voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Kyllä on upea näky kun stringit painautuu treenitrikoiden peppuvakoon : )
Vartalon mallista tietysti riippuu, mutta jos sopivat ja oikeaa ainetta niin ne on todella mukavat päällä.
Herättävät käyttäjästä riippuen erittäin positiivisia huomioita pikkujouluissa!
Stringit = paskainen naru pakaroiden välissä. Hiertää peräaukkoa. En huoli, ei kelpaa. Aivoton vaate.
Vierailija kirjoitti:
Stringit = paskainen naru pakaroiden välissä. Hiertää peräaukkoa. En huoli, ei kelpaa. Aivoton vaate.
Ei meillä pikku stringipepuilla ole kakkaa siellä pakaroiden välissä, sunkin kannattaa opetella käsisuihkun käyttöä jos tuntuu että jää jarruraitaa :*
Itse käytän kahdessa tarkoituksessa, salilla koska silloin en joudu oikomaan liikkeissä siirtyviä alushousuja kesken treenin paikalleen ja ohuiden takapuolesta kireiden suorien housujen kanssa koska en halua että alushousujen rajat näkyy. Jotenkin en ymmärrä että 44 sivua on kesksutelua siitä että joku ei ymmärrä miksi joku toinen käyttää tietyn mallisia kalsareita. En minäkään ymmärrä miten ihmiset pukeutuu trikootunikoihin tai paitaan jossa lukee kissankokoisin kirjaimin GANT, mutta en oikeastaan sen enempää vaivaa sillä päätäni.
Että miehelle tapahtuu alapäässä o/. Se on stringien tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?
Ottamatta kantaa itse stringeihin, totean vaan, että sen perseen voi pyyhkiä vessapaperilla, niin ei paska leviä ympäriinsä. Ei omissa alusvaatteissani mitään ulostekokkareita ole koskaan. Tätä kutsutaan hienommin hygieniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömän käytetyn stringin voi lahjoittaa poikaystävälle kotikäsitöitä varten.
ennen piti raottaa alkkareita, että näkee peffan ... nyt pitää raottaa peffaa, että näkee alkkarit :D .... kasarilla pidettiin farkkuja kesällä ilman alkkareita (ei kyllä siinäkään ollu mitään järkeä :)
Joko tässä vuoden vanhassa ketjussa joku on peräti jo kertonut stringien "tarkoituksen", jota Ap kyseli...?
Minun nähdäkseni "tarkoitus" on pelkästään erotiikkaan liittyvä. Ei niitä kukaan ole keksinyt mukavuuden tai muun vastaavan takia, vaan paljastelun takia. Ammatillaishousuthan nuo alunperin on.
44 sivua hyvin perusteltuja argumenttejä stringien puolesta.
Sitä narua on kiva nuolla.
Voisiko joku kertoa minulle pikkuhousujen tarkoituksen?
Hiertää persaukko ruvelle ja olla haiseva narunpätkä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa minulle pikkuhousujen tarkoituksen?
Tarkoitus on olla pienemmät kuin tavalliset housut.
sissy pojun klitta näytää niissä sexyltä
Niistä voi tehdä lapsille ritsat. Säästää selvää rahaa kun askartelee itse.
Miksi sen seksikkyyden pitäisi näkyä kaikelle kansalle? Mieti nyt vähän!