Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Sitku se hakee ne kiljuvat kurahousulapset kottii.
Kiva siinä sivussa vörkätä pastakoneen kimpussa.
Läksyt ja pyykinpesu. Lasten iltavaatteiden vaihto. Ehkä tiskiä. Ja huuto "koska on ruoka valmis".
Niin.
Eipä me ostella lahjoja toisillemme. Vaikka miehellä onkin syntymäpäivä jouluaattona ;D
Mä kyllä hankin aina täytekakkua, siitä se tykkää, kermainen mansikkakakku.
Selänhierontalupaus, ei voi mennä pieleen. Tai voihan asia liittyä myös intiimijuttuihin... :)
Valitettavasti ei ole miestä jolle ostaisin lahjan.
Jos olis niin ehkä ostasin meille yhteisen kylpylä tms lomaviikonlopun jossa ois jotain pientä luxusta. Sitten voisin ostaa jotain sellaista herkkua josta tiedän hänen pitävän.
En usko että näillä ikävuosilla mies jaksaa enää ilahtua jostain kravaatista tai villapuserosta, sukista puhumattakaan.
Tämän joulun lahja on vielä mietinnässä, mutta yleensä olen ostanut hotelli-, laiva- tai kaupunkiloman. Miehellä on jo kaikkea ja ostaa heti tarvitsemansa, joten elämyslahjoilla mennään.
Varmaan merinovillaneuleen tai collegehousut ostan
Ostin sellaset karkkistringit miehelle jotka voin syödä mieheni päältä
Persettä. Sai kyllä isänpäivä- ja synttärilahjaksikin. Toivottavasti ei huomaa että kierrätän samaa lahjaa juhlasta toiseen.
Hyvää seksiä sillä aikaa kun mummo hoitaa lapsia
Ei mitään, koska ei ole ollut kiltti. Simple as that.
Emme osta joululahjoja toisillemme.
Ei ole mitään lahjoja moneen vuoteen. Ostaa itse mitä tarvitsee.
Tein miehen lempiruokaa, leivoin kakun ja kirjoitin miehelle salaisen rakkauskirjeen. <3
Annoin laboratoriotestien lahjakortin (terveydentilan seurantaan). Oli mieleen.
Skotlantilaisen viskipullon
Aladdin suklaa-rasian
Timantti- parkkikiekon
Suomalaiset villasukat
Ei mitään, onneksi ei ole sellaista.