä, kannattaako yrittää tavoitella lasta whatsapp- viestillä. Jos on nukkumassa, niin ei sitä viestiä lueta.

Vierailija
5/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat varmaan samoja kytäjiä jotka ovat some F.B/ instagram ja pahitavat mielen jos tarpeeksi ei tykkääjiä? En tiedä kun en some ja en omista älypuhelin.Tietoinen valinta etten tule riippuvaiseksi älypuhelin ja sen toiminnat..

Vierailija
6/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon saa piiloon? En haluaisi, että kukaan näkee, milloin olen tai olen ollut paikalla.

Ärsyttävää kuulla, "miten olisit hyvin voinut tehdä niin tai näin, koska valvoit kuitenkin vartin yövuoron jälkeen"... Murrr!

Vierailija
7/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon saa piiloon? En haluaisi, että kukaan näkee, milloin olen tai olen ollut paikalla.

Ärsyttävää kuulla, "miten olisit hyvin voinut tehdä niin tai näin, koska valvoit kuitenkin vartin yövuoron jälkeen"... Murrr!

asetukset -> tietosuoja

Vierailija
8/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsapp-asetukset-tietosuoja-kuka voi nähdä..

Vierailija
9/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut viimeksi paikalla ollut ja lukukuittaukset, mutta kyllä se paikalla olo vielä näkyy. Eri

Vierailija
10/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia minulla ei ole koko whatsappia. Kyylätään vaan muita ja loukkaannutaan, kun ei heti vastata. En koe jääneeni mistään paitsi. 

Vierailija
11/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen piilottanut viimeksi paikalla ollut ja lukukuittaukset, mutta kyllä se paikalla olo vielä näkyy. Eri

Siinä viimeksi paikalla-asetuksen alla on paikallaolon näkyminen

Vierailija
12/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paikallaolo ri kuulu kenellekään

luen viestit kun luen 

Vierailija
13/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joiden mielestä olet velvoitettu lukemaan kaikki viestit joita he laittavat. "Laitoin sinulle viestin klo 18 etkä lukenut vaikka olit paikalla 18.30 suutun verisesti!"

Vierailija
14/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Toi on ilmeisesti muuttunut, kun ei tuota minusta ennen ollut tai en sitten vaan ole huomannut. 

Vierailija
15/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat varmaan samoja kytäjiä jotka ovat some F.B/ instagram ja pahitavat mielen jos tarpeeksi ei tykkääjiä? En tiedä kun en some ja en omista älypuhelin.Tietoinen valinta etten tule riippuvaiseksi älypuhelin ja sen toiminnat..

Miksi et kirjoita lainkaan sijamuotoja? 

Vierailija
16/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa tuo on joskus hyvä tietää, muiden olemiset ei kiinnosta. 

Vierailija
17/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Toi on ilmeisesti muuttunut, kun ei tuota minusta ennen ollut tai en sitten vaan ole huomannut. 

Muistaakseni se oli ennen jotenkin hankalammassa paikassa. Hyvä että löytyi!

Vierailija
18/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, olenkin ottanut paikallaolon näkemisen pois käytöstä. Se riittää että näkee että henkilö on paikalla tai kirjoittaa viestiä, jos odottaa vastausta omaan viestiinsä. Ei sekään kyllä pakollinen olisi. Itse käytän whatsappia muutenkin vain harvoin, nytkin näkyisi muille että olen ollut viimeeksi paikalla joskus pari viikkoa sitten.

Vierailija
19/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi että oma pomo kyttäsi milloin olen paikalla watsapissa. Yhtenä päivänä töissä tuli HUUTAMAAN että öisin nukutaan että töissä jaksetaan. Kysyin mitä hän tarkoittaa. Vastasi että seuraa milloin olen paikalla. Viime yönäkin olin kuulemma kolmelta vielä ollut paikalla. Niin kävin vessassa, luin viestit ja menin takaisin nukkumaan. Pomo ei ilmeisesti nukkunut itse kun oli aikaa kytätä. 

Vierailija
20/23 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka saa raivarit jopa siitä kun pitää taukoa facebookista. Jolla on pakkomielle kytätä muita.