Hienoin ammatti/koulutus miehellä?
No niin. Antakaapa tulla mielipiteitä, mitkä koulutukset tai ammatit naisten silmissä ovat miehillä arvostettuja ja ihailtuja?
Kommentit (93)
Hakaniemen korkeakoulusta valmistunut rokkari jännis..
Joku yliopistokoulutus, joka heijastaa tyypin arvomaailmaa aidosti. Alalla ei niin väliä, jos jotain kautta haluaa kantaa kortensa kekoon maailman hyväksi. Biologi, kehitysmaatutkija tai vaikka se lääkäri tai jotain muuta vastaavaa, jos sydän on aidosti hommassa mukana.
Korkeasti koulutettu niin lapsistakin tulee fiksuja. Lastenlääkäri ykkösenä, DI kakkosena ja juristi kolmosena mulla.
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettu niin lapsistakin tulee fiksuja. Lastenlääkäri ykkösenä, DI kakkosena ja juristi kolmosena mulla.
Mulla taas lihaksikas potkunyrkkeilijä. Mitä hyötyä lääkäristä tai di:stä on jos ei kykene puolustamaan venäläisten hyökkäykseltä naistaan?
Matemaattiset alat. IT, kemia, fysiikka... Teoreettinen fyysikko tai astrofyysikko olisi seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Palomies, poliisi, upseeri
Oikeasti palomies?!?! Se tekee paskaduunia. Jos ei ole keikkaa, niin lakaisee hallin lattiaa, täyttelee alkusammutuskaluston käsisammuttimia, kalustohuoltoa jne yksinkertaista amisduunia. Poliisi sentään on edes amk-tutkinto ja poliisissa on tehtäviä, joihin halutaan sellaisia ihmisiä jotka ovat olleet silloin paikalla, kun on älyä jaettu.
Toki tyhmälle naiselle kelpaa tyhmä mies.
Dippainssit on tylsimpiä miehiä ikinä. Pikkutuhmiin teekkarivitseihin jää niiden huumorintaju. Yhden tunnen joka on nousut tuon tason yläpuolelle mutta se väittelikin teknikan tohtoriksi.
Ehkä vain poliisi olisi pahempi, sitä paitsi niillä on maine p:rsuina ja v:monhakkajina.
Vierailija kirjoitti:
Dippainssit on tylsimpiä miehiä ikinä. Pikkutuhmiin teekkarivitseihin jää niiden huumorintaju. Yhden tunnen joka on nousut tuon tason yläpuolelle mutta se väittelikin teknikan tohtoriksi.
Ehkä vain poliisi olisi pahempi, sitä paitsi niillä on maine p:rsuina ja v:monhakkajina.
Minä tunnen kymmeniä dippainssejä. Oikein leppoisaa ja hauskaa porukkaan ovat enimmäkseen.
Hienoja ammatteja olis kirjailija ja filosofi, (joilla toivottavasti olisi joku kuukausipalkkainen duuni johon voivat palata kun rahat loppuu).
Mulle riittää et on korkeakoulutettu tai muuten rikas eli esim jos on hyvä sijoittaja tai pokeripelaaja niin on jees. Kuhan sitä massia löytyy niin kaikki hyvin :D t N19