Huonoin näyttelijä jonka tiedät
Naisista Jenni Banerjee
Miehistä -- (miksi en keksi ketään?)
Kommentit (319)
Scarlett Johansson
Aina sama keikistely, huulet torrolla, tissit tiskissa…
Siis miten _ihmeessä_ kukaan ei ole maininnut Kristen Stewartia?!? Tai siis onhan se niin huono, ettei sitä halua muistaa. Luulin, että on ollu vaan Twilightissä, mutta näin sen sattumalta jossain vanhemmassa (?) jutussa ja oli ihan yhtä -- huono. Ja nyt se on vissiin jossain Lumikki -leffassa. Hymyileeköhän se edes siinä... Siis oikeesti, miten jostukut kehuu sitä ihan hirveen ihkuksi jne. kun eihän silläkään ole kuin yksi ilme, jonka lisäksi se tuhahtelee ja tuijottaa ilmeettömästi ja puree huultaan. Selittäkää mulle, jooko?
ala sure, ei HANKAAN saanut!
Oletko sä se, joka täällä on ennenkin vastaillut huonolla suomella epämääräisiä ketjuun kuulumattomia kommentteja?
Kerro lisää itsestäsi.
Tässä kaksi joista ei minun mielestäni edes voi puhua näyttelijöinä:
Tapio Liinoja ja Esko Salminen
Naisista Miitta Sorvali
Tämä nyt vaan on mielipide, minusta he eivät näyttele mitään he vaan ovat omia pimeitä itsejään joka roolissa mikä heille annetaan. J anoi miehet ovat niin täynnä itseään...T.L kirjoittaa kolumneja joissa ei ole päätä ei häntää, ei punaista lankaa, ei mitään. Mutta julkaistaan koska on tapio Liinojan. Nyt hän yrittää klaulaa tangoja, voi Herra isä. Eikö joku vois sanoa hänelle että hakisi eläkettä ja olis hiljaa.
Ville Virtasesta. Joka roolissa kuulostaa stadilaiselta märisijältä.
mutta yks jonka suosiota en tajua millään, on Nicolas Cage. Mun mielestä sillä on tasan kaks ilmettä joka helvetin leffassa...
elokuvassa leaving las vegas.
Orlando Bloom. Elijah Wood on kyllä kanssa surkea, samoin Nicolas Cage (paitsi siinä Leaving Las Vegasissa). Naisista ei tule mieleen kuin suomalaisia, kuten Minna Haapkylä. Tosin ehkä hän on ihan ok näyttelija, mutta muuten jotenkin sietämätön.
niin vastaus on helppo: Laura Malmivaara. Hänen jälkeensä tulevat mieleen Matleena Kuusniemi ja Liisa Kuoppamäki. Miehistä en nopeasti keksi vastaavia.
Ulkomaalaisista Keanu Reeves ja Elijah Wood.
se 24:n Chloe on jotenkin outo, ne sen ilmeet... Muuten hyvä sarja ja hyvät näyttelijät, mutta tuo Chloe on vaivannut mua alusta asti.
Ne ilmeet ja eleet kuuluvat Chloen epävarmaan persoonaan.
Ennemminkin roolin mukaan vaihtuva ilmeikkyys kuvaa hyviä kuin huonoja näyttelijänkykyjä.
mielestäni se ilmeily ei ole aidon oloista, vaan just sellaista näyteltyä, että näkee heti, että mutristaa naamaa koska rooli niin vaatii.
Elina Knihtilän ärsyyntyneessä puhetavassa on jotain todella ärsyttävävää.
Vaikka sillä roolit on varmaan ollut aika samantyyppisiä, niin miksi roolihahmot pitää näytellä samalla tavalla? Tuskin kaikkiin hahmoihin pitää tuoda samat eleet ja ilmeet.
En myöskään pidä Minna Haapkylästä. Ironista, että miehensä mitä ilmeisemmin osaa näytellä...
näyttelijä !
Ja naisista Calista Flockhart.
Kotimaisia katson niin vähän, mutta oisko Salkkareiden Ismo ja Seppo ja Ulla aika lähellä katastrofia !
No ehdottomasti se George of the junglen äijä! :D Suomeksi Viidakon Ykä tai jotain sinnepäin..
Mutta se ei tarkoita etteikö osaisi näytellä. Kari-Pekka Toivonen on huono näyttelijä. Minna Haapkylä osaa näytellä, mutta en muuten tykkää hänestä.
Huono naisnäyttelijää ei nyt tule mieleen....
Tää salkkareitten blondi joka on nykyään tumma. En edes tiedä nimeä. Uskomaton suoritus sinänsä että näytellyt näin kauan ja edelleen täsmälleen yhtä huono kuin yli 10 v. sitten aloittaessaan.
vie pystin, mä en myöskään ole nähnyt ku tasan yhden ilmeen..
- Keanu Reeves
- Jim Carrey, noi saa vaihtamaan kanavaa just.
Suomalaisista: Franzen, Leppilampi ja se franzenin muija ja Larivaara sekä Malmivaara saa elokuvan ku elokuvan pilalle.