Kehtaako Tori-myyjää pyytää treffeille?
Kommentit (28)
Se on creepyä siksi, ettet voi jonkun minuutin keskustelun perusteella tietää ihmisestä mitään, joten sinulla ei ole mitään syytä olla hänestä kiinnostunut. Ja tarkoituksena siinä tapaamisessa on se myynti.
Minä ainakin isken kaksi kertaa vuodessa itselleni markkinaheilaksi torimyyjän.
Vierailija kirjoitti:
Se on creepyä siksi, ettet voi jonkun minuutin keskustelun perusteella tietää ihmisestä mitään, joten sinulla ei ole mitään syytä olla hänestä kiinnostunut. Ja tarkoituksena siinä tapaamisessa on se myynti.
No tietäähän siitä! Pituus, paino suunnilleen, tissien koko, perse. Kaikki oleellinen.
Riippuu. Jos oikeasti myyjä vaikuttaa oikeasti susta kiinnostavalta tai koet välillänne kemiaa niin miksei. Ei haittaa kysyä.
Mutta jos tavoittelet hauskaa tapaamistarinaa tai olet stalkannut kaikki myyjän myyntikohteet ja niiden perusteella muodostanut hänestä jonkun käsityksen, niin ei, älä pyydä.
Tottakai voit kohteliaasti pyytää treffeille, mitäs pahaa siinä nyt olisi? Näin miehet ainakin ennen toimi, ja voithan olla nainenkin. Itse arvostan aktiivista miestä ja joskus se aktiivisuus palkitaan. Vaikutat ihanan romanttiseltakin, kun tapaamistavalla on sinulle väliä. Tinder on tympeä väline, ja tosiaan täyttä hakuammuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissäkö filtteröidyn kuvan tai tekstin perusteella tietää paremmin? Tämä maailma on mennyt kummalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit kohteliaasti pyytää treffeille, mitäs pahaa siinä nyt olisi? Näin miehet ainakin ennen toimi, ja voithan olla nainenkin. Itse arvostan aktiivista miestä ja joskus se aktiivisuus palkitaan. Vaikutat ihanan romanttiseltakin, kun tapaamistavalla on sinulle väliä. Tinder on tympeä väline, ja tosiaan täyttä hakuammuntaa.
Todellakin, kumpa minuakin joskus pyydettäisiin treffeille IRL eikä netissä
Ai kuulusteluihin? Mitä ne kysyvät siellä?