3.lapsi tulossa, mies ei halua
En halunnut ehkäisyä itse käyttää, sanoin miehelle ihan suoraan että voisin 3.lapsen haluta, mutta kaksikin riittää jos ei hän enempää tahdo. Sanoin myös, että ehkäisy on sitten hänen harteillaan, jos ei vauvaa tahdo.
No, hän ei ehkäisyä käyttänyt ja olen raskaana. Mies vaikeroi ettei rahat ja voimavarat riitä kolmanteen, häntä ahdistaa. Mies on varmaan joillakin spekseillä "kunnollinen", korkeasti koulutettu ja turvallisessa vakituisessa työssä. En vaan jaksa ymmärtää, miksi toimii näin?
Kommentit (264)
Kysy mieheltä, että onko hänellä aavistustakaan miten tässä näin nyt kävi?
Vähän myöhäistä se on nyt miehen haluta yhtään mitään.
Vaikea kyllä ajatella, että olisi koulutettu mies. Mun duunari mieheni osaa käyttää korttia, kun ei halua enempää lapsia.
Miten olisi se abortti ja laitat putket poikki. Et voi pakottaa ketään isäksi.
Ylläri, ehkäsyn pitäis näköjään olla aina naisen harteilla
Vierailija kirjoitti:
Ylläri, ehkäsyn pitäis näköjään olla aina naisen harteilla
Se on kummankin tehtävä edes yrittää ehkäistä. Jos hormonaalinen ei käy, voi teettää sterilisaation tai mies vasektomian tai kumpikin tekee itsensä kyvyttömäksi saada lapsia.
Vaihtoehtoina on nyt sitten abortti tai lapsen antaminen adoptioon ja sitten kun tämä on hoidettu niin sterilisaatioon, jotta vahinko ei toistu.
Älä kitise ap, siihen tekoon tarvitaan aina kaksi. Et siis katsonut että käytti kortsua, kun et itse käytä kierukkaa tai pillereitä. Kärsi ruumis kärsi, kirkkaimman kruunun saat😂😂😂
Se on ainakin loistoidea, että hankkii lapsia miehelle, joka ei niitä halua. Varmasti elämästä tulee hienoa ja mukavaa ja lapset kehittyvät erinomaisesti.
Siis aikuisille ihmisille, joilla on jo kaksi lasta entuudestaan, tulee yllätyksenä, että paljaalla panemalla tulee raskaaksi..Voi jeesus mitä touhua taas kerran! Nyt sulle kierukka ja mieheltä putket poikki ettei enempää käy 'vahinkoja'.....
Kuulostaa, että mies nyt vaan miettii ja ahdistuu tosiaan siitä riittääkö voimat ja varat.
Ehkä se siitä, ehkä ei, mutta jos mies missään nimessä ei olisi halunnut lasta niin kyllä se ois sitä kumia käyttänyt.
Onko mies siis sanonut, että ei halua tätä lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoina on nyt sitten abortti tai lapsen antaminen adoptioon ja sitten kun tämä on hoidettu niin sterilisaatioon, jotta vahinko ei toistu.
Ei se mikään vahinko ollut, jos ehkäisyä ei käytetty.
No sinähän sen lapsen loppujen lopuksi hoidat.
No ilmeisesti kuitenkin tiedostit että ei se mies sitä kolmatta halua? Jos mies ei silloin käytä ehkäisyä niin ainoa oikea tapa on laittaa luukut kiinni että ei tapahdu sitä mitä mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi se abortti ja laitat putket poikki. Et voi pakottaa ketään isäksi.
Ei miestä ole ketään pakottanut mihinkään. Hän harrasti seksiä ilman ehkäisyä, ja jo lapset tietävät mihin se johtaa. Lapsen hän siis halusi, mutta nyt jännittää.
Kerrot sille itsekkäälle paskiaiselle, että sitä saa mitä tilaa, ja paras vain totuttautua tilanteeseen.
Joo en minäkään. Miksi kukaan ehdoin tahdoin hankkii maailmaan ihmisen, jota molemmat vanhemmat eivät halua? T: kolmen, molempien vanhempien toivoman, lapsen äiti