On vaikea keksiä illaksi iltapalaa, kun asun yksin. Yritän edes yhden juqurtin syödä.
Kommentit (60)
On se vaikeaa mennä paskalle kun asuu yksin. Pitäs olla joku kädestä pitämässä ja pyyhkimässä.
Onpas ilkeitä vastauksia. Minulla on ap ihan sama ongelma. Ruoka vaan ei maistu. Kuvittelin että täällä olisi hyviä vinkkejä asiaan, mutta muutama ystävällinen vastaus löytyi.
Ehkä näillä ilkeilijöillä on syynsä kiusata. Tsemppiä, kyllä me jotain hyvää syömistä keksitään ja unohdetaan ilkeät kirjoitukset.
Eihän se iltapala mikään pakollinen ole, jos ei maistu olkaa syömättä. Kyllä nälkäinen keksii aina jotain mitä suuhunsa laittaa.
Klo18 jälkeen en syö mitään. Todellakin illalla ei tarvitse syödä jos ei maistu. Asun yksin ja syön mitä ja milloin haluan. Kannattaa opetella kuulostelemaan mitä oma keho tarvii. Mitä ruokia ja milloin.
En ymmärrä miten yksinolo vaikuttaisi iltapalaan. Rahan puute voi kyllä vaikuttaa.
Illalla harvemmin maistuu mikään kummoinen. Lääkkeen takia pitäisi kuitenkin syödä jotain. Useimmin se on jogurtti tai hedelmä.
Onko sinkkuna vaikeaa keksiä myös aamupala ja lounas? Erikoinen aloitus. On ihmisillä ongelmat.
Ei ole ongelmaa. Syön vain pari voileipää teen kanssa, siinä se.
Mysli ja jugurttia
Paistettua tai keitettyä kananmunaa
Voileipä
Mikropuuro
Sellainen valmis salaattiannos (näitä monesti ostan jos punaisella lapulla löytyy esimerkiksi kreikkalainen salaatti)
Voi hyvänen aika sentään. Nyt pääsi iso nauru, mutta sehän on tietenkin hyvä, kun ikä pitenee.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ilkeitä vastauksia. Minulla on ap ihan sama ongelma. Ruoka vaan ei maistu. Kuvittelin että täällä olisi hyviä vinkkejä asiaan, mutta muutama ystävällinen vastaus löytyi.
Ehkä näillä ilkeilijöillä on syynsä kiusata. Tsemppiä, kyllä me jotain hyvää syömistä keksitään ja unohdetaan ilkeät kirjoitukset.
No jos ruoka ei maistu, niin mikä ihmeen pakko on väkisin syödä?
Oli sitten yksineläjä tai ei.
Lämmin kaakao ja leipä on mun lemppari-iltapala, jos nyt vinkkejä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ruoka ei maistu, niin mikä ihmeen pakko on väkisin syödä?
Oli sitten yksineläjä tai ei.
Oletko kokenut ruokahaluttomuutta? Se on aika ikävä kierre, jos vaikka ahdistavan elämäntilanteen takia ei pysty syömään. Syömättömyys lisää pahaa oloa ja voimattomuutta, ja entistä vähemmän jaksaa yrittää keksiä tai valmistaa ruokia mitkä menisi alas.
Kannattaa yrittää syödä vaikka hedelmiä tai juoda hedelmämehuja, saa edes vähän vitamiineja niin että pystyy toimimaan itsensä hyväksi.
Puolen litran pullo kossua takaa hyvän, mutta nopean yöunen.
Vaikea keksiä, anna mun nauraa. Itsellä sytostaattilääkitys, mikään ei maistu, oikeesti vaikea keksiä mikä menisi alas.
Vierailija kirjoitti:
Juo muutama tämmöinen 🍻🍻
Toi on ihan paras iltapala 🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
VOi nyyh 😭😭😭 Syö vaikka manqo 🥭
Jugurtti, jogurtti tai jukurtti. Kaikki ihan päteviä suomen kielen sanoja.