Kehtaako Tori-myyjää pyytää treffeille?
Kommentit (28)
Mutta kun haluan sellaisen arjen rakkaustarinan, että joku kolahtaa livenä, sattumalta. Näistä saa aina lukea lehdistä. Nettideitit on ihan hakuammuntaa.
On se ehkä vähän creepyä, mutta miksei.
Vierailija kirjoitti:
Ai vähän???? Ei todellakaan pidä pyytää. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta olen lukenut kymmeniä juttuja naistenlehdistä, missä pari on tavannut sattumalta kun toinen myi toiselle auton, mies tuli tekemään naiselle remppaa, lapset oli samassa päiväkodissa tai tounen löysi toisen kadonneen lompakon tms. Mikä hemmetti siitä siis tekee creepyä? Onko ihmiset niin vieraantuneet siitä, miten ihmisiä kohdataan jossain muualla kuin hemmetti Tinderissä pyyhkien??
Voi kai sitä pyytää, jos on tavannut ensin livenä. Tai jos kiinnostuu näkemättäkin, niin voihan sitä pyytää.
Jos on kohtelias käytökseltään myymistilanteessa niin miksikäs ei.
Kyllä minä ainakin tykkäisin jos joku pyytäisi. T. Ikisinkku
Ei se ole hullu joka kohteliaasti pyytää. Mutta se on, joka ei sitten valmistaudu mahdollisiin pakkeihin ja hyväksy kieltävää vastausta. Stalkkeriksi ei sovi ryhtyä.
No ihan normaalijärkinen olen, ja tietenkin hyväksyn kieltävän vastauksen. En vain tosiaankaan ymmärrä miksi se olisi creepyä. Niinhän sitä ennenkin tehtiin ja onnistuttiin varmasti paremmin kuin netissä.
Jos haluat ottaa riskin poliisikuulusteluun joutumisesta niin anna palaa! Jos nainen viesti selkeästi flirttaillen että voit pyytää treffeille kyllä tai jopa itse ehdotti treffejä, muttei jälkeenpäin kannata.
Oon miettinyt että alkaisin itse tehdä uistimia tai jotain muuta vastaavaa äijäkamaa ja sitten olisi miehiä jonossa ovella. Kyllä sieltä joku nalkkiin jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta olen lukenut kymmeniä juttuja naistenlehdistä, missä pari on tavannut sattumalta kun toinen myi toiselle auton, mies tuli tekemään naiselle remppaa, lapset oli samassa päiväkodissa tai tounen löysi toisen kadonneen lompakon tms. Mikä hemmetti siitä siis tekee creepyä? Onko ihmiset niin vieraantuneet siitä, miten ihmisiä kohdataan jossain muualla kuin hemmetti Tinderissä pyyhkien??
Se että se toinen on sellainen jonka verbaalinen ulosanti EI ole hei tytö kauniit silmä, halu fukifuki. Kaikki muu on creepyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat ottaa riskin poliisikuulusteluun joutumisesta niin anna palaa! Jos nainen viesti selkeästi flirttaillen että voit pyytää treffeille kyllä tai jopa itse ehdotti treffejä, muttei jälkeenpäin kannata.
Poliisikuulusteluun?! :D :D Käytkö ihan täysillä? Kysyn aikuiselta ihmiseltä että satutko olemaan sinkku ja lähdetkö kahville, niin joudun poliisikuulusteluun? Ok...
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt että alkaisin itse tehdä uistimia tai jotain muuta vastaavaa äijäkamaa ja sitten olisi miehiä jonossa ovella. Kyllä sieltä joku nalkkiin jäisi.
Riittää kun laihdutat ja alat käyttäytymään asiallisesti. Joku oppikirja kirjastosta.
Miten torimyyjä eroaa bensa-aseman kassasta jota myös pyydetään treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisikuulusteluun?! :D :D Käytkö ihan täysillä? Kysyn aikuiselta ihmiseltä että satutko olemaan sinkku ja lähdetkö kahville, niin joudun poliisikuulusteluun? Ok...
Vaikutat aika kusipäältä.
Laita ny ensin sille ainakin dick-pic
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aika kusipäältä.
Sori siitä.
Parempi kun jätät pyytämättä.