Diili 2024 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Toni Lähteen kanssa neuvonantajana nähdään start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1208)
Itse pidin paljon enemmän miesten taukojumpasta. Naisten taukojumppa oli niin perus, ei mitään uutta. Miehillä oli hauskaa, heittäytymistä ja suomalaisten on helpompi osallistua tuollaiseen matalan kynnyksen taukojumppaan. Olen itse liikunta-alalla ja uskon, että omatkin asiakkaat osallistuisivat mieluummin tuollaiseen jumppaan, jossa saa nauraa.
Noloa jättää Aini yksin vetämään jumppaa samalla kun kaksi muuta luimistelee piilossa olemattomia "Matti Myöhäisiä" ohjaamassa...
Kuka lähti kotiin jumppatehtävän jälkeen??
Jäljellä olevista Jessi ja Salme ja Niklas vaikuttaa vähän ilkeiltä ihmisiltä. Aini on hyvä puurtaja ja taitava, mutta ei johtaja-ainesta. Kun Miki on hyvä, hän on tosi hyvä. Mutta jotenkin sokeasti saattaa vetää huonosti eikä itse huomaa. Itsekritiikki puuttuu.
Ihmettelen, miten Jessi ja Salme vielä kisassa mukana.. olis pitänyt tippua ajat sitten!
Eiks toi cuckoo ole sen neuvonantajan puulaaki? Eiks ne saanu muita firmoja..
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten Jessi ja Salme vielä kisassa mukana.. olis pitänyt tippua ajat sitten!
Kaksi epäpätevintä ja epämiellyttävämpää akkaa. Ei jatkoon.
Cuckooo meinaako se samaa kuin cuckold? En tajua mitä meinaa, joku uusi seksitrendi taas.
Spoiler
.
.
Eipä jotenkin yllättänyt, että tuli taas joku "Jaajon kierrepallo", jolla miesten varma voitto saatiin mitätöityä. Miehet sai myytyä hyvin vip-hyttejä, kun taas naisilla ei kauppa käynyt. Ilmeisesti voittoa pedataan tänä vuonna naiselle. Tony ylisti Jessin energiaa ja intoa SuomiPop-risteilyjä kohtaan.
Jessi kertoi käyneensä kymmeniä kertoja SuomiPop-risteilyillä ja selvästi fanittaa näitä radiojuontajia. Ehkä siinä syy, miksi hakeutui ohjelmaan - on Jaajon suurin fangirl.
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi cuckoo ole sen neuvonantajan puulaaki? Eiks ne saanu muita firmoja..
Mä oon luullut että on sen lastenvaatemerkki gugguun toimari .
Moi
olen täältä Ruotsista seurannut Suomen Diiliä ja olen järkyttynyt siitä kuinka huonoja osallistujat ovat. Jos he edustavat suomalaisia yrityksiä, niin en ihmettele sitä että teillä menee huonommin kuin Ruotsilla!
Med vänlig hälsning
Kaisa
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui ruutu+ jaksossa?
Kaksiosainen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui ruutu+ jaksossa?
Ei kukaan. Ne järkkäs sen suomipop-risteilyn VIP-jutut ja se on kaksijaksoinen homma.
Olipa tyhmä tuo risteilytehtäväkin. Aikaa taas yllättäen niin vähän, ettei siinä voikaan onnistua kunnolla. Ja siihen vielä se yllätystehtävä päälle.
Miehet pitää hauskaa jumppaa hihii onpas hauskaa hehee
mutta nyt kelattuani keskustelua taaksepäin, ymmärrän sen että suomalaisilla on vaikeaa.
Otan osaa.
med vänlig hälsning
Kaisa
Siis sanoiko Toni Lähde just että kolme pikkusen pullukkaa miestä..:DD. Minkälainen haloo nousis jos olis sanonut, että kolme pullukkaa naista? :DD
Mietin aina kenen kanssa haluaisin tehdä yhteistyötä ja näistä jäljellä olevista nousee Miki ja Elias.