On vaikea keksiä illaksi iltapalaa, kun asun yksin. Yritän edes yhden juqurtin syödä.
Kommentit (60)
Onko aamuksi helpompi keksiä iltapalaa?
Aloituksesi pohjalta keksin montakin syytä siihen miksi asut yksin.
Syö vaikka leipä ja hedelmä. Itse syön parhaillaan appelsiinia ja joululimppua.
Ei ole samaa.
Parisuhdestatuksen muutokset ei ole vieneet kokkaustaitojani. Eikä ravinnontarvetta.
EI ole mikään pakko syödä iltapalaa. Syöminen kannattaisi muutenkin lopettaa viimeistään kaksi tuntia ennen pehkuihin painumista.
Mitä? Mulla ei ole ollut vaikeuksia keksiä iltapalaa sinkkuna, leskenä, avoliitossa tai avioliitossa. En ollenkaan käsitä miten siviilisääty vaikuttaisi miettimiseen.
Tein riisipuuroa ja rusinasoppaa. Siinä on moneksi illaksi iltapalaa.
Itse asiassa ymmärrän. En itse jaksa vaivautua jos olen yksin. Seurassa sitä tulee kokkailtua/laitettua jotain kivaa. Yksin kun on niin ei oikeestaan kiinnosta.
Mun mies on hirvimetsällä ja musta on IHANAA keksiä mitä söisin vielä tänään! Saatan paistaa munakkaan tai käydä ostamassa jotain herkkusalaattia tai paistopistejuttuja. Normaalisti syödään iltaruoka n. klo 20 eikä iltapalaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on hirvimetsällä ja musta on IHANAA keksiä mitä söisin vielä tänään! Saatan paistaa munakkaan tai käydä ostamassa jotain herkkusalaattia tai paistopistejuttuja. Normaalisti syödään iltaruoka n. klo 20 eikä iltapalaa ollenkaan.
Olenkohan ikinä lukenut mitään yhtä säälittävää elämäni aikana. Anteeksi, mutta sellainen olo tuli. Ihminen, joka on niin riippuvainen miehestä että ei osaa edes syödä mitä, miten ja milloin haluaa.
Jos olet nälkäinem keksit kyllä. Jos et ole nälkäinen niin ei tarvitse.
Oletko joskus asunut jonkun kanssa ja oliko silloin helpompi keksiä iltapalaa? Muistele mitä teit silloin ja tee samaa itsellesi. Meillä monella on se, että muita osaa palvella paremmin kuin itseä. Se on aika surullista, mutta on mahdollista opetella ajattelemaan että olen tärkeä ja ansaitsen yksin ollessani yhtä kivasti laitetun iltapalan kuin toisenkin kanssa.
Vai oletko kenties eronnut eikä sinulla siksi ole ruokahalua kun on outoa olla yksin? Minulla oli eron jälkeen vaikeuksia saada mitään alas hetkeen. Silloin vaikka joku smoothie oli hyvä iltapala, siihen voi laittaa sen jugurtinkin ja terveellisiä vihanneksia ja hedelmiä lisäksi. Sitten joku päivä huomaat, että ruokahalu on palannut ja teet itsellesi vaikka lämpimiä voileipiä tai herkullisen munakkaan iltapalaksi.
Mukavaa iltaa sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Lämmitä lihapiirakoita ja nakkeja.
Kai nyt yksi lihapiirakka riittää. Ellet sitten ole joku kehopositiivinen
Tiedän, mitä se on. Ja jos ostan kaupasta houkuttelevia aineksia ruokiin, ne jäävät kotona liian usein kaappiin. Kaupassa tuntee normaalia nälkää, kotona ei. Ei kiinnosta tarpeeksi kokata vain itselle.
Vierailija kirjoitti:
-100000/5
Kukaan ei ole niin tyhmä, että kirjoittaa jugurtti.
Ei kukaan kirjoittanutkaan, paitsi sinä. Ap meinaa syödä juqurtin 😂
Olen naimisissa. Minä lopetan syömisen klo 13 jälkeen, käyn illalla lenkillä ja syön seuraavan kerran klo 8.
Jätä se jogurtti aamuun, voit paremmin ja pääset naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää syödä iltapala? Itse lopetan syömisen klo 18. Terveellistä.
Mihin aikaan menet nukkumaan? Varmaan aika ajoissa?
Juqurtti? Onko se jusufin ruikkasema siemenpirtelö?
Syön päivällisen jotain klo 18-19 enkä tarvitse mitään iltapalaa sen jälkeen.