voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Aattele ,jos vois ite päättää mitä kattoo ja mitä ei.
40- ja 50-lukujen pinup-mallit mummopöksyineen näyttää kyllä melko hyviltä verrattuna johonkin pakaravälinaruttajaan.
Optimaalisessa alushousussa pakaran alaosa näkyy sen verran, että siitä voi näykkäistä.
Mulla oli aina nuorempana pissatulehduksia kun käytin stringejä. Kun vaihdoin mummoalkkareihin, vaiva hävisi.
Ainakin itsellä osa stringeistä on lemppari pikkareita. Nimenomaan EI hierrä eikä mee huonosti liikkuessa,kuten "normi" pikkareissa monesti käy. Stringejä on monen mallisia ja kankaisia. Jokaiselle joka haluaa löytyy varmasti mukavat, mutta voi myös olla niitä käyttämättä.
Ja jokainen käyttäköön millaisia alusvaatteita haluaa ja hyvältä tuntuu.
Ja sille joka ajattelee stringien menevän likaisemmaksi ,kuin muiden alushousujen,niin kuulostaa vaan siltä ettet peseydy kakalla käynnin jälkeen. Ei kiva 🥴
Idea on siinä, että persauksista näkyy mahdollisimman paljon kun ottaa päällyshousut pois. en jaksa lukea 45 sivua viestejä mutta en usko kenenkään kertonaan sitä olennaista kuten tällä palstalla yleensäkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Hiertää persaukko ruvelle ja olla haiseva narunpätkä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.
Hikoileeko sun pakarat?? Onko tämä edes normaalia?
itse olen käyttänyt miesten boksereita nyt 20 vuotta, ei koskaan hiivaa tai muuta, alasti kyllä nukumme avioni kanssa, ei hänelläkään kopekset ole homeessa olleet
Helepompi pierrä, ja äijän tuupata takaa.
Pysyvät mukavasti paikallaan, eivätkä tunnu miltään, toisin kuin kaikki muut alushousut. Plussaa myös se, ettei alushousujen rajat näy housujen läpi, niin kuin kaikissa muissa malleissa. Jos haluan näyttää seksikkäältä alusvaatteissa, käytän kyllä jotain muuta mallia, vaikka ei stringitkään pahat ole.
Stringien keksijä ei ole ajatellut käytännöllisesti mitä stringien käytöstä seuraa. Pakaroiden väliin ja välilihan alueelle tulee hiertymiä ja välilihan alueelle voi tulla haavauma. Ei voi suositella kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Sulla on harvinaisen huonolaatuiset mummohousut. Minulla ei ole mitään ongelmaa. Istuvat (oikea koko), eivät rullaa, ei kierry, ei mene makkaralle, siis oikea koko on tärkein.
Mulla menee huulten väliin naru ja hiertää paikat rikki. Ei mitään järkeä pitää.
Osa miehistä käyttää myös stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.
Vapn sen sijaan raapivat rikki
Vierailija kirjoitti:
Jotta peba erottuis kunnolla tiukkojen salitrikoiden alta. Ja tämän tarkoitus taas on mulle naisena täys mysteeri, jos kuitenkin miesten katseet ovat ei-toivottuja.
Terv. Tätsä, joka nuorena ja nättinäkin pyrki häveliäästi enempi peittämään kuin paljastamaan
Itselleni myös miehenä mysteeri miksi sitten monet naiset pukeutuvat todella paljastaviin trikoisiin salille? Kuitenkin katsominen on pahasta -ymmärrän että tuijottaminen on typerää muttaymmärrän myös että treenivaatteet pitää olla mukavat jne. Mukavia treenivaatteita löytyy vähemmän läpinäkyviä ja kuviollista you name itKun salille purjehtii muodokas nainen vaaleat trikoot ja pieni toppi päällään niin onko hän pukeutunut nyt pelkästään itseään varten? Väitän että hän tulee salille näyttämään itseään. Kaksinaismoraali iskee silmille kun sama henkilö närkästyy jos häntä katsoo ( samalla kuitenkin oikeasti nauttii katseista).
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä käyttää myös stringejä.
Niin käyttää, valikoimaa saisi olla enemmän.
Taitaa olla niin, ettei sulla ole pehvaa, kun lököttää, rullaantuu jne. Mut sille ei taida voida mitään, ellei sitten johonkin leikkaukseen lähde.