Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla toimeen työkaverin kanssa, joka on päättänyt tuhota sun uran?

Vierailija
29.11.2023 |

Kieroilee ja juonii ja koittaa saada ihmiset sua vastaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia eli luonto tarjoaa kaksi vaihtoehtoa: taistele tai pakene.

Vierailija
22/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla järjellinen esihenkilö, jonka kanssa voisit ottaa asian puheeksi?

Esihenkilö on jo saatu puhuttua mua vastaan.

Eli siis jos esihenkilö on myös sua vastaan, on vastaanpuhuja todennäköisesti silloin esittänyt pätevät todisteet sua vastaan. Pitäisköhän sun vähän katsoa nokkaasi pidemmälle ja käsittää, että vikaa voi mahdollisesti olla myös sinussa?

Olen eri kuin ap, mutta minulla on kokemusta epäterveistä työyhteisöistä, ja niissä ei tosiaan tarvita mitään päteviä syitä sille, että jotkut käyttäytyvät todella veemäisesti joitakuita kohtaan ja että syntyy klikkejä, joiden välillä käydään hiekkalaatikkosotia. Joskus ongelmien pääasiallinen aiheuttaja on esimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama teetkö suorittavaa työtä tai oletko asiantuntija, niin työnäytöt puhuvat puolestaan. Kyräilkööt muut mitä tykkää, ei hetkauta. Minä teen työni ja saan siitä kerran kuussa palkan. Kavereita en töissä tarvitse eikä muiden mielipiteillä ole tai ainakaan pitäisi olla väliä.

Vierailija
24/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, jos hänelle suoraan puhuminen ei auta niin mieti kannattaako ottaa laajemmin käsittelyyn.

Jos työpaikka on rakas niin raskas juttu. 

Tosiasia on, että joskus ei auta mikään. Mieli tekisi ottaa letistä kiinni ja luututa käytävät kun ulos raahaa, mutta kun ei saa. 

Oletko koskaan ajatellut ystävystyä henkilön kanssa?

Usein laiha sopu on parempi kuin lihava riita

Piittaamattomuuskin on yksi keino. Anna rähistä yksikseen

Vierailija
25/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaihtoehtoa, juokse!

Vierailija
26/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en anna periksi ! Vaikka siltä nyt tuntuukin .

Ja olen HILJAA en pukahda kellekään unelmoistani , sananlaku sanoo hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
27/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö työkaveri peräsuolen laskeumasta?

Kerrankin tämän viestin kirjoittaja puhuu asiaa. Voisit vaikka ihan suoraan kysyä kiusaajalta, kärsiikö hän kyseisestä vaivasta. Muistan itse yhden entisen työkaverin, joka kovaan ääneen ihmetteli mun tekemisiä pomon kuullen, aina arvostellen jotain mitä olen tekemässä. Kysyin häneltä ihan suoraan, mikä ongelma hänellä on. Luettelin myös mahdollisia analyysejä ihan keittiöpsykologin näkökulmasta. Hänen työsopimustaan ei jatkettu, itse olen edelleen samassa paikassa töissä.

Vierailija
28/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tätä ihmistä johonkin huoneeseen ja kysy häneltä kiihkeästi, miksi käyttäytyy niin huonosti sinua kohtaan? 

Ja jos olet yleensä kiltti, nyt ole vaihteeksi aggressiivinen tai ainakin vaarallisen tuntuinen, jotta tajuaa, ettei kanssasi pelleillä.

Kysy kaikki tarkkaan ja sano, että jos ei kohtelu muutu, viet hänet pomon ja luottamusmiehen kanssa juttelemaan yhdessä.

Sitä paitsi jos esimieskin kiusaa, pyydä audienssia hänenkin luokse ja kysy, mistä kenkä puristaa. 

Jos kiusaamiset jatkuu, pomoillakin on pomot, joille voi valittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi