Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (996)

Vierailija
541/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!

Tää on täysi myytti. Olen käyttänyt yli 20v käytännössä pelkkiä stringejä eikä minulla ole ollut yhtään hiivatulehdusta tai muitakaan alapäävaivoja ikinä.

Kyllä hiivat hoidetaan antibiooteilla ajoissa jo sikatiloilla. Ei sitä kinkussa liene.

Vierailija
542/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella Kuukauden tykätyimmät valitaan, kun tässäkään ketjussa Like-painiketta ei ole painettu kuin 3 kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittää sen mitä keskilinjassa on peitettävää. Veikkaan ettet edes mahtuisi stringeihin, ap. Pursuaisit puolelle ja toiselle niin että reiissä vihellys kuuluu kun hiihdät menemään.

Vierailija
544/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle rehellinen vastaus: JOTTA SINULLA OLISI IHMETELTÄVÄÄ NAISTEN ALAPÄIDEN SUHTEEN, KUN ET MOISTA IHMETTÄ KOSKAAN PÄÄSE NÄKEMÄÄN.

Vierailija
545/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi kate, kun postituksessa tilaaville on kevyempi paino ja pienempi postituskulu.

Vierailija
546/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen? <<

Ei niillä ainakaan mitään käyttö- ja hyötytarkoitusta voi olla. Lappuhan peittää vain karvat ja kamelinvarpaan edestä.

Ehkä joku tykkää siitä narun tunteesta lihojensa välissä. Ja joku sellaisen katsomisesta. Jotkut näyttävätkin ihan hyviltä stringeissä. En silti kannata niiden käyttöä. Ovat yksikertaisesti vain niin h_orahtavat ulkonäöltään.

Vierailija
547/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

String-mallisten pikkuhousujen tarkoitus on aiheuttaa hiiva- ja virtsatietulehduskierre. Viimeksi 15-kesäisenä olen sellaiset jalkaani pukenut, ja silloinkin vain kokeilumielessä.

Vierailija
548/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä hiivaa tule vaan E-colibakterinen virtsatietulehdus.

Vierailija
549/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Sanna Marinilta🤣😂😂😂😂

Vierailija
550/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!

Osta oikean kokoiset alushousut, sillähän siitä pääset. Tai laihduta ylimääräiset pois.

T bmi 21, eikä moista ongelmaa.

Mun bmi on 19. 

Sopivista alkkareista näkyy rajat ja kokoa suuremmat rullaamtuvat muhkuraisiksi rajoiksi.  Strigeistä ei näy rajoja.

Vierailija
551/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku vahtaa toisten näkyviä alushousunrantuja? Katsokoot muualle. Toihan on jo hä iri ntää.

Vierailija
552/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh, kuka haluaa istua tai nojata kädellään penkkiin, jossa hetki sitten istui stringejä käyttävä minihameneitonen? Varma keino saada neitosen penkille levittämät bakteerit ja virukset. Yäääks.

Sama uimapukuostoksilla, kun samaa settiä on aiemmin kokeillut stringejä käyttävä, niin kannattaa katsoa ennen sovitusta bikinien alaosan siisteys ja käyttää itse tosi peittäviä pikkareita ellei halua saada samoja bakteereja ja viruksia.

- Gynekologi

Sinä mikään gyne ole.

-Arkkiatri.

Vierailija
553/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierrä, hankaa, venytä, kierrä, niis on helppo pierrä.

Vierailija
554/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset kesähousut ja alla mustat stringit. Näitä näki aika paljon noin 15 vuotta sitten, myös mummoikäisillä joskus kaupungilla. 

Vierailija
555/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on rumat. Harvalla on kaunis pieni pylly. Isot iharapakarat ja stringit, en voi ymmärtää.

Vierailija
556/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit venyy ja paukkuu mukavasti. Sopii ihan kaikenikäisille naisille. 

Vierailija
557/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringi mallisten housujen tarkoitus on kävellessä hieroa anusaukkoa ja kiihottaa niin ettei tarvita enää esileikkiä voi alkaa suoraan hommiin.

Vierailija
558/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit on rumat. Harvalla on kaunis pieni pylly. Isot iharapakarat ja stringit, en voi ymmärtää.

Mä ajattelen päinvastoin. Et lattapeppu näyttää stringeissä luisevammalta ja litteämmältä.

Vierailija
559/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on musta mukavat. Kyllä saumojen kuuluu olla persvälissä eikä pakaroilla hiertämässä. Pystyy myös pieree äänettömästi. 

Vierailija
560/996 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c

Ei ole ne miestenkään kalsarit. Siitä vaan silkkisiä miesten stringejä hankkimaan,ja käyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi