Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (1014)

Vierailija
1001/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c

Stringit eivät ole yhtään sen kiihottavammat ylipainoisella suomineidolla.

Nii no ylipainoisella. Se on sitten eri asia, kun ne stringit on hyvävartaloisella naisella. Yleensä ylipainoiset naiset tietää sen kaappinsa paikan sen verran hyvin, etteivät mitään stringejä käytä.

Vierailija
1002/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun naru hinkkaa persrakoa. Pukamat vaan poksahtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit on mauttomuuden huippu. Hienot ja tyylikkäät Naiset ei käytä Stringejä. Ne on köyhällistö Weetee tavaraa.

Ne on sopivassa koossa mukavimmat. Mulle on ihan sama näkeekö joku röntgenkatseella sen syyllistynkö niiden käyttöön ja mitä sosioekonomisesta taustastani ajatellaan.

Vierailija
1004/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, joten anteeksi, jos toistan jo kerrottua asiaa.

Stringit ovat kätevät, jos haluaa hame päällä pyllistää jollekin henkilölle tai asialle. Ei tarvitse laskea housujaan, voi vain nostaa helmaa ja pyllistää. Jos on minihame, ei tarvitse edes helmaa nostaa.

Vierailija
1005/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi kätevät. Tavis pikkupöksyt tuntuvat kurjilta ja hakeutuvat aina jotenkin vinoon pyllyvakoon tai tekevät ikävän näköisen rajauksen keskelle takamusta (näkyy housujen alta, missä pikkareiden reuna kulkee....). Stringit istuvat ja rajat eivät näy housujen alta. Valmiiksi jo siellä pyllyvaossa. En muita käytäkään.

Vierailija
1006/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas perse

Vierailija
1007/1014 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne housut vaan se mikä siellä mummohousussa on piilossa ihmisten katseilta....

Vierailija
1008/1014 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa

Eivät näy reunat rajattomissakaan pikkupöksyissä.

Vierailija
1009/1014 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti,nehän on paskas jatkuvasti,kyllä ne hienopierut ki senverran piereskelöö. jarrutusjäljet on kaikilla stringiis,ällöttävä ajatus näin miehen silmin. tai pikkarit on huomattavasti seksikäämmät. HEITTÄKÄÄ NYT HELVETIS ROSKIIN NE KAAMEAT NARUHOUSUT! kun ei ne näytä komia kroppaasellakaan hyvältä niin entäs sitte suomalaisten sellupersees! EI KIITOS!

Vierailija
1010/1014 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummohousut kunniaan! Ihan oikeasti ja alapääkin kiitää! 

Vierailija
1011/1014 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kokeillut kaikki myytävänä olevat alushousumallit, myös miesten bokserit ja mielestäni mukavimmat jalassa on nämä paljon parjatut alushousumallit. Ne pysyvät paikallaan ja vyötärö ei paina vatsaa. Mummikset olisi kivat mutta niissä takaosa vetäytyy ahteriin eikä se määrä kangasta ole kivaa, boksereissa on aina leveä kuminauha joka ei tunnu kivalta, hipsterit on liian matalia takaa ja tulee rekkamies sieltä esille, samoin tavalliset tai-mallit. Enpä keksi mitä en olisi kokeillut joten on kiva että edes jotkut on käypäset. Enhän liiku alushoususillani missään joten mitä väliä sillä miltä ne näyttää. 

Eikö stringeistä tule rekkamies esille ihan siinä kuin hipstereistäkin? Vai onko se nätimpää, että rekkamiehellä on naru perseessään.

Ehkä meillä on erilaiset peffat, mutta minulla mummikset ei rullaannu vakoon. Ostan niin isot, ettei keskelle persettä myöskään jää mitään rajoja näkyviin; tosin en välitä vaikka jäisikin.

Vierailija
1012/1014 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?

Alushousutkin voi pestä.

Vierailija
1013/1014 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla onkin yleensä farkut tai jotkin muut housut siinä päällä. Toisekseen tarkoitukseni ei ole kiihottaa ketään. Myöskään vessassa käydessäni minulla ei ole mitään tarvetta kiihottua omien alushousujeni katselusta.

Vierailija
1014/1014 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringien ongelma on se, että ne sopii vain hyvässä kunnossa oleville. Läskeille ne ovat kauheat kun häviävät läskien sekaan. Näin niitä myöskin naiset vihaa, sillä kaikki tietävät että jos ne eivt sovi niin olen liian lihava