Mistä löytyisi sellainen 90 päivää morsian rumalle miehelle?
Pitääkö lähteä venäjälle hakemaan vai onko suomessa sellaisia?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa köyhien miesten hekumointi löytää taloudellisesti riippuvainen nainen. Luonnetta ei haluta kehittää, eikä oikeen tulojakaan niin mielummin kiukutellaan..
Miksi kaikki aina jotain eikä kukaan koskaan mitään
Sinuna unohtaisin kaikki naiset yleensä. Eivät he miestä ymmärrä. Ota joku ruma mies niin ei tarvitse alituiseen samasta asiasta valittaa.
Ota joku rikas, jolla on muutama tuhat käyttää matkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin filpuissa ja tuot tänne ..kokemusta löytyy ja laillista
Seurasin vierestä ihan varoissaan olevan miehen kamppailua saada naisensa Suomeen. Näillä oli yhteinen lapsikin. Meni vuosia ennenkö sai tuoda perheensä.
Ja miksi niin. Arabit saa tuoda perheensä heti ilman papereita.
Ei tämä henkilö tiedä miten menetellä papereiden kanssa ja mitä tehdä oikein,kyllä se vaan onnistuu aikaa vie n 6 kk
Manilassa oli aikoinaan ne suomi jäärä naiset päättämässä ,nyt uudet ihmiset puikoissa,vanhat naiset oli kateellisia kun suomi miehet vie naisia suomeen.
No rumaa miestä, rumia ihmisiä ei ole edes olemassa. Mistä tällainen ajatus? Laita ilmoitus vaikka paikalliseen paikallislehteen että sen ikäinen mies hakee elämän kumppania tositarkoituksella ja ota yhteyttä käydään kahvilla ja siinä sitten tutustutte onko yhteistä kemiaa,tai tinderi In, jodelineen tai treffisivustoille. Kannattaa katsoa myös mikä merkki sopii horoskooppisi kanssa, niin ne Intiaanit kin katsoivat. Silloin ei voi mennä ihan metsään😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin filpuissa ja tuot tänne ..kokemusta löytyy ja laillista
Seurasin vierestä ihan varoissaan olevan miehen kamppailua saada naisensa Suomeen. Näillä oli yhteinen lapsikin. Meni vuosia ennenkö sai tuoda perheensä.
Ja miksi niin. Arabit saa tuoda perheensä heti ilman papereita.
Onhan arvon herroilla varaa siirtää rahaa odotusaikana perheensä tai naisensa käyttöön? Ei köyhissä maissakaan lämmitetä kenenkään munia hyväntekeväisyyden nimissä. Naisen vanhemmat pitää kyllä huolen ettei tytär päädy köyhästä taloudesta takaisin köyhään talouteen.
Rumia on suurin osa miehistä ja naisista mutta naisille ei kelpaa ruma mies.
No en kyllä itsekään huoli rumaa naista hyh
Aivan sama minkämaalainen on olkoon vaikka finni mutta kyllä kaikille naisille kelpaa raha ja se helpottaa monia asioita.t.Mies täältä jostain
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä itsekään huoli rumaa naista hyh
No voi ei. Juuri, kun alkoi kiinnostelemaan. Olen niin etsinyt rumaa miestä. No ei voi sit mitään.
Nimimerkki. Liian kauan haikeana kaihonnut neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama minkämaalainen on olkoon vaikka finni mutta kyllä kaikille naisille kelpaa raha ja se helpottaa monia asioita.t.Mies täältä jostain
Sinulla ei sitten luulisi olevan hätäpäivää. Ei puutetta ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset loisii miesten kustannuksella.
Mä en loisi.
Province on se sana ,ei city naista thaikuista/ filpuista
Vierailija kirjoitti:
Province on se sana ,ei city naista thaikuista/ filpuista
Näin naisena kannustan kyllä, ovat suurin osa olleet hyviä, huumorintajuisia ja ahkeria työkavereina.
Sitten se on syytä muistaa, että ovat vaativia ja isoäänisiä, jos suuttuvat.
Saatana siinä ukko saa kivestä päähänsä ja kalsarit ja imurit lentää parvekkeelta, kun suuttuvat.
Mitkä helvetin imurit? Ja siksi ei city naista...eroa on kuin yö,/ päivä
Miksei mieluummin Filippiineiltä, Vietnamista tai Thaimaasta kuin Venäjältä? Suomessa on paljon ukrainalaisia sinkkunaisiakin nykyään.
Ja mikä ihmeen parveke? Kerrotko hieman lisää..
Siinä ohjelmassa olen katsellut niin miesten asunnot on aika likaisiakin. Ja jotkut jopa pettää niitä tuonti morsiamia.
Kyllä minun asunto on siisti ja olen uskollinen.