Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työskentelen mieluummin etänä kuin toimistolla?

Vierailija
29.11.2023 |

Ensiksi ergonomia: kotona on omien säätöjen mukaan oleva työtuoli, hyvät näytöt, johdot valmiiksi kytkettyinä. Toimistolla ei ole omia työpisteitä eikä paikkoja saa päiväksi varata, jos joutuu hetkeksi poistumaan muualle.

Tärkeimpänä kuitenkin: kotona on sohva, jonne voit hetkeksi heittää rentoon asentoon keräämään ajatuksiasi. Toimistolla päädyt taukoa kaivatessasi kahvihuoneeseen kuuntelemaan lätinää säästä tai tositv:stä. Toimistotauon jälkeen olo ei ole palautunut eikä ajatus kulje. Mutta tulihan näyttäydyttyä paikan päällä. Se on kuulemma tärkeää, vaikka siellä kaikki olisivatkin etäpalavereissa samalla tavalla kuin kotona työskennellessä.

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aikani tarkemmin kotona. Turha jonninjoutava kahvihuoneessa ihmettely on jäänyt pois. Käyn vaikka kävelyllä niin kilot pysyvät kurissa.

Vierailija
182/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin toimistolle tekemään etätyötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka on itsellä isoin, omanlaiset tauot, käyn lounaalla salilla joka on talon alakerrassa. Nokosetkin maistuu silloin tällöin.

Vierailija
184/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä: heräät klo 7.50 ja olet töissä klo 8.00. Tauoilla koiran lenkki, aamutoimet ja ruokailut.

Toimistopäivä: Heräät klo 6.00 ja olet toimistolla klo 08.15. Aamutoimet ja -pesut, aamupala, kevyt laittautuminen, koiran lenkki, kävely toimistolle.

Jaa kummankohan valitsis.

Vierailija
185/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kovin viihtyisä toimisto. Jokainen lähinnä työskentelee omissa oloissaan huoneessaan.

Vierailija
186/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkassa ajaminen jää pois ja saa tehdä työt rauhassa :) jos lapsia kipeenä niin ei tarvi tehdä erikseen järjestelyitä paitsi on kyllä huomattu, että jotkut eivät kykene enää edes etätöihin jos lapsi kipeenä 

Vierailija
187/189 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ostanut kotiinsa hyvät näytöt etätyön takia omalla rahallaan? Minä en kyllä sen tason näyttöjä ostaisi, mitä töissä on. Katsoin hinnat, toinen näyttöni maksaisi tonnin ja toinen vähän vajaa 500 euroa. 

Öö, meillä työnantaja antoi etätyötä varten näytöt toimistolta kullekin kotiin työkäyttöä varten. Ei kai jossain joudu työvälineitä kuten näyttöjä itse hankkimaan...! Me saatiin sähköpöytiinkin työnantajan tuki, jos sellaisen halusi hankkia kotiin. 

Vierailija
188/189 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A person who understands a safe and caring place for tomorrow in Copenhagen wants to come to your place in the city. Do you think you can help him? Thank you!

Vierailija
189/189 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lähtee nykyään toimistolle, kun siellä on rauhallista ja kaikki muut on etätöissä. Lisäksi saa hyvän aamulenkin, 2 km, pyörällä tai kävellen. Siitäkin huolimatta lähtee toimistolle, vaikka täällä kotona ei ole ketään. Mutta täällä on sitten tuota käytävällä ramppaamista, koko ajan joku tekee remonttia yms. ja hänellä sama kuin minulla, isoa sähköpöytää ei meille mahdu. Sen saisi kyllä työpaikalta tuoda, mutta mahdoton saada kahden paljon tilaa tarvitsevan ihmisen työt kotiin. 

Mulla on myös palavereissa tilanne, että pitää nähdä isoja kokonaisuuksia kerralla.

***********************************************************************************************************

"Siitäkin huolimatta lähtee toimistolle, vaikka täällä kotona ei ole ketään."

"Toimistolle?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi