Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmienrajaus, KAJAL vai EYELINER?

Vierailija
03.01.2007 |

Ja anteeksi jos käytän väärään terminologiaa, en ole meikkauksen asiantuntija...;) Tarkoitan nyt siis sellaista teroitettavaa " kynää" ja " sivellintä" jossa väri ripsivärimäisessä putkilossa... Kumpi niistä on PAREMPI?

Itse olen aina käyttänyt vain kajalia, ikää jo 25-vuotta, ja nyt aloin miettiä tuollaisen eyelinerin ostamista... Onko se parempi kun kynä? Entä sellainen " tussimalli" , onko sellainen hyvä...?

Osaisiko joku kertoa noiden hyviä ja huonoja puolia, sekä ehkä suositella jotakin merkkiä, ja kertoa ko. hinnan?

KIITOKSIA:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcancil on paras. Oon kyllä ainoa kaveripiirissä joka on tätä mieltä, muut tykkää siitä tussista enempi, on kuulemma helpompi käyttää mut mä en saa sillä siistiä viivaa.

Vierailija
2/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota sitten vaikea käyttää? Miten on kestävyyden laita, olen käsittänyt että eyelinerillä saisi kestävämmän rajauksen kun kajalilla...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö ei varsinaisesti oo mitenkään vaikeeta, mutta siveltimen käyttö vaatii vähän harjottelua. Pitää olla tosi vakaa käsi että saa siistin viivan, sen takia ne tussit on kait suosittuja kun eivät sottaa niin helposti.

-2

Vierailija
4/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveltimellisellä saat kaikista kestävimmän ja terävimmän " katseen" itsellesi.

Itse olen käyttänyt viimeisen vuoden Sokoksesta ostamaani Make Up Storen lineria ja tuntuu olevan ehtymätön ja muutenkin hyvälaatuinen tapaus.

Vierailija
5/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan pientä harjoittelua vaatii, mutta se kannattaa.

Ei kannata yrittää yhdellä vedolla koko silmää yrittää rajata.

Itse aloitan ulkokulmasta, sitten sisäkulmasta ja yhdistän ne siistiksi kokonaisuudeksi.

Vierailija
6/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulla oli sellainen tussi, mutta se oli musta paljon kömpelömpi käyttää kuin sivellin. Alarajauksiin käytän edelleen kynää.

Vierailija
7/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten käytän kajaalia. Eye-lineri on kyllä ihana ja käyttäisin sitä mielelläni, jos voisin.

Siveltimellä oikeaoppinen tapa on tehdä pikku pätkiä ja sitten yhdistää ne, niin saa siistin viivan. En tosin ole itse moista koskaan harrastanut, vaan vetänyt aina suoraan viivan=)

Vierailija
8/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Enköhän minäkin ala käyttämään eyelineriä, ostan huomenna sellaisen...

Onko Body shopin hyvä? ..Olen pitänyt heidän kaja-kynästään...:)

ap

Vierailija
9/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaan ensin kynällä yläluomen. Sen päälle kapealla siveltimellä " tupsutan" hieman luomiväriä.

Sen päälle vielä eyeliner.

Arkena pehmennän senkin jälkeä vielä hieman kapella siveltimellä ja luomivärillä.

Iltamenoissa annan eyelinerin jäljen olla näkyvämpi.

Näin silmän rajaus on huolitellumpi ja luonnollisen kaunis.

Vierailija
10/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pariakymmentä eri kynää kokeilleena olen vihdoin sen löytänyt: Nivean pehmeä kajal. Tulee luonnollinen ja KESTÄVÄ jälki.