Hienoin ammatti/koulutus miehellä?
No niin. Antakaapa tulla mielipiteitä, mitkä koulutukset tai ammatit naisten silmissä ovat miehillä arvostettuja ja ihailtuja?
Kommentit (93)
Sanon kans palomies koska mulla sellanen on tossa sohvalla, muuten miehen ammatti ihan samantekevä. Ite akateeminen
Vierailija kirjoitti:
Joku yliopistokoulutus, joka heijastaa tyypin arvomaailmaa aidosti. Alalla ei niin väliä, jos jotain kautta haluaa kantaa kortensa kekoon maailman hyväksi. Biologi, kehitysmaatutkija tai vaikka se lääkäri tai jotain muuta vastaavaa, jos sydän on aidosti hommassa mukana.
Entäs jos on juristi ja sydän on vain haitaksi?
Sosiaalityöntekijä lastensuojelussa.
Ainakin oma rakas aviomieheni on sellainen ja arvostan kovasti.
Mode nukkuu? Keskusteluja ei voi aloittaa. Palstalla ei mene hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Univormu pitää olla.
Käykö korjaamohaalarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettu niin lapsistakin tulee fiksuja. Lastenlääkäri ykkösenä, DI kakkosena ja juristi kolmosena mulla.
Mulla taas lihaksikas potkunyrkkeilijä. Mitä hyötyä lääkäristä tai di:stä on jos ei kykene puolustamaan venäläisten hyökkäykseltä naistaan?
Lääkäri voi määrät psyykelääkkeitä harhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippainssit on tylsimpiä miehiä ikinä. Pikkutuhmiin teekkarivitseihin jää niiden huumorintaju. Yhden tunnen joka on nousut tuon tason yläpuolelle mutta se väittelikin teknikan tohtoriksi.
Ehkä vain poliisi olisi pahempi, sitä paitsi niillä on maine p:rsuina ja v:monhakkajina.
Minä tunnen kymmeniä dippainssejä. Oikein leppoisaa ja hauskaa porukkaan ovat enimmäkseen.
Jostain syystä insinöörit haastaa riitaa eikä ymmärrä milloin siinä häviää.
-juristi.
Muusikko. Koulutuksista ainoastaan juristi nostaa silmissäni miehen pisteitä.
Autonasentaja , puuseppä , sähkömies tai joku vastaava, jolla on kädentaitoja.
Jos mies ei osaa mitään korjaushommia hän on mielestäni vähän "neiti". Ja ei pelasta edes iso lompakko.
Aina kun baaritiskillä sanon että olen IT-johtaja niin naisista se tyhjenee heti. Sen sijaan 10 dippainssiä on sitten tunkemassa kertomaan miten X802-tekniikka toimii ja onko sitä meillä käytössä
Älkää pojat tätä valitko ainakaan
Fysioterapeutti, ensihoitaja, opettaja
Mieheni, kun hän vielä eli, oli kouluja käymätön yksityisyrittäjä, joten ei koulutusvaatimuksia, jos muuten on hyvässä ja asiallisessa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun baaritiskillä sanon että olen IT-johtaja niin naisista se tyhjenee heti. Sen sijaan 10 dippainssiä on sitten tunkemassa kertomaan miten X802-tekniikka toimii ja onko sitä meillä käytössä
Haha tämä kyllä todistetusti toimii :D täydessä baarissa oli opiskelijabileet ja istumapaikka oli kiva saada. Mentiin sitten esittäytymään nuorille naisille: "Moikka, me ollaan tietotekniikan opiskelijoita, keitäs te ootte?" Naiset katsoivat epäuskoisen kauhistuneella ilmeellä ajatuksena varmasti "Miksi minä?" ja lähtivät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha tämä kyllä todistetusti toimii :D täydessä baarissa oli opiskelijabileet ja istumapaikka oli kiva saada. Mentiin sitten esittäytymään nuorille naisille: "Moikka, me ollaan tietotekniikan opiskelijoita, keitäs te ootte?" Naiset katsoivat epäuskoisen kauhistuneella ilmeellä ajatuksena varmasti "Miksi minä?" ja lähtivät pois.
Se on se nörttiys semmoista, miksi pitää opiskella nörtiksi?
Joku käsityöläisammatti. Seppä, puuseppä? Historioitsija. Biologi.
Narsistien ammatteja.