3.lapsi tulossa, mies ei halua
En halunnut ehkäisyä itse käyttää, sanoin miehelle ihan suoraan että voisin 3.lapsen haluta, mutta kaksikin riittää jos ei hän enempää tahdo. Sanoin myös, että ehkäisy on sitten hänen harteillaan, jos ei vauvaa tahdo.
No, hän ei ehkäisyä käyttänyt ja olen raskaana. Mies vaikeroi ettei rahat ja voimavarat riitä kolmanteen, häntä ahdistaa. Mies on varmaan joillakin spekseillä "kunnollinen", korkeasti koulutettu ja turvallisessa vakituisessa työssä. En vaan jaksa ymmärtää, miksi toimii näin?
Kommentit (264)
Miehelläsi on pointti. Miten sitä jaksaa sen kolmannen kanssa sitten. Sä olet tehnyt reilusti ja sanonut, että lapsi voi tulla jos on tullakseen ja jättänyt vastuun miehelle. Mies kantaa nyt sen vastuun sitten.
meillä oli tilanne, että olen potenut ties kuinka kauan vauvakuumetta. Sanoin miehelle, että en ole ehkäisyä käyttämässä, koska se sekoittaa mun pääkopan. Summa summarum: olen nyt kierukan kanssa ja abortti takana. Mietin kovin, että haluanko olla miehen kanssa yhdessä enää. Mulla ei ole montaa vuotta mahdollista saada lapsia ja hän sanoi, että aika ei ole otollinen lapselle. Nyt kannan itse myös luultavasti lopun elämääni siitä katkeruutta, että tuli valittua näihin vuosiin mies, joka ei lapsia ilmeisesti halua ja painostaa aborttiin kun itse ei ehkäissyt.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti kuitenkin tiedostit että ei se mies sitä kolmatta halua? Jos mies ei silloin käytä ehkäisyä niin ainoa oikea tapa on laittaa luukut kiinni että ei tapahdu sitä mitä mies ei halua.
Miksei mies pidä piliä pöksyissään tai ehkäise? Miksi sen pitäisi ehkäistä joka lapsen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi se abortti ja laitat putket poikki. Et voi pakottaa ketään isäksi.
Abortti on synti. Se isä ihan itse pakottaa itsensä isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on pointti. Miten sitä jaksaa sen kolmannen kanssa sitten. Sä olet tehnyt reilusti ja sanonut, että lapsi voi tulla jos on tullakseen ja jättänyt vastuun miehelle. Mies kantaa nyt sen vastuun sitten.
meillä oli tilanne, että olen potenut ties kuinka kauan vauvakuumetta. Sanoin miehelle, että en ole ehkäisyä käyttämässä, koska se sekoittaa mun pääkopan. Summa summarum: olen nyt kierukan kanssa ja abortti takana. Mietin kovin, että haluanko olla miehen kanssa yhdessä enää. Mulla ei ole montaa vuotta mahdollista saada lapsia ja hän sanoi, että aika ei ole otollinen lapselle. Nyt kannan itse myös luultavasti lopun elämääni siitä katkeruutta, että tuli valittua näihin vuosiin mies, joka ei lapsia ilmeisesti halua ja painostaa aborttiin kun itse ei ehkäissyt.
Miksi ihmeessä teit abortin ja vielä tuollaisessa tilanteessa??? Pyydä Jumalalta anteeksi, että surmautit syntymättömän lapsenne!
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit miehen kävellä oman tahtosi ylitse asiassa, jossa päätösvalta kuuluu sinulle ja vielä jatkat suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä teit abortin ja vielä tuollaisessa tilanteessa??? Pyydä Juma
Mene hi h hu li nyt jo muualle. Ja muista se tärkein käsky: rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi. Olet kammottava, tuomitseva ihmi s s a a s ta.
No kohta entinen Mies
sla valmistautua eroon
Älä pakota isäksi.Miksi et hakenut sterillisatioita? Miksi et jälkiehkäisy pilereitä.Miksi et vaihtanut miehen joka haluaa lapsia? Leikit tulella.Vai oletko ap mies ja provo,alennat aloituksellasi naisia?
Vierailija kirjoitti:
Älä pakota isäksi.Miksi et hakenut sterillisatioita? Miksi et jälkiehkäisy pilereitä.Miksi et vaihtanut miehen joka haluaa lapsia? Leikit tulella.Vai oletko ap mies ja provo,alennat aloituksellasi naisia?
Mies halusi itse isäksi kun harrasti seksiä ilman ehkäisyä. Tahtoahan ei lapsen tuloon tarvita vaan seksiä ilman ehkäisyä.
Miksei mies käyttänyt kondomia? Miksei hän laittanut putkeaan poikki? Miksei vaihtanut naiseen joka ei halua (enempää) lapsia? Vai onko tämä provo jossa alennetaan tarkoituksella mies lapsentasoiseksi sivutoimijaksi?
On kyllä erikoinen mies, kun paljaalla lykkii vaikkei lapsia halua. Jotain älyllistä kehitysvammaa?
Hienoa. Saat itse syyttää yhtä lailla itseäsi kuin miestä , ei tässä kumpikaan ole toiminut vastuuntuntoisemmin tai tunnottomasti kuin toinen. Jos ei isä jostain syystä kasvakaan isyyteen enää tämän kolmannen kohdalla niin lapsi saa lopun elämää kantaa mitä erilaisempia taakkoja tästä johtuen. Varsinkin jos isä on läsnä mutta samaan aikaan ei ole.
t. Sellaisen isän tytär joka ei lasta halunnut mutta ei varsinaisesti tehnyt asian eteen mitään ettei lasta syntyisi.
mitä ihmiset luulee saavansa kun seggsiä harrastavat ilman ehkäisyä? Taulu-tv:n vai?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoina on nyt sitten abortti tai lapsen antaminen adoptioon ja sitten kun tämä on hoidettu niin sterilisaatioon, jotta vahinko ei toistu.
Minusta tuon miehen voisi antaa adoptioon tai edunvalvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mulkun kantaja osannut laueta sun vatsalle tai tisseille.
Poju ei näy tuntevan omaa fysiologiaansa.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti kuitenkin tiedostit että ei se mies sitä kolmatta halua? Jos mies ei silloin käytä ehkäisyä niin ainoa oikea tapa on laittaa luukut kiinni että ei tapahdu sitä mitä mies ei halua.
??????????
Mielestäni mies on itse vastuussa siitä ettei tapahdu mitä hän ei halua. Vaihtoehtoja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi se abortti ja laitat putket poikki. Et voi pakottaa ketään isäksi.
Tuossa tilanteessa nainenhan voi vaan olla olemassa ja miehestä tulis isä. Eli ei se ole mitään aktiivista pakottamista. Ehkäisy oli miehen vastuulla, eikä hän kantanut vastuutaan
Ap voisi myös laittaa edunvalvontaan, kuten miehensäkin.
Olisi tuolle älynjättiläiselle tullut ne kortsut halvemmaksi, mutta nyt on myöhäistä. Voi,voi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kyllä ajatella, että olisi koulutettu mies. Mun duunari mieheni osaa käyttää korttia, kun ei halua enempää lapsia.
Luottokorttia, jolla ostetaan henkari?
Mahtavaa! Hyvää jatkoa teidän perheelle jos kommunikointi on tuolla tasolla. Seuraavaksi täällä on ketju kun mies ei enää syty, sitten itketään elareista.
Unohda ap se miehen mielialoista huolehtiminen ja keskity itseesi ja lapsiisi.