Lilialle toiset nimet? :)
Viimeinkin tonttutyttö syntyi 30.12.06. Kaipailisin nyt teidän apuanne nimivalinnassa. Isosisko on Elle Adele Serafiina. Pikkusiskolle etunimi on päätetty eli LILIA, mutta toisia nimiä vielä mietitään. Aiemminkin oon jo kyselly, mutta harmi vaan nyt ei pysty niitäkään täältä avaamaan.
Lilia on tummatukkainen peikkotyttö niinkuin oli isosiskonsakin syntyessään. Ei ihan pieni neiti vaan yli 4kg.
Nimiä joista tykätään ja jotka ovat olleet harkinnassa mm.
ISLA, EMELIA, AMELIA, AMELIE
Noilla ei vielä pitkälle pääse, LUMI-nimen eri vaihtoehtoja mietittiin, mutta ne eivät nyt oikein sovi ku lunta ei ole. Suvussa kulkee nimi MARI. Se jossain muodossa olisi myös mahdollinen toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.
Lapsesta tulee kaksikielinen. (suomi ja ruotsi)
Kiitos etukäteen. :)
Kommentit (26)
Moi,
Lilia on kaunis nimi, mutta haluaisin tietää, kuinka lausutte sen? Liilia vai Lilia?
En lukenut koko viestiketjua, mutta tässä omia ehdotuksiani:
Lilia Lea Olivia
Lilia Ilona Olivia
Lilia Lumi Mirella
Lilia Lumi Maria
Lilia Iida Isabella
Lilia Iira Isabella
Lilia Anna Aurora
LUMI nimi on harkinnassa toiseks nimeks tai Lumi-nimi jossain muodossa.. :) Kolmas nimi pidempi.. esim. Adalmiina ja Josefiina.
Isosiskon nimi Elle Adele Serafiina. :)
LILIAN lausuminen.. aika monet sanovat varmasti Lilia.. Ja itsekin niin. Ruotsinkieliset sukulaiset ääntävät Liilia.
Siinä ois myös kivasti se suvun Mari..minusta Marikki vaan hirmusti suloisempi ;o)!!
Esim.
Lilia Lumi Marikki
Lilia Lumia Marikki
Lilia Lumilia Marikki
Lilia Aida Marikki(Aida aivan ihana mun mielestä)
Lilia Amelia Marikki
Tosin Lumikkikin sopis söpösti teidän tummatukkaiselle vaaleaihoiselle prinsessallenne, sillä juuri sellainenhan sadun Lumikkikin oli ;o)!
Lilia Lumikki Josefiina
Lilia Lumikki Adalmiina
Lilia Josefin Lumikki
Lilia Maria Lumikki
Lilia Aida Lumikki
Lilia Eden Lumimaria
Harmi ku tytölle ei voi laittaa ku kolme nimeä. Nyt pitäis vaan valita " meidän Lillin omin nimi" . :) Ehkä tässä ku vielä muutaman päivän miettii ja makustelee.. ni valinta on pakko tehdä. :)
Mun vanhemmat toivovat sitä LUMIKKI nimeä.. Tyttö on sellainen mustatukka heidän mielestään. Saa nyt nähdä.
Kiitos kaikille tosi paljon avusta ja ihanista ehdotuksista!! :) Toivottavasti joku muukin LILIA nimeen ihastunut näistä hyötyy. :)
Olette jo päätyneet Lilia-etunimeen, itse toivot Mari-nimeä jossain muodossa ja vanhemmat taas Lumikkia. Ehdotan siksi seuraavaa:
Lilia Lumikki Mariel
Lilia Mariel Lumikki
Susta on tosi iso apu nimen valinnassa Lilialle! :) Taisi olla jo Ellenkin nimeä valitessa, mutta se oli päätetty jo paljon aikaisemmin ku neiti syntyi. :)